pitikin sanoa lähes samat ja tarkotin, että sulla on nopeempi prossu, enkä edes huomannut, että sun näyttis olikin xt. joo, no toi selittää aika paljon.
tämän ketjunhan ei pitäisi vanheta.. pysytään nyt kuitenkin aiheessa. eli minulle tuli sigun koneella 3dmark06 scoreksi 9745 (tietenkin dualview testin aikana pois päältä ja vakioasetuksilla markki läpi) lataan parhaillaan karkkimarkki nollavitosta niin sen jälkeen voin lisätä senkin tuloksen tänne edit. 3dmark 05 tulos: 16057 joka on mielestäni oudon vähän edit2. offtopic mutta kello on viittä vaille 7 aamulla enkä vieläkään oo nukkumassa -_-
Hihi. Ajoinpa 3DMark05:den HP Pavilion dv5000 läppärillä ihan mielenkiinnosta... 479 pistettä! Tadaa! Link! -Lucius //EDIT Onko kenelläkään muuten tietoa onko nykyään _mitään_ pelikäyttöön soveltuvia laptoppeja? Onko kenelläkään kokemuksia nVidian GeForce 8600M-sarjasta? Se on kuulemma parasta mitä tällä hetkellä kannettaville on tarjolla.
Kannattaa avata uusi keskustelu tälle. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_create.cfm?forum_id=213
Varmasti kannattaisi pelikäyttöön ostaa ennemmin pöytäkone kuin kannettava koska noilla alienwareilla on aika mittava hintaluokka.
luonnollisesti on =D ei kannata ostaa kannettavaa pelikäyttöön jollei ole lotossa voittanu tai ei liiku hirveen hyperaktiivisesti. ja toi munkin kannettava iha "perus" asiallisesti. kyllä acerilla ois tonne 2000e hinnalla kans aika kovia pelikannettavia
intel e4300 1.8ghz --> 2.7ghz 2x 1gt 667mhz ddr2 sapphire X1950 pro 512mt agp 3dmark01SE=34641 3dmark03=17032 3dmark05=10404 3dmark06=5199
3dmark 05 = 14072 seuraavalla kokoonpanolla amd 5000+ x2 @3000mhz / ASUS 8800GTX / 2GB 800mhz ddr-2 / nje nje... ei noussu ton GTX:än kanssa ku vähä yli tonnin siitä mitä oli 8800GTS GS:llä.ihan normaalia vai muu kokoonpano pullonkaula GTX:lle?
Kerro mullekki miten kellotit prossus kolmeen gigahertsiin? Mullon sama prossu, mutten osaa kellotella?
velihän sen mulle kellotti mutta perjaatte on seuraavanlainen että esim bioksesta prossuun lisätään kellotaajuutta jolloin tulee lisävirtaa prossuun ja samalla pitää muistit pitää optimoida aina myöskin sopivaksi tuolle laitetulle kellotaajuudelle. ja jos lähdet kellottelee kannattaa aina joka pikku taajuuden noston jälkeen syynätä kunnolla että kone toimii ok ja lämmöt kurissä jokanen prossukin on yksilö (myöskin pätee näytönohjaimissa) jotkut kellottuu paremmin ku jotkut Tämähän on siis perjaate mutta käytäntöä en uskaltanut itse toteuttaa kokemattomuuteni vuoksi ja isoveli joka on näitä hommia tehny toista vuosikymmentä teki hyvää jälkeä.kone o vakaa ja pelittää ok ja viileä viel siltikin. jos joku sanoo että bullshit mun "perjaate" opeista niin srry en siis itse kellottanu =D mitä tarkoitat ( mutta en osaa kellotella?) kysymysmerkillä perässä?
Intel E4300 GF 8600GT 2Gt muistia Windows Vista 3685 pistettä 3DMark06 onko niinkuin pitäisikin? Vai tarviiko jotai säätöä?
@jusunakki Varmaan se jotain hienosäätöä kaipaa, kun minulla samanlaisella kokoonpanolla (Asus P5K, C2D E4300 @ 3,0 GHz, Palit GF 8600 GT Sonic @ 720/810, 2Gb DDR2 800 MHz, Sonata III, Win XP pro) tulee tulokseksi 5852. http://service.futuremark.com/orb/resultanalyzer.jsp?projectType=14&XLID=0&UID=10245676
3DMark06 pisteet sigun kokoonpanolla 5233 pistettä. Prossua ja näyttistä hiukan kellotettu! Ihan hyvät pisteet tälle kokoonpanolle??
en osaa sanoa kuinka hyvät on.en ota kantaa,mutta 06 tuli ittellä 10000 pintaan 06 mark,kellotettu prossu 5000+ x2 = 6000+ kelloille. no loput saakin lukee tosta alta.