1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

ADSL Telewell EA100B USB pätkii yhteyttä

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by viljo, Jan 12, 2005.

  1. ExF

    ExF Member

    Joined:
    Jan 28, 2005
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itse ostin tässä pari viikkoa takaperin tuon soneran laajakaistan ja sain tuon surkean modeemin kaupan päälliseksi v*ttu*lemaan minulle toi telewell 100b on niinku mailman [bold]huonoin[/bold] modeemi. olis ees toimiva.
     
  2. ExF

    ExF Member

    Joined:
    Jan 28, 2005
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
  3. Pasi_M

    Pasi_M Member

    Joined:
    Feb 3, 2005
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tällä paikkakunnalla on kaikki Telewell:n matopurkit pitäny vaihtaa... jos asiakas on vaihtanut Soneran liittymän Elisaan. Ei vaan yksinkertaisesti toimi Elisan-liittymässä. Pätkii yms.
     
  4. konverter

    konverter Regular member

    Joined:
    Aug 20, 2002
    Messages:
    655
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ne ei saa yleensä provikkaa, ihan kuukausipalkkasta hommaa väittäsin sen olevan. Mutta huono laite ilmeisesti on, onneks ei oo omakohtasii kokemuksii koska sattuu nyt olemaan ea500 joka on toiminut loistavasti, mitä nyt joutuu sillontällön buuttailee sitä kun puskurit täyttyy :(


    Itse asiassa me myyjät saadaan kuukausi palkkaa ja provikkaa/bonusta joka netti/gsm liittymästä. Ainakin isojen operaattoreiden myymälöissä työskentelevillä on tällainen käytäntö. Tietysti porukkaa palkataan pohjapalkka + provisio jne... mutta ne on yleensä tu nti tuuraajia... Ja jos modeemi on saatu liittymän kylkiäisenä/ostettu liikkeestä niin takuuvaihto onnistuu kyllä kätevästi. Kyllä edustajilla yleensä on hyvä info siitä mitkä merkit toimii ja mitkä merkit ei toimi kunnolla. Joten ei siellä mitään sekunda modeemeja myydä ellei lasketa siemenssin modeemeja tähän kategoriaan.
     

Share This Page