Gigabyten G1 malli on suosittu yleisesti "valmiiks kellotettuna". Eihän se kellotus kovin suuri ole perusmalliin verrattuna, mutta jotain kuitenkin.http://www.mindfactory.de/product_i...aming-Aktiv-PCIe-3-0-x16--Retail_1125755.html Onhan toi pikkusen kalliimpi, mutta hyvä sekä hiljainen jäähy .
Oon suunnitellu et ostan ton msi geforce gtx 1050 ti mutta pitää kattoo. ens viikolla ois tarkotus tuolta mindfactoryltä tilata nuo osat. Ja kiitos taas avusta
Oon tässä keränny rahaa jonku 3kk ajan ja en ajatellu enempää ootella että tähän buildiin ei tulekkaan ssdtä
SSD:n voi hyvin lisätä myöhemminkin. Näyttiksistä sen verran että kannattaa ostaa halvin tunnetun valmistajan malli. Noissa ei edes jäähyllä ole juuri merkitystä kun kortti ei vie juuri ollenkaan virtaa eikä näin ollen myöskään lämpene. RatConin linkkaama Gigabyte olisi kyllä hyvä, mutta melkein 470:n hinnoissa joten ei oikein kannata.
onko jimmsin postikulut ilmaset jos valihtee matkahuollon? Jimmssin omilla sivuilla sen hinnasta ei mainittu mitää tai sit oon vaa sokee. Koteloksi otan fractal desogn core 1000
Muistaakseni menee näin: Postikulut ovat postin kautta toimitettaessa ilmainen. Matkahuollon rahtikulut pitää itse maksaa.
Olin väärässä, täällä nämä toimituskulut: Nouto Turku Ilmainen Nouto Turun noutopalvelumyymälästämme. Maksutavat: Ennakkomaksu, maksu myymälään ja Klarna lasku/tili. Matkahuolto, bussipaketti Ilmainen Toimitus matkahuollon toimipisteeseen. Maksutavat: Ennakkomaksu, bussiennakko ja Klarna lasku/tili. Matkahuolto, lähellä paketti Ilmainen Toimitus valitsemaasi Matkahuollon Pakettipisteeseen. Matkahuolto, Siwa, Valintatalo, R-kioski Maksutavat: Ennakkomaksu sekä bussiennakko. HUOM! Klarna osamaksu ei ole mahdollinen tämän toimitustavan kanssa. Pakettiautomaatti Ilmainen Toimitus valitsemaasi pakettiautomaattiin. Pakettiautomaatin valinta tehdään seuraavassa tilausvaiheessa. Maksutavat: Ennakkomaksu sekä maksu noudettaessa pakettiautomaattiin. HUOM! Klarna osamaksu ei ole mahdollinen tämän toimitustavan kanssa. Kirje, perille jaettu Ilmainen Kirje, jaetaan suoraan postilaatikkoon. Nouto postista Ilmainen Toimitus lähimpää postin toimipisteeseen. Maksutavat: Ennakkomaksu, postiennakko ja Klarna lasku/tili Postin kotiinkuljetus 12,50 € Toimitus suoraan kotiovelle sovittuna ajankohtana. Maksutavat: Ennakkomaksu, postiennakko ja Klarna lasku/tili
kellään kokemusta corsair af120 led quiet edition tuulettimista? Olen kuullut että ne eivät ole edes kovin hiljaisia vaikka ovatkin "quiet edition" . Ja voiko tuulettimia säätää ilman erillist laitetta jollain softalla jos yhdistää emoolevyyn 4 pin to 3 pin splitterin kautta ?