Kuulin et markkinoille tuli uudet tehokkaammat 8800GTS niide hinta on siinä jossain 300-400€ paikkaille, mahtavatko olla hyviä? kehuja oon ainaki kuullu niistä.
Huikeat 2877 pistettä. No mutta kyllä tuo ihan kivasti pyörittää pelejä esim. Crysikset sun muut. Edit: 06:lla vedin nuo testit.
empä tiedä ite sain tälläisen mitättömän pikku tuloksen -> 17021 <- pitää säätää tää pc kunolla jotta sais edes kunnon tuloksia
ei toki ;P no onhan sillä melkoisesti. mutta kuitenkin kun käytössä on 6000+ X2 ja X1950 PRO jne niin pisteet pitäisivät olla siinä 5000 tuntumassa. no nytpä tuli selväksi että käytössä on vista elikkä sehän siinä luultavasti vie jokusen sataa pisteitä pois^^ ja myös jos virusturvana on joku tyyliin F-Secure niin se vasta pisteitä viekin, kyllä F-Secure on hyvä, turvallinen jne mutta se on vaan niin raskas että ainakaan itse en ottaisi sitä käyttööni vaikka ilmaiseksi saisin. pärjään hyvin omalla Avira + Sygate + Ad Aware Pro yhdistelmällä. edit: typoja...
Itse asiassa niitä tuli yksi 8800GTS 512 Mt, G92 corella. 8800GT on parempi valinta hinta-tehosuhteessa.
Siinä paha missä mainitaan, mulla on nimittäin käytössä F-Secure. Äsken kokeilin että sammutin F-Securen pois päältä ja jätin pelkän Ati Catalystin käyntiin, Suoritin 3DMarkin pistein 4252 pistettä. Joten ei se parantunut kuin huimat 28 pistettä.
joo no ei paljoa :s ei se F-Secure viekään sitten niin paljoa tehoa kun on tehokas tuplaydin prosessori, mutta silloin esim kun on 1-ydin prosessori eikä kauhean tehokas niin se on melkonen tehonviejä...(tietty) näemmä jää se vaihtoehto että vista yksinkertaisesti vain vie siitä jokusen sataa pistettä tuosta kokonaispistemäärästä.
Mulla pisteet rapiat 1500, OU JEE:::: Kokoonpano athlon 4000+, 2gb 667, ja 6600gt geforce.... Nyt "uus" kortti tulossa 7950 gt geforce 512 mb. Eli sillä pitäs varmaan saada jotain 4000 pojoo, VAI?????
sain tälläisella kokoonpanolla melkein 1600 pistettä:AMD Athlon XP 1800+,512mt DDR 400, 6600 GT AGP. mulla oli tuolla 6600gt:llä joku juttu että piti käydä laittamassa biosista AGP aperture size 128 mb:lle, koska kun se oli vakio 64mb niin tuli vähemmän minä piti 3dmarkkeja, jos sulla agp malli tuosta näyttiksestä niin käy katsomassa biosista että sulla on tuo oikein. tosin sun on jo aikakin ostaa uusi näytönohjain että enpä tuohon muuta sano joo ja tuolla 7950 GT:llä pitäis irrota ainakin se 4000 pistettä =) edit: eiku perhana ei sulla voi ollakaan agp mallia tuosta näyttiksestä joten eipä mitään sen osalta^^
Kyllä pitäis tulla yli 5000 pistettä, ainakin jos vähän prossua kellottelet. Ite sain tehottomammalla 7900GS näyttiksellä ja A64 2,75GHz -prossulla juurikin tuon 5000.
Osaisiko joku neuvoa, että mikä näyttäristä tekee hyvän tai tehokkaan. Kun olen vähän hämilläni, kun joissakin samanlaisissa ja melko samanhintaisissa näyttäreissä (mutta tietenkin eri valmistajilta) on Kellotaajuuden(muisti) hiukan parempi kuin toisissa ja taas jossain muissa Kellotaajuuden(GPU). Vai onko tällä niin suurta merkitystä, koska ne eivät heittele kun jotain 20-60Hz.
Ei oo paljoakaan merkitystä. Jos oot uutta ostamassa, niin osta jokin tuolta aikaisemmin mainitsemistani, ne ovat tämän hetken parhaimmistoa. Tuo 8800GTS 512Mt on sitten huomattavasti kalliimpi (alk. 300e).
Se piirisarja merkitsee enite näyttiksessä nykyään. Taajuudet miltei samoja kaikissa. Heittelevät vähän.