Jos viitsit niin listaa vielä romppeet näkyville. Ettei tule mitään "oho"-juttuja. Systemasta vissiinkin?
Okei Eli setin hinta noin 750€ Ilman näyttöä Onko tämä 750€ Setti parempi ku se bpvestin eka 638€ setti Koska jos ostasin sen bpvestin ekan setin (638€) eli tulisi huonompi prossu Ja käyttäisin ne rahat saman tien näyttöön?
Prossuhan on aivan eri luokkaa. (FX8320) Tuumaile paljonko hinnanerotus on prossuilla... Imho, olisin sitä mieltä että kunnon masiina kasaan ja näyttö sitten myöhemmin. edit... eli ostaisit nyt tuon prossun ja vähän (?) ajan päästä tehokkaamman... kuka ostaa sitten sulta tuon ekana ostetun? En näe logiikkaa.
Perrkule kerran se vain kirpaisee. Mentiin hieman budjetin yli mutta niin se usein tuppaa menemään. Parissa kohdassa ei kannata tehdä kompromisseja, tulevat myöhemmin kustantamaan lisää. Tosiaan se näyttö sitten tarpeen mukaan ja myöhemmin. Nyt lohkaisisi turhan paljon muutenkin aika "pienestä" budjetista. Wanha viidakon sananlasku: Mopoa voi virittää, moottoripyörää ei välttämättä tarvitse...
Näinpä näin. Eikun paketti tilaukseen ja itkemään kun viikkorahat loppu... Itketään sielä pariviikkoa.. Sitten kone saapuu ja kiitetään jumalaa menneestä ja tulleesta. Näin se menee
Ainahan fyrkat jostain ovat veks. Sijoituksia nämäkin. Ainakin jos tarvitsee harrastuksiin masiinaa joka jopa johonkin kykenee.
Vielä 1 typerä kysymys. Voiko tuossa setissä käyttää hdmi piuhaa? Eli onko tuossa paikkoja hdmi piuhalle?
Näyttiksessä on joko HDMI-paikka (lähes kaikissa) tai sitten näyttiksen mukana tulee DVI-HDMI-adapteri. Näyttiksen liitännät voi tarkistaa valmistajan sivuilta.
Terve taas! Tuota näyttistä ei enää löydy systemasta joten minkäs minä nyt siihen tilalle laitan Max hinta 250 ja muut osat pysykööt samana paitsi näyttis vaihtoon
Kai se tuo http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_22_541&products_id=108524 on. 285 olisi muutaman kympin halvempi mutta pienemmällä muistilla.
Sori, mutta en vain voinut olla kommentoimatta Toi pitää juu paikkaansa näissä "sotapeleissä" (BF, CoD jne) ja muissa peruspeleissä, mutta CS on asia erikseen. Vaikka ois 60hz paneeli niin ero 60fps ja 300fps välillä on valtava, ja jokainen joka on joskus pelannut CS:sää kunnolla, tietää mistä puhun. Kokeile itse jos et usko
Tämän väitteen olen usein kuullut, se tuntuu olevan joku juttu että kaikista hitaimmallakin karvalakkimallilla peli kulkee paremmin, jos FPS saadaan moneen sataan. Mä en vaan käytännön tasolla (olen kyllä CS:säni hakannut ) tai teoriassa ymmärrä miten "hukkaan heitetyt" ruudut parantavat pelikokemusta. Perusteluita kuuntelen mielelläni. Asiaan tietty vaikuttavat myös näytön input lag ja FPS:n tippuminen siinä vaiheesssa, kun näytöllä eniten tapahtuu ja silloin ei ehdi FPS:ssää vilkuilla, joten ymmärrän kyllä hyvin että pientä marginaalia on hyvä olla. 120/144 Hz näytöllä ero sitten onkin jo konkreettinen, kun niitä ruutuja ihan oikeasti saadaan lisää.