Täällä on myyntipalsta ihan erikseen,ei varmaan ylläpito tykkää jos uutta tietokonetta ostamassa osiossa aletaan kaupittelemaan.
Itse ainakin odottaisin viikon taikka kaksi jos saisin konepaketin noi satasen halvemmalla,ja ei se sentään ole mikään mindfactory jonka hinnat muuttuu 3 kertaa tunnissa. Edit.Kuulemma ei edes kestä 1-2 viikkoa osien tuleminen.
hah..muutamia kymppejä saat halvemmalla kuin jimms tai verkkokauppa.sitten kuumeissasi odottelet ja laittelet viestiä myyjäkauppaan että koska tulee.....persaukisten tyyliä säästää parikymppiä....
Kuitenkin Fallout 4 on prosessoripainotteinen peli jossa selkeästi erottuu AMD:n heikkoudet pelaamisessa. Kuitenkin jos haluaa pidempi-ikäistä konetta niin suosittelisin ottamaan vähintään i5:n. Näytönhojaimen uusiminen on kuitenkin paljo vaivattomampi kuin emon+prossun vaihtaminen myöhemmin. Yleinsä on pakettikoneita suosittele mutta tuossa olisi yksi kohtuuhintainen vaihtoehto 900€ budjettiin. Skylake pelikone ja kaikki tarvittava mukana. http://www.gigantti.fi/product/tiet...TB1PEQ043/acer-predator-g3-710-pelitietokone#
itse kun tätä i7-6700k prossua tilasin katoin ,monet kaupat läpi suomessa netissä,oli jopa saksastakin loppuneet mutta ihmeen kautta olikin multitronicille noita jäänyt varastoon 8kpl,ja hinta oli jotain 7-8e kalliimpi kuin jimms tai verkkokauppa,heti ostettiin multitronicilta ja maksettiin etukäteen.ja tuote tuli kolmessa päivässä.ja sen jälkeen meni multitronicillakin varastosaldot miinukselle...
Mikä oli sitten motiivisi tuoda tuo kone esille täällä, kun keskustellaan uuden koneen hankkimisesta?
Ihan kuule sama mulle mistä aloittaja koneensa tilaa,ja suomessa on persaukisiakin ihmisiä joille muutama kymppikin on liikaa.Tästä asiasta en keskustelua enää jatka.
eipä minunkaan tarvitse jatkaa,minulle on aivan sama minkä prosessorin keskustelun aloittaja valitsee koneeseensa.
Juuri siksi i7 tai 83xx. Pelien laitesuositukset alkavat jo nyt olla tällaisia http://www.systemrequirementslab.com/cyri?itemId=12306. I5:n kanssa taitaa pian tulla orpo olo.
Hardwarium.com Siinä inteliä aloittajalle.Kyseenalaisella perskiven lankulla ja halvimmalla mahdollisella kopalla.