http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Finlandia/ Tjoo ei tuo minusta 50lvl näytä. Mutta samapa tuo, surkea trolli oli ja lapio ei ole cheatteri
Kertoohan miehen automakukin jo jotain :smoke: Kyllähän sitä hiekkaa kertyy haarojen väliin kun joutuu aDC:n ownaamaksi eikä Make ja Joni ota mukaan MW3-klaniin. Silti tuikituntemattoman peliporukan paskimman pelaajan kutsuminen hakkeriksi, vieläpä "todisteiden" valossa, on aika kummallinen veto EDIT: Rank 13? KDR 0.54? billy.gif ja sitä rataa. Eihän tuollaiset märkäkorvat erota hakkeria Lerpusta, vaikka suorassa vertailussa olisivat. Me kokeneet ja rehdit Reimat sen sijaan tiedämme, että hakkeri on se jolla on surkeammat statsit :3
Noh noh, jarruja päälle taas, tottakai puollustatte omianne etc etc. Sovitaan vaikka että Saabisti ei enää postaa tähän ketjuun mitään (ei ole pakko osallistua jos ei miellytä) ja asiat jatkuvat tästä viestistä alkaen niin kuin koko viestiä ei olisi olemassakaan.
Olin jo sanomassa ihan samaa Ettei nyt alkais vaan mopo keulia. not quite sure, ollakko tämä kohteliaisuus vaiko herja. Oi herra arpakuutio. :Confused: ?!?
Sehän on tietenkin kohteliaisuus ja kunnianosoitus. Edes hakkerit ei pärjää kun meidän lerpsukka pistää panosta pöytään niin että serveriltä loppuu muisti kesken ja Gameservers.comin virallinen valvoja huutaa hoosiannaa :3
http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows-vista/Command-Prompt-frequently-asked-questions Command Prompt/Komentorivi löytyy ihan käyttiksen puolelta. Muista suorittaa järjestelmänvalvojana.
Muistakaapas käydä hyväksymässä battlelogissa claani kutsut. Kristolle muistan ainakin lähettäneeni. Ne jotka ei vielä ole liittyny ja omistatte jo pelin niin tarkastakaapas tilanne?
Jonkinlaisia pieniä onkelmia coopissa näytti olevan ainakin omalla koneella. Tossa ainakin joillekkin kaveripyyntöjä lähetin
Jooh huomasinki vasta tänään että oli tullu kutsua Battlelogissa ,mut hyväksyin niitä tänään tais olla 3 kpl niitä. Liittysin seuraanne BF3:ssa jos pystyisin,mut kun peli ei suostu päivittymään itteään,kun koitan käynnistää peliä /battlelogin kautta... Mut oon pelaillu BC2:ta ja hyviä statseja on tullu(siis minulle hyviä).
Ei auttanu ei... menee hermot ku eto peli kehtaa toimia.. In-games vetää non-stop +50fps, mutta just nuo latausvaiheet kusee, tiiä mikä siinä on