kyllä tuo aika normaali varmaankin on jos et ole kellottanut mitään osia koneestasi. itse sain sigun koneella 3DMark06:sta 5729 pts. ainut että prossun kellot oli mulla E6400 @ 2.66GHz. edit ja 3DMark03: 17865 3DMarks
Hmm outoa täällä näkee paljon vanhempia koneita silti pisteeni ovat huonommat. Itsellä nopeasti sanottuna 2gt DRR2, Nvidia Geforce 7300 GS, AMD Ahtlon 64 3200+, ja pisteet silti vain: 2065 Näyttis on huono, mutta tekisikö se noin paljon? Silti katsoo joitain kokoonpanoja ja tulokset paljon parempia. Tai ainakin samoja.
Myydäänhän sitä vielä nykypäivänäkin tehottomia näyttiksiä, kuten tuo 7300GS. Ja prosessorisikin on jo vuosia vanhaa tavaraa, joten eipä siinä ole mitään ihmettelemistä. Pisteistä hankala sanoa, kun en tiedä mistä 3DMark versiosta nuo pisteet ovat, mutta joka tapauksessa näyttis on niin tehoton, että hyviä tuloksia on turha odottaa.
Njuu mutta kaverilla 8x AGP väylässä jokin Geforce 6800 etc ja amd 64 3000+ prossu ja sai parempia numeroita. Luulis silti Pci-e väylän olevan nopeampi ja prossun. Mene ja tiedä?
6800 sarja on parempi kuin 7300 sarja. Pcie väylän nopeus ei vaikuta paljon mitään, ja prossut melkein yht tehokkaat.
Nyt puhut sontaa jake_h. itsellä sama prossu, samanverran muistia, ja tuo x1950pro, eikä oblivion ole pelattava grafiikat täysillä..
Nyt puhut sontaa jake_h. itsellä sama prossu, samanverran muistia, ja tuo x1950pro, eikä oblivion ole pelattava grafiikat täysillä.. ------------------------------------------------------------------ en pelaa oblivionia täysillä kumminkaa ko ei siinä huomaa nii eroa.Näytönohjainki kuumenee vissii liikaa ko pelaa täysillä tilttaa 10min pelaamisen jälkeen. on nuo fps n.30 kokoajan. ehkä vähä alle taisteluissa. onhase seki että mikä kellekki kelpaa nuissa fps hommissa. oon tottunu tosi nykiviin peleihin ennen päivituksiä koneeseen.
en pääsyt muokkaamaan edellistä viestiä EN huomaa nykimistä täysillä grafiikoilla!! on se fps vähän enemmän kun sanoin aikaisemmassa viestissä. taistelussa väh 30fps.....OMA SILMÄ EI HUOMAA NYKIMISTÄ. jotku sanoo että 45fps ei enää huomaa nykimistä mutta itse en huomaa 30fps
Kyllähän tuohon henkilökohtaiset mieltymykset vaikuttaa, mutta kyllä nopeatempoisissa MP-FPS-peleissä ruudunpäivitys ei saa mennä alle 60, jotta headshottaaminen on taitoa, ei tuuria. Sama koskee myös monia autopelejä, niissä pienetkin nykimiset saattavat ratkaista kisan ja FPS:n pitäisi pysyä siellä 40 päälle tiukoissakin tilanteissa. Esimerkkinä voisin mainita Test Drive Unlimitedin, joka ei X1950Prolla 16x12 resoluutiolla toimi ollenkaan pelattavasti high grafiikoilla HDR päällä, puhumattakaan moninkertaisesta anti-aliasingista...
onkohan tämä mun 3DMark 06 tulos nyt ihan oikein?!? 717 pistettä tällä sigun koneella...tuntu vaan että FPS laski krafiikka testeissä sen jälkeen kun vaihoin Athlon XP 1800+:n tähän core 2 duoon :s
tuo on kyllä täys tosi muistia tulee kohta 1 Gb lisää tai sitten vaihdan DDR:stä DDR2:seen. ja näyttis on näissä nykypeleissä aika susi, ainakin vähän kovemmilla asetuksilla.
mut jos sulla on emo joka tukee vain DDR muistia, niin sun pitää ostaa myös emo joku tukee DDR2. Muuten et voi laittaa DDR2 muistia.
tuokin on totta tää on Dual series emolevy joka tukee molempia muttei molempia yhtäaikaa vaan erikseen.