Prossu 3.2ghz ja näyttis vakiona. Tulokseen saattaa vaikuttaa myös se että PCI-e väylä on mallia 1.1. Mitä nyt netistä katselin tuloksia niin ihan oikean suuntainen tuo kuitenkin on... Muron testissä E8500 vakiokelloilla sai jonku 14500 samalla kortilla. Anyway ei ainakaan tehot lopu aivan heti kesken. Crysis fullhd-resolla ja kaikki asetukset high sulavampi kuin vanhalla GTSllä 1024x768 high-asetuksilla. Ainoa miinus jumalaton mökä kuormassa. :/
En ehtinyt koittaa. Mennee ens viikkoon tuo tarkempi testailu kun pitää lähtä rokkifestareille viikonlopuksi. Oblivion skulasi hienosti 1080p resolla ja 16Q AA:n kanssa. FPS alimmillaankin yli 30 mitä n. 30min testaili. Toivon todella että tuota mökää voi hillitä esim. RivaTurnerilla, toisaalta suurimman mökän keskellä lämmöt olivat jo reilussa 80, joten kauheasti kierroksia ei voine pienentää. Todella olisin toivonut näinkin kalliiseen korttiin hiljaisempaa jäähdytysratkaisua. OT:ksihan se taas meni...
kyllä sillä vanhallakin GTS_g92 kortilla pelaa very high asetuksilla kuten tästä videosta näkee no laatu oli kännykkä laatua Atin ja Nvidian uusimmat kortit käy kuulemma tosi kuumana you tubessa on video missä heppu keittää kanamunan toimivan kortin päällä
Tuota kuumenemista on ja kananmunien paistamsita on ollu jo ikuisuuden. FX5200:llakin paistettiin kananmunia Esim. HD 4870 käy kyllä kuumana, mutta vaihtamalla siihen coolerin tai nostamalla edes kierroksia, lämmöt laskevat PALJON. Tuo Crysiksen video ei tosiaan todista mitään kun on niin epäselvä. Ja mikä lie reso tuossa oli? Tuskinpa sentään 1920x1080
Vois kokeilla nuita xp:lle tehtyjä very high-patcheja ja katsella miten käy. Siis itse vertailin tuohon G80-mallin GTs-korttiin tätä uutta GTXää. Varmasti G92 GTSllä pyörii hyvin Crysis hyvillä asetuksilla maltillisilla resoilla.
Mulla uus kone ja heti ongelmia!!! Amd tupla 6000+, 2gb, 500 gb kovo, ati x1950xtx, emo asus M2N-X deluxe. Ongelma on 3d markissa, ensin pyörii noin 300 fps ja sit yhtäkkiä tippuu alle 10:neen. Eli onko mulla joku yhteyskäyttö ongelma emon ja näyttiksen kans ja mikä on hoitokeino?
uusimmat ajurit ja dual core optimizer? jos ongelmat jatkuu tee sille oma thread ja tuota mikä 3dmark mahtaa olla kyseessä?
jos tuo on yhdellä 9600gt:llä ajettu, niin onneksi olkoon maailman ennätyksestä, mutta suosittelen kummiskin ajamaan testin uudemman kerran ja postaamaan sen todellisen tuloksen tänne. Edit. Ei Se ollutkaan ihan maailman ennätys tuolla näyttiksellä, mutta toisiks paras maailmassa kuitenkin 9600GT:llä. http://tinyurl.com/68arvw (tuolta linkistä löytyy mm. 3dm03 ajettu QX9650@4950MHz ja 9600gt ja siltikin saatu vaan 69k.) paljonko normaalisti tulee pojoja? mä en saanut Q6600 isommilla kelloilla kun sulla ja radeon hd3870 crossfire setillä kuin 50k tuloksen aikaan, joten aika kova kortti sulla on crossfire tulos: http://service.futuremark.com/compare?2k3=5833274 tupla Edit. mitä kattelin noita tuloksia, niin sun prossulla ja kortilla on vaikeeta saada 40k rikki ja SLI:ssä voi mennä 50k rikki jos prossuna on joku xtreme sarjan quadeista kellotuna sinne 4-5ghz:n välille. sori jos innostuin mutta mua alkaaa vituttaa tollaset uunot, jotka postaa mitä sattuu tuloksia foorumeille ja ei ollenkaan edes ajattele kuinka paskan maineen saa siitä. tästä lähtien kun törmään sun nickiin täällä niin en siis voi uskoa sanaakaan siitä mitä puhut, jos tollasia juttuja postailet. Hauskaa vkloppua kaikille. Triple Edit. agent010, sun koneella on ajettu vissiinkin 06:ssa tämä tulos? Mun koneella ajettu sama 06markki on tässä. Joten noiden kahden edellisen tulosten valossa sun koneella ei ole toivokaan saada 03:ssa yli 80k, vaan siinä on tapahtunut virhe.
Tuohon oli tullut joku ihme lagi... Pahoittelen tapahtunutta spotles. Olen täysin samaa mieltä. hyvää loppu päivää! Poistin sen tuloksen sekottamasta tilastoja.
Tuloksia 3DMark06 3DMark Score 2530 3DMarks Kokoonpano: M2R32-MVP AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+ Radeon X1650 Series 2048 MB ddr2 333MHZ Antec 430W aika huonot pojot taitaa olla