Rikaman Porche maistuu alumiinimansikalta :3 PS. Mafian fullscreenfix-juttu bugaa, peli menee kyllä koko ruudulle hienosti ja näyttää nätiltä... Mutta yläreunassa vilkkuu ehkä 1/10 näytön kokoinen Mafia-ikkuna Pakkohan tuo on siitä huolimatta taas vetää läpi, grafiikoilla ei ole mitään väliä mutta mustat palkit ruudulla vievät peli-iloa aivan käsittämättömästi :/
Mikset lapio muuta sun nimeä Lapiotapparaksi(lol),koska toi tapparan logo näyttää vähän lapion"terä/kaivamis osuudelta" jos siihen vielä lisäis sen lapion varren näyttäs täydelliseltä "lapiotapparalta) iha vaan tuli mieleen tämmönen "stnan hauska juttu että huhhuh"
Ja lisäilkäähän tonne Originiin Kristo112_aDc nimeltä löytyy minua sieltä. Yks kymysys,miten tän asentaminen nyt sitten onnistuu?siis bäfän? iha vaan ajattelin kysyä
Laitat levyn sisään ja sit venaat monta tuntia et se imuttaa sen netistä ja lukee levyltä samaan aikaan.
Ei se kyllä netistä sitä voinut vetää, meillä netti 2mb:nen eli 200kbs tulee maksimissaan ja pelin lataus meni 3mb/s. Normaalistihan se sinänsä, ihan niinkun minkä vaan muunkin pelin mitä oot varmasti asennellut.
Kiva.Siis todella. Ja just sopivasti netti päätti hidastua ku alotin asentamaan/lataamaan sitä vielä +10 h että saa sen eka 11 gt ladattua... ja sen jälkeen sama juttu uuestaan?vai pitääkö vaihtaa levyä siinä jossai välissä?
PS.tätä odotellessa tsekatkaa tämä: http://www.rockstargames.com/videos/video/8001 Menee minun odotetuimpien pelien lista yköses(ehkä/emt sittenkään ehkä AC:R on tämänkin edellä ). Toivotaan vaan että PC porttaus on parempi kuin viime kerran porttaus....
Saa nähdä minkälainen tuotos GTAV tulee olemaan PC:llä. Jos jatkavat NHL-tyyppistä GTAIV-linjaa niin ei kiitos :/
Jees, lisäilkää ORIGIN ID gts4 ja steamid: stim69. Battlefield 3 koepelailtu ja aika prkl realistinen pelihän tuo on. Jetti ja kopteri paljon vaikeampia kuin kakkoses (ehkä hyväkin) ja muutenkin iha mielenkiintonen. Ei muuta ku infoo vaan jos porukalla kiinnostusta alkaa pelailee kimpas. Qme.
vois katella.. mihin aikaa ajattelit? Originissa olen SkullPunt. Lisätkää kaikki ketkä tuntee tarpeelliseksi sekä Originii ja BF3:seen=) Jos nuo Lerppu ja Sidrend tulis illalla mukaan?
Lisäilen ainaski itte radielin, lerpun ja sidrendin Käyttääkö porukka TS, ventriloo vai mumblee? ite oon ton mumblen kokenu ihan käytännölliseks ja paremmaks mitä teamspeak.