selvä.Minusta vaa jotenki tuntuu et siinä ois eri soitin jne. mutta kysyisin et onko tietoa niistä basso toiminnoista. ainakin sony ericsonin w800i laitteesssa loistava äänenlaatu, tekniikanmaailman testivoittaja. ja ei sekään mikää hirveän kallis tohon music edition mallin kanssa, alle 400e parhaimillaan. MUT KALLIS SILTI!?
Toi 6630 on useampien käyttäjien mukaan ohjelmistoltaan todella buginen. Se on kuulemma päästetty puolikuntosena myyntiin. Kannattaa ostaessa kysästä myyjältä, yleensä ne tietää aika paljon noista.
joo mulla on nokia 6600 ja sanottiin että siinä on ongelmia. se on nyt ollut mulla 8 kuukautta ja toimii loistavasti. päästetty markkinoille puolikuntoisena? enpä ole kuullut mitään vastaavaa! ja jos ihmiset kysyvät myyjältä onko teillä bugisia versioita myytävänä niin tuskin he myöntävät että on ja antavat käteen 6630 kännykän. se jos käyttöjärjestelmä olisi buginen niin sanoisin että se vika olisi jo korjattu. ainahan huhuja liikkuu eriasia haluaako kaikkeen mitä kuulee uskoa? toki on yksilöitä, mutta noin yleisesti 6630 kännykkää ei voi mielestäni haukkua jos sanoille ei ole katetta. asia pitäisi todistaa ensin ja sitten se vasta olisi totuus. ja yleinen takuu on voimassa jokaisessa 6630 puhelimessa. lisäys: ei tämä ole mutinaa, toki myyjät yleisesti kehuvat tiettyä merkkiä/mallia mutta myös haukkuvat muiden valmistajien puhelimia, niin ilmeisesti myyntinsä edistämiseksi. mutta tästä en enää jatka.
Arvasin et tulee jotain mutinaa todistamisesta. No tuommosta mä vaan olen kuullut, se että pitääkö paikkansa niin on toinen asia. Jos jollain kyseinen puhelin on, niin voisi kertoa siitä. Kyllä noi myyjät kertoo jos on suurempi erä paskoja puhelimia markkinoilla, tai ammattitaitoiset myyjät.
Olen samaa mieltä kumipuun kanssa. Yleensä noi softaongelmat korjaantuu kunhan malli on vaan markkinoilla jonkun aikaa. Ja sit ne jotka on ostanu puhelimensa just silloin kun se on tullut markkinoille selittää foorumeissa suu vaahdossa kuinka siinä tai tossa on p*ska softa. Mä kerkesin käyttää 6630:aa muutaman kuukauden viime talvena, siinä oli alkuperäinen softa joka oli siinä ensimmäisessä lastissa. Sain sen nimittäin ennen kuin laite oli edes vissiin virallisesti markkinoilla ja se toimi aina hyvinkin moitteettomasti. Nyt duunikaveri käyttää sitä ja ei se ainakaan mitään ole ääneen valitellu. edit: niin ja sitä ei siis ole softattu vielä ja siinä on softa joka on ajettu siihen 29.10.04
frankku, sanoit tos viestissä et olet käyttänyt puhelinta, niiin kysyisin onko ollut rahansa arvoinen..minua kiinostaa siin puhelimes se musiikkisoittimen laatu ja kuvanlaatu.j !?
Kyllä se rahansa arvoinen on, paljon parempi ääni kuin 3230:ssa, soittoäänet soi ainakin pirun nätisti ja kamerastakaan ei löydy muuta sanottavaa kuin että se vois tietysti olla 2mpix. Sony ericssonin uusien mallien laadusta en osaa sanoa mutta kyllä toi on ihan vetää vertoja ainakin SE S700:lle jossa siinäkin on todella hyvä äänenlaatu. Sanottakoon että se on kohtalaisen halpa 3g puhelimeksi, ei tuu ihan heti mieleen toista 3g:tä samaan hintaan. edit: ja se tuntui jotenkin nopeammalta kuin moni muu puhelin, onkohan siinä parempi prossu kuin halvemmissa, tiedä häntä.
Nii sanokaa nyt että kumpi on sitte kaiken kaikkiaan parempi kännykkä: 3230 vai 6630 music edition, ku oon miettiny kumpaaki...
Aika vanhan topicin oot kaivanu esille mutta kyllä mä selkeästi noista kahdesta ton 6630:n ostaisin jos lompakko kestäisi.