http://www.youtube.com/watch?v=AdbsnEYr0wA pikkasenko tyyppi kellottaa tuossa Pentium nelosta aika raakasti tulis varmaan ihan hyviä 3dmark pisteitä, vaikka onkin vanha prosessori jo, mutta tehdään sama jollekin core 2 duolle niin nousee silmissä pisteet... tulipahan mieleen pistää tuo tänne, ja kun 3dmarkeista puhutaan kuitenkin.
tolla kellotuksella ja siihen kun olis laittanu pari 8800:sta kiinni, nii olis voinu tulla ihan hassuja pisteitä
joo mut toi on ultra Geek propelli hattu juttuja vaikka tuo olikin aika ammatti meininkiä niin harva haluu riskerata jotain 949.00 € prossaa että jos se hajooki niin tuhat euroa menee wc pöntöstä alas
no tuo on kyllä totta en haluaisi minäkään mitään huippu hyvää prosessoria ruveta hajottelemaan. enkä kyllä haluaisi käyttää tuota ainettakaan mitä tuossa videossa käytetään...menee käsille vähän niin pikkasen nopeesti jäätyy näpit
Viihtiskö joku kertoa onko normaalit pisteet. 3Dmark 06 - 3713 Kokoonpano: AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.5Ghz / Asus M2N-E / nVIDIA GeForce 7600 GT / 2GT DDR2 / HuntKey 450W Silent Tuntuu vähän vähiltä pisteiltä. Mene ja tiedä.
luulen et pitäs korkeemmat saaha ite sain 3dmark06 pojoi 8532 kokoonpanolla, Asus p5b-deluxe, intel e6420@2,13 , 2gt 667mhz , 8800 gts 640mt, 500w virtaläde
3858 pistettä -05 versiolla,kone: AMD Athlon 3500+ (2,21Gt) ASUS GeForce 7600 GS 256Mt 2x512Mt DDR2/533 muistia Onkohan tuo yhtään järkevä tulos? Olen tässä ruvennut pitkästä aikaa pelaamaan CS:ää(Sourcea) ja fps on n.15 ja tässä selvittelen että mistä voisi johtua
aika huonolta kuulostaa tulos, ainakin minun korviini koska itse sain karkkimarkki 05:sta 3363 pistettä. ja sulla on sentään parempi näytönohjainkin kun mulla, enemmän sen näytönohjain pisteisiin vaikuttaa kun prosessori, vaikka sekin vaikuttaa. onko reunanpehmennykset jäänyt päälle? onko kaikki ajurit päivitetty, esim piirisarjan ja näyttiksen yms? käykö joku osa tuhottoman kuumana? siinä pari kysymystä nyt alkuunsa. hmm. voinkin ehkä muuttaa mieleni tuon kanssa :s http://pclab.pl/art19238-3.html tai kun katsoin googlen kautta joitakin testejä niin ainakin tuossa 3dmark 05 pisteet ovat tuota samaa luokkaa mitä sait. jotkut 7600GS:n mallit on kellotettu tuon 7600GT:n tasolle jo valmiiksi mutta sulla ei taida olla valmiiksi ylikellotettua mallia(?) noh sanokaa muut mielipiteitä mutta joidenkin mutta vain joidenkin testien perusteella nuo pisteet olisivat normaalit. edit: mutta kyllä sulla CSS pitäisi nopeammin pyöriä! tuo 15 FPS:hän on melkeinpä naurettavan alhainen, > http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/stolarczyk/galaxy-7600gs/css-2.png tuossa testattu 7600GS:llä CCS:ää ja näyttää hyvillä asetuksilla toimivan jopa paremmin... mutta oletko sitten laittanut asetukset ihan maximiksi että pätkii sen takia?
hahaa, en tiä onko joku muukin huomannu tän, mutta kun avaat 3dmark05:n niin siinä popsahtaa päivän vinkki. no mä avasin sen ja tämmönen vinkki ilmesty.
onko vajaa 9000 pistettä millanen saavutus kyseisellä kokoonpanolla? Vaikka miten oon kellottanu kaikkee nii 9000 pojoo jää aina saavuttamatta.. ja samanlaisilla kokoonpanoilla on saatu paljon parempaakin tulosta..
Vanhalla 7900GS 256MB -näyttikselläkin tuli kellottelun jälkeen tulokseksi ~10 000 pistettä 3DMark05:sta. Prossuna oli O148@2,75GHz. Pitäisi siis tulla yli 9 000 pistettä aika kevyesti, jos kellottelet näyttistä.
what is the point of having a fast computer if you can't show it off nyt potkin vähän lisä pojoja omasta pc irti 3D mark 2006 ja PC mark 2005 kohtalaisen surkeaa kummiskin no riittää mulle
jaa että täällä sitä vaan kirjoitellaan viestejä yömyöhään. noh onhan kello nytkin puol viis ettei siinä mitään... hommaa sempronin tilalle joku muu niin rupeaa pc markitkin antamaan enemmän pisteitä
Sigun kokoonpanolla 3DMARK -06:sta ~8600 pojoa. Onko hjyvä vai huono? [EDIT] No nyt paukkui 8954 3dMark06 pojoa, kun päivitin BIOSin ja kellotin vähän lisää näytönohjaina (nyt 630MHz / 2000MHz) [/EDIT]
kai oli vitsi että Semproni sen siitä saa kuin kirjoittaa aamu yöstä käynistyisiköhän edes PC mark Sempron prossalla ?