Hohhoh,en oo kirjoitellu tänne vuosisatoihin, odottelen vielä sitä mun konetta sieltä lapstoresta. Lähetettiin yli kolme viikkoa sitten,sanoivat että heillä on jonoa 2-3 viikkoon. Nyt on kulunut jo yli sen...ja eivät ole vastanneet mun sähköposteihin... kummallista...
Jep, multitronicista kesti muistaakseni aika kauan tulla tavaran, mutta ostin sieltä silti jotain mikä ei voi mennä rikki (ei tarvi takuun kanssa tapella) eli kotelon ja muistit ))
No katsotaan miten palvelu pelaa, lähti laskin (Ti-Nspire CX CAS) tilaukseen, koska oli varastossa ja hintakin hyvä
Hmmmm.... nimi ''Lapiotappaja'' kuullosti tutulta ja hetken mietittyäni tsekkasin Metaban-sivustolta että olikos se siellä kun tuo nimi komeili jollain listalla ja BINGO ! Ihmetyttää miksi tämän jutun alkupuolella mainitaan m.m. että yksi klaanin pääsyvaatimuksista on n.s. ''puhtaasti pelaaminen'' kun sen johtohahmo itse on todettu Hack / Cheat-ohjelmien käyttäjäksi ja BANNATTU lähes Kaikilla arvonsa tuntevilla BFBC2 servereillä. Huh-huijaa hemmot, vaikuttaa siltä että en ainakaan minä kysele enempää klaanin jäseneksi pääsyä vaan jatkan jonkun rehellisesti pelaavan klaanin etsintää. Syysterveisin: ''Finlandia'' / Level 50 ja yli 10 miljoonaa rehellisesti pelattua pistettä BFBC2-pelissä.
JustGamer käyttää FINLapiotappaja-nickiä ja se ei kyllä cheattaa=) Kaikki jotka JG:n kanssa on pelannu sanoo varmasti samaa.
Mä kyllä kovasti haluisin nähdä saabistin väitteet, se mitä JG:n kanssa pelaillu ni ei sillä aimilla mikään botti oo käytössä tai sit se kattoo tosi kieroon
Tuota... Mitä? Jos Lapiotappaja koodaa niin minä olen Kim Jong Il. Ja mikäli näin on, kannattaa hommata pari kääröä foliota, nimittäin uusi erä plutoniumia on juuri kiehumassa ja talosi koordinaatteja haetaan parhaillaan. Lapiolla on kyllä enemmän banneja kuin BC2:ssa servuja, mutta se johtuu vihaisista kirjoitustaidoista, ei koodaamisesta. Olen nähnyt kyseisen henkilön muutaman kerran pelaamassa ja koodariksi hän on huonoin mitä olen tavannut Eli Lapio ei koodaa. Paitsi ehkä html:ää. Sitten, mitä sinuun tulee. Sen verran mitä itse sain Statsversestä ja kaikista muistakin BC2 -tilastosivuista irti, niin sinulla on vajaa 200'000 pistettä. Siinä olet kyllä oikeassa että rehellisesti ne on saavutettu, nimittäin statsisi ovat huonommat kuin Zuhnalla. Ja Zuhnan tilastot on huonot... Kaikki sivut näyttävät vielä olevan ajan tasalla, joten en tiedä mistä tuo 10M tulee. Paitsi jos et kertonut oikeaa nimimerkkiäsi, mikä olisi kiva tietää väitteesi tarkistamiseksi. Kuten etusivulla mainitaan, tässä "klaanissa" ei todellakaan kauaa katsella minkääntasoista koodaamista, joten olisi todella mukavaa jos voisit perustella väitteitäsi edes jollakin tasolla. Itse kun emme löydä mitään. Ja onnea vain klaanin etsintään, tänne ei varmastikaan ole hirveästi asiaa jos ensimmäisenä alat perättömästi haukkumaan jotakin koodariksi. Sille ei voi mitään jos olet saanut joltakin päihin, opettele ampumaan. Trollinakin olit huono. Tosissasi ollessasi kannattaa varmaankin vastata tähän viestiin asiallisesti ja yrittää esittää todisteita Lapion koodeista ja 10 miljoonasta pisteestä. Terveisin: Teamkiller92, minä ja tuttavani.
Kertaakaan en ole koodannut, ja sattumalta juuri aamusella kävin metabansissa katsomassa itseäni (joidenkin jonnejen ragevalituksia trollaamisesta johtuen siellä on ollut, mutta nyt ei mun nickillä löytynyt enää mitään - pistätkö Saabisti linkkiä, nimittäin jos joku on siellä hakkeriksi väittänyt, niin pistän metabansille itkupotkuviestiä asian tiimoilta). Mutta asiaan siis takaisin. Kertaakaan en ole moninpelissä hakkeroinut tai muutenkaan tehnyt mitään vastaavaa. Päinvastoin, vihaan hakkereita ja se on varmasti jokaiselle kanssani pelanneelle käynyt selväksi, jos on vähääkään chattia vilkaissut. Banneja kyllä satelee servuille, koska silloin kun menee vielä tavallista huonommin, saatan vahingossa haukkua vihollisia hakkereiksi, ryssiksi ja ties miksikä apinanaamoiksi. Joskus olen ajoneuvojen takia teamkillaavia admineitakin teamkillannut, ja siitä hyvästä on parille servulle bannit. Mutet on lähes joka toisella servulla. Katsopa Stats Versestä FIN Lapiotappaja ja hieno kakkossotilaani Lapiotappaja. Jos 0.6 kdr ja reilu 100 score/minute täyttää mielestäsi hakkerin tunnusmerkit, niin huhheijaa. Sun kaltasiasi ei muuten klaaniin edes kaivata, että terve menoa vaan. Samaten jokainen jonkin sortin hackia käyttävä lentää kuin leppäkeihäs tästä klaanista, niin kauan kun olen edes etäisesti kakkospallin lämmittäjänä.
Saabistille Juuh okei. 1. Lapio ei ole johtohahmo, se olen minä. Kakkosrikamana se toimii kyllä. 2. Lvl 50? Sinä? 3. Banneja sillä on mutta ne on ihan verbaalisesti ansaittu. 4. Statsit; on ilmiselvästi cheatterin, eihän nyt kukaan voi saavuttaa noin suurta K/D:ta, eihän. 5. Maalat koko klaanin cheattereiksi yhden oletetun koodaajan takia. 6. Et ole minuun ottanut mitään yhteyttä asian tiimoilta vaan tulit suoraan tänne itkemään ilman näyttöä asiasta. 7. Oletko katkera jostain? Sinut bannattu ehkä? 8. Unsuccessful troll is unsuccessful.
No jopas on edellisen vierailun jälkeen tullu niin paksua kompostia sivut täyteen että ohhoh... Kuskin vikalista taitaa olla auton vikalistaa pidempi. No offence