Jahaah. Vähän aikaa kun on poissa foorumilta, niin jo tällasia viritelmiä löytyy Kyllähän sitä yksi teepaita komeroon mahtuu, en tiedä ilkiääkö sitä näkysällä päällä pittää, mutta rattorin korjuuseen just omiaan No ei.. Varataan nyt yksi kappale. Hyvä baaripaita.
paljonko tosta joutuu pulittamaan maltaita kun paidat ovat valmiita noin suurinpiirtein. Ja baarin tietenki päälle toi.
Joo, hienolta näyttää! Tuollaista mä ainakin pitäisin päällä... Joo, toivottovasti kokoja löytyy... Mä kun en pidä mitään muita kun XXL-kokoja
Kyllä maailmassa on taatusti noin 1000000000 kpl vähemmän informatiivista/tylsempää T-paitaa. Eli alekirjoittaneelle yx(xxl-nörtti size)paita.
Ennakkotilauksen paidasta voi nyt jättää. Lisätietoja osoitteesta http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/4050.cfm
onhan toi selkäpainatus aika vekkuli =) itse tykkäsin ainakin selkäpuolesta. en kuitenkaan viitsi tilata (im sorry guys) kun ei tuota ra.. henkilökohtaisista syistä . ehkä joskus myöhemmin. ja onhan toi LukeWaderkin oikeastaan oikeassa. no emmä tiä, jos mä ton ostan niin kyllä uskon että sille on käyttöä muuallakin kuin vaatekaapissa.
Paita on ihan kiva, vain (ison) takapuolen päällä oleva teksti voi näyttää hauskalta. Kyllä meitä ikätyttöjäkin (= rouva 34 v.) näillä sivuilla pyörii, ei vaan olla aina niin tietäväisiä.!
Hyvä tapa sponssata tätä sivustoa. Saa itsekin jotain mukavaa. Kyllä toi päällä kelpaa mennä vaikkapa Assemblyyn.
Assyillä toi päälle ja poliisi osaa heti etsiä ratsiassa "varmuuskopiointia" harrastavat henkilöt parempaa talteen.
Ei ole, suomalaisiin toimituksiin ainakaan, vaan vaihtoehtoinen tapa on etukäteen tehty tilisiirto, kuten tuolta tilaussivulta selviääkin. Ehkä myöhemmin, jos tämä nyt tehty tilaus menee kaupaksi mukavasti, tullaan kokeilemaan pienehkön erän myyntiä ulkomaille ja tällöin luonnollisesti luottokorttimaksu tulee taas sitten olemaan ainoa mahdollinen maksutapa.
PayPalin kautta todennäköisesti - ainakin alkuun. Mutta tilaukset Suomeen hoidetaan nyt ainakin tilisiirtoina.
Paidat saapuvat meille tämän viikon aikana. Lähetämme viikonloppuna tai ensi viikon alkupuolella lisätietoja ennakkotilauksen tehneille. Paitojen toimitukset pääsevät alkamaan viimeistään viikolla 25.