tosta markista; mulla heittää aina toi demo jotai erroria ettei tätä testiä voi mun versiolla tehä, pitääks toi ostaa tai jotain? D
hiukan joo mä sain sigun mukaiset tulokset, paitsi että emona oli gigabyten k8nf9 ja prossuna amd64 3200+.
05:9300 pistettä. Onko riittävät pojot? AMD Athlon 64 3500 Asus A8N-E 2*512mb Connect3D Radeon X1900XT 512MB Onko jotain perus hommaan mitä pitäis tehdä jotta sais pisteet oikeelle tasolle? uusin catalyst on ja just formatoin koneen ja asensin xp.n uudelleen. vai onko toi prossu vaan niin jämä`..
Jotenki en usko et prossun takia ~3000p heittäs tulos. Ootko testannu noitten kampojen toimivuuden? kai ne on dual channel paikoil? Edit: Onkos sulla jotai ATI Toolia/ vastaa jolla näkis nykyset kellot, eli mitkä ne on?
EI pidä se toimii ilmaiseksi ja yleensä 03, 05, ja 06 3D mark testit ei toimi jos ajuri on sekaisin itellä olut pari kertaa että pelit,leffat toimii mutta ei 3D mark sitten asensin uudestaan näytön ohjaimen ja 3D mark 2006 ja kaikki toimii ps: muistakaa poistaa kaikki (3D mark,näytön ohjain) kansiot eikä pelkästään poista toiminto koska se jättää "jämä" tiedostoja ja kansioita koneeseen
Pitänee tsekata noi kammat.. tota milläs ohjelmal voi kattoo niiden toimivuuden? sandra? Ps.kerron kellot ku pääsen hempsiin.
Kokeiles vaikka Windowsin Memtestillä aluksi. Anna pyöriä vaikka yön yli, ainakin pari tuhatta prosenttia olisi hyvä antaa sen käydä.
Kellot on (Graphics Processor Status 621/500) ja (Graphics Memory Status 720/594). ohjaimen lämmöt pyörii tossa 55´c ilman käynnissä olevia ohjelmia. en ole konetta viel avannut mut muistakseeni kammat oli A-paikoissa.
Onko minun koneeni kokoon panolla 3dmark05 7517 pistettä liian vähän ja sitten näyttis kellotettuna 590/830 8539?
Kyl noi on vähän liian alhaiset. Onko uusimmat ajurit asennettu, 3DMarkissa default asetukset ja näytönohjaimen ajurien asetuksista [bold]ei[/bold] ole laitettu päälle AA tai AF?
Joo nonni olin laittanut noi aa & af päälle. nyt tuli kelloilla 595/820 pisteitä 9852. Pitäis viel se 10k saaha rikki
miten paljon muistin koko vaikuttaa markin tuloksiin? tällä hetkellä yksi 512MB kampa. pohdiskelen, että pitäiskö hankkia lisää muistia. tällä hetkellä mark05: 4544 (XP 2105Mhz, 6800LE agp ja 512MB ddr333)
...ja erityisesti muistin määrän vaikutus on hyvin vähäinen (= käytännössä olematon). Ääritapaukset tietenkin erikseen, tuskin 3DMark06 kovin hyvin pyörii alle 256 megatavun muistilla. Ylke, onhan noilla nyt enemmän vaikutusta. Esimerkiksi A64 3000+ vs. C2D X6800 on varmasti yli sata pistettä eroa!