Jep, jollain myös saattaa olla tälläisiä : Haittaamassa PC:een pitämistä muualla kuin kopan ulkopuolella. Muutenhan tuo olisi aivan varteen otettava vaihtoehto, jokseenkin kantaminenkin saattaisi olla vaikeaa. ^^
märkä mirri sulla kotona itselläkin oli koira ja kaverin koira käy joskus kylässä ei ole vielä rikkonut systeemiä siksi pitää olla 2kpl teho kone kotona kiinteästi ja pelaamiseen kelpaava kopassa lani sessioihin Teho koneen Q6600 on 3,5Ghz ja 8800GTS G92 810\2200\1100 tietty vedellä jäähytetty kone oli kopassa mut hikoili niin paljon että ei voinut pitää siellä varmaan sama ilmiö kun ite olis toppa takissa hietsun biitsillä viime kesän helteillä oli ISO pöytä tuuletin puhalsi suoraan emolle kuten myös siksi ostin Q6600 ja 8800GTS G92 yhellä kortilla sain 17k ja risat tai lunttasi tahrattoman profiilista kyllä mulla ainakin tuo Asuksen_oma ohjelma kertoo Asuksen_emosta tarkasti ja hyvin kun taas Core temp EI kokeilin vanhaa vakaata versiota ei edes näyttänyt prossan lämpöjä tää uus beta versio kertoo että prossan lämpö = 132c jos toi olis totta niin savu olis tullut jo joten luotan Asus_Probe_II kun se näyttä lämmöt niin kuin luulen niiden olevan ottakaa huomioon että Prossan lämpö n:30C 3.5ghz 24\7h ajossa koska mulla on tehokas vesi jäähy eikä emo ole kopassa mitä mutua tuo on oma kuva omasta koneesta Core temp beta
Muuten tässä nyt samalla kyselen tuo minun prosessori : AMD Athlon 64 X2 5000+ .. Taitaa vähän jarrutella tätä konetta? Kuinka hyvin tätä saisi kellotettua ja mihin asti, vai kannattaisiko hankkia uusi (Vaikka siihen ei rahaa juuri olekkaan) . 3Dmark antaa seuraavanlaiset pisteet : SM 2.0 Score 3171 , SM 3.0 Score 3519, CPU Score 1967 . Elikkäs miten tästä kannattaisi lähteä parantamaan? Näytönohjaimena toimii koko hirmu 7900 gx2 , ja Emolevy on asuksen m2a-vm . Kiitän jo kaikille minua auttaneille!
Sokar80, Asus PC Probe voi mitata eri anturista prossun lämmön, jolloin näyttää ihan eriä. Väliäkös sillä kenen ohjelma se on, Asuksen vai Abitin, kun prossu on kuitenkin Intelin. Tai sitten en ^^ Olisi mielenkiintoista tietää, minkä kokoinen syyläri sulla siellä on. Kun tuo sinun Zalmanin blokkisi ei kuitenkaan ihan siitä tehokkaimmasta päästä kuitenkaan ole, ja kaikenlisäksi myös näyttis on samassa kierrossa.
vaikka meneekin vähän ohi niin tässä ei PC kuva jep nyt viime vuoden ollut_Intel kannattajia Ei se koko vaan miten sitä käyttää näitä Black Ice GT Stealth 360 mulla on muutama kuka sanoi että tuo on kaupan versio no ehkä ulko kuori on kuin en jaksanut sitä tuunata kuka niin väittää kato kuvaa tarkemmin Mun vesi jäähy tai no ei ole paras kuva kulma
Et kyllä voi väittää kuuluvasi samaan kastiin kuin minä, kun kerta sulla on kallis kilowatin poweri hoitamassa kokoonpanoa, jota jo Antecin Neo He 430w pyörittäis vaikka maailman tappiin asti kellotettuna. (Ihan turhaa rahan tuhlausta.)
Emolevy vaikuttaa varmasti korkeintaan muutaman prosentin markeissa. Kyllä se tuo prossu on, ihan normi CPU-score tolle prossulle.
Nyt sain CPU Scoret nousemaan 2200 pisteeseen, ylikellottamalla 2.6ghz -> 3ghz. Sen jälkeen tuli blue screeniä heti winukan alussa. Pitäisikö voltteja nostaa, ja kuinka paljon? Ja kuinka pitkälle tuota kannattaisi nostaa?
Koitin hieman kellottaa näyttistä mutta tulos tippui 4430 > 4260 ja jako meni seuraavanlaisesti: sm2.0 score: 1728 hdr/sm3.0 score: 1978 cpu score: 1171 Kone: Pentium D 805 (2,66Ghz,2mb L2,FSB 533Mhz) Shappppire 7950gt 512mb 500w Nexus Joku kakka Fujitsun halpa emo 1gt DDR2 677mhz + 1gt DDR2 533mhz Hieno prossujäähy, Coolermaster Hyper TX2 Tällä koneella ei pelailla. Prosun väylänopeus on kait syypää. Esim. Half Life 2 pyörii about 29fps oli graffat täysillä TAI low:lla :/. Ja 29fps ei o mitään nautittavaa. Onko about normitulos? Missä mättää, jos mättää.
Ei o forkattu konetta koskaan ja fujitsulla ikää 2v, ehk enemmän. Pitäs hommaa toinen kovo jonne kopioida musat yms. Verkkokaupasta taitaa saada 160gigasen_edullisesti
alun perin se oli Zalman_marketti blokki mut sit avasin sen ja hioin ja suurensin sen siilin välejä joten nyt vesi kiertää nopeammin monesti kun puhutaan vesi jäähystä kaikki olettaa että kaikilla on sellainen marketti systeemi joka nähnyt messuilla tai kaverin koneessa jossa suljettu kierto ja pieni n:5dl vesi astia hitaalla pumpulla ahtaassa + lämpimässä kopassa omassa vesi jäähyssä ei ole PC kaupasta ostettu kuin Jäähyt muut on sitten ihan eri liikkeistä esim Bauhaus on hyvä paikka itellä kuin oli X2_6000+ niin 3Ghz oli mulla ainakin max mitä se suostui toimimaan ja kun Phenom_floppasi tulin Intelin_käyttäjäksi 2200 on hyvä tulos AMD_X2 prossalle oks muka Sapphire joskus muka tehnyt Nvidian ohjaimen Shappppire_=_Ati tai nykyisin_AMD
No ainakin tuossa linkkaamassasi kuvassa on todella laadukkaat osat, mm. pumppuna Swiftech MCP655, jonka teho on 1,2kl/h, Swiftech Apogee GT ja 360mm radi. Säiliötä nyt ei välttämättä edes tarvitsisi. Kaikki nyt eivät varmasti halua konetta pöydälle kasattuna. Itsellä on nyt kasattu pöydälle, kun koteloa postista odottelen..
Ja chattailun voi varmaankin hoitaa irkissä tai vaikka privaviestillä. Edit. jopa tonne profiiliinkin voi tollaset kyssärit heittää, mutta eipä hajoteta enempää tän triidin kokonaisuutta.
[OT]Myyty, tilalle P182B jonka mitä ilmeisemmin modaan uuteen uskoon ja rakennan siihen(kin) vesijäähyn [/OT] Spotlessmind, ;D