No tuo sun prossus on sen verran mopo ettei varmaan paljon pongoja irtoa. Eikä tuo näytönohjainkaan mikään kuuraketti ole.
Sain Pentium 4 3,0ghz ja vakio 7900GS:llä suunnilleen saman verran pisteitä. Kun kellotat sun näyttiksen voi irrota yli tuhat pojoo enemmän. Tosin prosessori on "mopo", kuten joku jo aiemmin sanoi.
niin jos jo omistaa AMD_emolevyn niin sitten se ehkä on kannattavaa P 9500 ja 9600 ei mitään suurta eroa tuonut verrattuna AMD_X2_6000+ mut AMD_Phenom_9700 on ok hankinta jos omistaa AMD2_emolevyn kun tuo Phenom_9700 on AM2+ kantainen niin se ei toimi suoraan vaan vaati bios päivityksen AMD2 -> AMD2+ ja mitä olen netistä lukenut silloinkin toimii 95% varmuudella
* Intel Q6600 @3.0GHz * Tuniq Tower 120 * Asus P5E3 Deluxe * Asus 8800Gts 512Mb (G92) * 2Gb OCZ DDR3 1333MHz * 600W Zalman ZM600-HP * WD Caviar 500Gb Hmm.. Noilla irtos 14028 3DMark06:ssa...
päivitetäänpä oma score 3DMark06: 14732 Täytyypä vielä mainita että kyllä näyttää hienolta noi testit 22" näytöstä
Joo ei se tuo mun tulos mitenkään erityinen oo... Tuosta Tuniq Tower jäähystä pitää sen verran sanoa että tuntuu toimivalta ku tuolla Q6600 3GHz taajuudella idle lämmöt jotaki 30 ja rasituksessa 50 asteen luokkaa ja vielä sen puhallin säädettynä melkeen minimille... Kotelossakin kyllä on hyvä tuuletus...
ei niin koska mä sain melkein samalla kokoon panolla yli 17k jos tuo Q6600 mene steppaamaan malli (GO stepping) niin se toimii reilusti viileämpänä kuin B3 malli
10848 sigun HTPC:lla, ohjelmia pyöri tosin kasa taustalla, testi oli niin puuduttava niin en jaksa testata tulisko enemmän jos sulkis ylimääräsiä prosesseja tms
sanokaapa on miten hyvä tulos tällä kokoonpanolla, kun tulos oli 3dmark06:lla 11545 pistettä: ASUS M2N32-SLI deluxe, AMD Athlon 64 X2 6000+ (kellotettu 3.2GHz:iin), 2G RAM (kingston hyperX 800MHz CL4 SLI-Ready), 500W virtalähde (modecom feel2), 750G Kiintolevyn tilaa (yht. 3 kiintolevyä), Inno3D 8800GT (512), oon yrittäny kellotella niin et saisin 12000 pistettä, mut ei vaan enää mene. voisko auttaa jos vaihdan paremman jäähyn tohon näytönohjaimeen?
zakkis itellä oli lähes samanlainen kokoon pano mut eri näyttis ja sain n: 10k sä sait 11k ja risat luulen että tossa on sun maksimi ehkä voit saada 12k jos viet pc parvekkeelle ja kellotat tappiin mut liian suuri vaiva muutan pojon takia
unohtu viel laittaa se et käyttiksenä oli XP 32 -bit. noissa 8800GT:issä on kuulemma aika huono cooleri vakiona, et ihan toimivuuden ja kestävyyden kannalta ajattelin hommata paremman, kokeilis sit et kellottuuko yhtään paremmin. kyllä minä sen 12k viel rikon, ennen en luovuta! ajatuksena on ollut jo pitkään asentaa 64-bit XP, omalle kiintolevylle, ja täysin eristyksiin muista kiintolevyistä. kaveri oli kokeillut ja ero oli 3dmark06:lla huimat 2000 pojoa enemmän kuin 32-bittisel XP:llä! sit siihen liittää viel se DX10 -tuki (ja toivoa että toimii) nii aijai tähän asti olen ollut AMD:n miehiä, mutta seuraavan kerran kun pistän koneen uusiks, siirryn kyl Intel:iin. EDIT onhan sit semmonenkin mahdollisuus et hommaa toisen samanlaisen näyttiksen ja siltaa ne. kun tuolla Inno3d:n 8800GT:llä ei näy enää olevan paljoakaan hintaa.
Nyt alko menemään jo pikkasen paksuks toi juttu. Enpä kyllä usko että käyttiksen eristämisestä ja vaihtamisesta 64-bittiseen pisteet paranee noin paljon. Jotain faktaa kyllä pitäisi saada esille, muutakin kuin "kaveri teki niin". Edit. Ja vielä jos sais sen sun tuloksen Compare urlin mitä pyysin tossa aikasemmin ja myös vastauksen siihen että oliko näyttis kellotettuna? (Toi Compare url sen takia, että mua kiinnostaa sun CPU scoret.) Tapahtui aikasemmin:
just olin tekemäs omia tunnuksia tonne futuremarkille. siinä ois se compare urli: http://service.futuremark.com/home.action;jsessionid=5A1DFAC8C049648634CC09A18CDBE1C8 mutta minkä ihmeen takia toi väittää et mulla olis AMD Sempron prossuna?? siis 32-bittinen XP ei ota kaikkia bittejä irti 64-bittisestä prossusta, kun taas 64-bittinen XP ottaa. näin olen asian ymmärtänyt. korjatkaa jos olen väärässä. EDIT: tulos parani, kun ajoin 3dmark06:n uusiksi kun ei ollu aijemmin noita omia tunnuksia tuol futuremarkilla nii sen takia piti ottaa tulos uusiksi. ja mihinkään en koskenut. EDIT EDIT: palaan sen verran tähän 32 ja 64 -bittisien XP:n eroon et 32-bittisellä kun yrittää laitehallinnassa kattoa mikä prossu on paikoillaan (ainakin jos on AMD:n 64 bittinen), niin siellähän lukee: "AMD, model: unknown", ja kun taas 64-bittinen XP tunnistaa heti, mikä prossu on kyseessä. JA unohtui vissiin kertoa; näyttis oli kellotettuna. arvot: core clock: 721 MHz shader clock: 2250 MHz memory clock: 1041 MHz