Normaali tulos tuo on. Toissapäivänä testasin nimittäin 100% identtistä konetta tuolla 06 versiolla...=)
kiskoitsitten 1Ghz lisää irti tosta sun 5000+ X2:sesta mut tässä onkin sitten seuraava yrityksesi ehkä no pelaa sitä ihan mukavasti perus kelloilla
Itse sain tulokseksi 956 Kokoonpanona GeForce 6600 256MB, AMD Athlon 64 3200+ (199Mhz) ja 1008MB keskusmuistia. Mites olisi mahdollista saada tuota tulosta nousemaan, kun raportin mukaan joku oli saanut samalla kokoonpanolla yli 5000? Ajurit pitäisi olla kunnossa ja koneessa ei muutenkaan ole hirveästi häikkää. Huolestutti se, että prossu tuntui tökkivän eniten kun fps oli vaivaiset 0.3. Näytönohjaimen tuuletinkin pitää hirveää ääntä, mutta se tuskin vaikuttaa tulokseen?
siis siinä CPU testissä se pistää kovimmankin prossun jollekin 1-5 FPS:lle että kyllä toi oli ihan tota prossua vastaavaa tulosta. 6600gt on aika lelu ittellä oli kans.mikä 3dmark oli kysees? on kyll aika matala muuten tuo tulos. tykkäsin niistä mutta tehot vaan loppu kesken jo silloin ennenkuin uuden konepaketin kasasin.nyt 8800GTX on paras sydänystävä koneen sisällä =)
EI mitenkään jos joku on niin sanonut 100% varma että sillä ei ole linkkiä sen todistamiseen eli puhuu paskaa kun tänne voi kirjoittaa mitä haluu se uskoo ken haluaa edes kuva kaapaukset ei ole 3D mittelöissä minkään arvoisia koska kuva manipulaatio on helppoa Ainut oikea tapa on Futemarkin Compare URL linkki joka on virallinen tapa eli tälläinen 3D mark 2006 mun tulos
kyseessä oli varmaan 3dmark 06? vai kenties 05,03? sulla näyttää olevan pelkkä 6600 eikä edes GT versio. onko biosista AGP Aperture Size tuon näytönohjaimen muistia vastaava? nimittäin itselläni kun se oli liian pieni (64 mb) niin pisteet oli alhaiset mutta kun laitoin 128 mb niin nousi pisteet sinne mihin pitääkin. tuo neuvo ei sitten päde jos sulla on PCI-E versio tuosta näytönohjaimesta. ja se CPU testi onkin hidasta katseltavaa kun se on kuitenkin prossulle aika raskas. kyllä tuolla GF 6600:lla alkaa oleen jo aika hidasta katseltavaa nää uudet 3d markit, on se sen verran jo vanha näytönohjain.
Kyseessä oli 3DMark06 ja kyseessä siis PCI-E väylään liitettävä näytönohjain. Eli ei ole edes GT versio vaan ihan normaali.
niin joo muutes. ei nuo ole edes huonot pisteet! siis meinaan että tuo vähän vajaa tonni on aika normaalit pisteet tuolle sun koneelles. omalla koneella kun oli giga muistia niin 06 versio antoi 1500 pistettä. kuitenkin mulla on parempi prossu ja tuo GT malli on aika paljolti parempi kuin normi 6600, ainakin huomattavasti jos ei paljon. ja tuossahan niitä pisteitä tulee prossutesteistä ja näyttistesteistä. eli parempi prossu = enemmän pisteitä mikä älynväläys... mutta niinhän se menee ja mulla nyt on parempi prossu ja jokseenkin parempi näyttis niin kyllä niitä pisteitä jotain 500 enemmän voi tulla kun sun koneellas.
Itellä tuli 1368 3DMarkkia(9600XT 256mb) <-- tuollaisen havaitsin ensimmäisellä sivulla. kokoonpano vastaa omaani suurinpiirtein annetuilla tiedoilla mistä tosin puuttui emo ja poweri. mistä yleensä johtuu noinkin suuri ero kun sain omalla luuskallani (9600XT)1957p samalla 3Dmark -05 ohjelmalla. huvikseni rääkkäsin vanhusta kun olen ostamassa nykyaikaisempaa korttia. itselläni tosin näyttäisi olevan 128mb malli kyseisestä kortista ja kaikki vakio asetuksilla, ohjelman ajoin defaulttina.
Noh, kyselisin vähän kokoonpanostani että onko vielä säätö rajaa? Eli siis 6003 pistettä 3DMark06. Kokoonpano: Emolevy: Asus P5W DH Deluxe Intel Core 2 Duo E6750 @ 2668 MHz GPU: NVIDIA GeForce 7950 GT @ 637 MHz / 742 MHz Muistit: 2x 1GB Kingston 800mhz CL5 Kovot raidissa. Kellään kokemuksia rossusta/näyttiksestä että saisko lisää irti vielä (ja joo pistin kaikki tausta ohjelmat pois ennen testiä, mukaan lukien explorer.exe)
Dreadlrd minun mielestä tolla konella pitäisi saada enemmän 06 markissa koska omalla heikommalla saan 6629 pojoo jos oikein muistan ton GeForce 7950 GT pitäisi olla samoissa kun mun vanhan Ati 1900XTX tehot Dreadlrd näyttistä lukuun ottamatta sulla on kokoon pano sama kuin niillä jotka paukuttelevat 06 markin 11 000 rajoja rikki
Itse asiassa tuo on normaali tulos on aika normaali tolle näyttikselle ja kokoonpanolle. 7950gt on aika paljon huonompi kun x1900xtx, joten niitä ei voi verrata toisiinsa. karkkimarkki mittaa lähinnä näyttiksen tehoja, ja muun kokoonpanon merkitys on hyvin vähäinen. http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=727&model2=710&chart=277
:O on kyllä tosi matala jopa tuoksi kokoonpanoks.tai no en tiedä mutta siis mulla tuli 03 markista 36000+ pistettä että on toi kyllä tosi vähä ainakin siihen nähden.toi näyttis on kyllä aika huono mutta kummiskin
ihan hyvät pisteethän noi on, normaalit. omalla kokoonpanolla tuo 2003 tulos oli siellä jotain 10000+ , mutta jos saan vähän bisneksiä tehtyä tässä niin voin hommata uuden näytönohjaimen ja sitten kyllä pitäis pyöriä vähän paremmin tuo näytönohjain sulla katsos ei oo mikään parhaita niin se vaikuttaa tuohon tulokseen aikalailla.
http://service.futuremark.com/orb/resultanalyzer.jsp?projectType=12&XLID=0&UID=10858489 jeje 05 versiolla tiukat lukemat
http://service.futuremark.com/orb/resultanalyzer.jsp?projectType=12&XLID=0&UID=10858489 tollaset pojot tuli 05markila
Noniin. Sain tulokseksi 1557 ja se ei tyydytä. Miten tuota olisi mahdollista parantaa ilman kellotusta. Tuntuisi, että tuossa olisi joku häikkä kun noin vähän tulee. Onkohan mahdollista, että kortin asetukset ovat huonosti. (3d asetuksia en ole säätänyt.) Kokoonpanona GeForce 7600GT 256MB, AMD Athlon 64 3200+ (199Mhz) ja 1008MB keskusmuistia. Samalla kokoonpanolla, mutta GeForcen 6600 näyttiksellä sain n.950, joten tuolla pitäisi saada kai enemmän. Ajureina käytän nvidian sivuilta ladattuja ajureita (162.18_forceware_winxp_international_whql).