1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

AfterDawnClan

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Rikama, Jan 23, 2011.

1. leinmi

leinmi Active member

Trophy Points:
    66
    Ei juma jätkät mitä sienii te syötte, ei kukaan tommosii selvinpäin keksi.

2. taatudi

taatudi Regular member

Trophy Points:
    26
    Kärpässienienillä ne shamaanitkin yliseen pääsivät

3. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Tuhannesti tämä :smokeweed:

4. leinmi

leinmi Active member

Trophy Points:
    66
    Muista kuivattaa kunnolla että lähtee kaikki myrkyt :p

5. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Mitä ideaa siinä sitten olis :p

6. 17thStep

17thStep Regular member

Trophy Points:
    26
    No nytte näyttäs bf3 toimivan niinku pitäs <3

Eli pelikutsua voi laittaa satamaan aina kun satun peleillä olemaan.

7. Kristo112

Kristo112 Regular member

Trophy Points:
    26
    Selvä,milläs nimellä sitä kutsua pitäs laittaa?

PS.Jeeeeeeeeeeee!!!
    AC:R Collectors Edition lähti tulemaaaan!
    jeeeeeeeeeee!
    PPS.lisäilkää minua Battlelogiin/originiin jos ette ole lisänneet jo
    ei ole pakko,vain jos on "tarve"

8. Milf_82

Milf_82 Regular member

Trophy Points:
    26
    Milläs nimellä kaverit kikkailee? Jännittävää lisäillä randomilla väkeä ja koittaa josko sattuisi omasta porukasta joku saamaan kutsun :D

Ja nyt vasta AC:R? o_O Cmon, sehän ilmestyi ~2 viikkoa sitten, eli tässä kohtaa pitää olla singleplayer läpi, multiplayerissä lvl 15 ja platina 3 tunnin päässä.

E: No totta helvetissä se tärkein jäi... Eli minut voi lisätä nimellä "Saminem" Originiin, Battlelogiin ja Steamiin.

Last edited: Nov 30, 2011
  9. Mushinico

Mushinico Active member

Trophy Points:
    66
    Kyllä minullekin kutsua saa lähettää jos siltä tuntuu, mutta hedsettiä en monesti iltaisin enään käytä, koska 1,3v muksu nukkuu viereisessä huoneessa ja kun saan turpaan servulla, alkaa armoton kiroilu ym, eikä taida äiti olla kovin ylpee siinävaiheessa, kun lapsen ensilauseet alkaa kyrvällä/vitulla/perkeleellä. Ja pilluakin olisi kiva joskus jatkossakin saada.

Mutta kuten peliajasta huomaa (yli 60h) kyllä minut sieltä aika usein löytää, tällä hetkellä pelaan enimmäkseen TDM mutta eiköhän conquestiinkin palailla kohtapuoliin ja varsinkin jos kutsua tulee. Itsekin olen kutsuja lähetellyt, mutta eipä niihin ole ketään tarttunut.

-Nimimerkillä Mushinico

10. Gts4

Gts4 Member

Trophy Points:
    11
    Joo oon kyl miettiny. Tiedän, että tässäkin porukas on tyyppejä kellä on lapsia, tyttöystäviä, työ, elämä ( never heard? ) ja muutakin ku pelaaminen. Itse omaan kaikki paitsi muksut ja oon yleensä tottunut/olettanut, et jos porukka on olemassa, pitäis sillä olla leader, joka hoitaa asioita kuten koska pelataan, mitä moodia pelataan, tavoite (tosissaa vai läpällä) jne jne. Näin aikaisemmin on tullut meneteltyä. Ja tässäkin otettaisiin huomioon kaikkien aikaisempi pelikokemus, rajoitukset (kaikki ei voi esim öisin pelailla mukaanlukien itseni), jokaisen henk.koht tavoite eli että haluaako pelata tosissaa ESL tasolla esim vai ihan vaan höntsätä cb.tä läpällä. Tälläsia asioita itse odottaisin tältä porukalta. Eli RIKAMA tai justplayer, kun kerta omaatte nuo leader vakanssit niin olisiko tälläinen menettely pahaksi? Jokainen platooniin kuuluva saisi tuoda oman mielipiteensä esille näistä asioista niin saataisiin yhtenäinen kuva tilanteesta. Ei mulla muuta, älkää ottako tätä mitenkään henkilökohtaisesti jos, ette tykkää pelata/ette ole pelanneet ammattitasolla, mut niin se vaan menee et jos haluu jossain lajissa/pelissä menestyä se vaatii aikaa ja treenaamista. Ja se aika on aina jostain muusta pois :)

PS: Perheelliset, elkää lasten kanssa käytettävästä ajasta tinkinkö. Ei niin tosissaan ;)

11. Milf_82

Milf_82 Regular member

Trophy Points:
    26
    ESL tasolle ei olla menossa, CB tasolle ei olla menossa, läpällä emme osaa pelata ja harvoin kukaan osuu samaan aikaan publallekkaan. Noista neljästä ehdottomasti paras vaihtoehto on kuitenkin se mitä ollaan tähänkin asti käytetty, eli pelataan silloin kun huvittaa sellaisella porukalla kun sattuu olemaan online ja siellä minne mahtuu (eli publalla). Yritin joskus aikojen alussa kysellä että mikä oikein on homman nimi, ollaanko menossa johonkin vai pelataanko vain silloin kun sovitaan, mutta loppujen lopuksi päädyttiin tähän systeemiin. Itsellä ei ole juurikaan valittamista, sillä tämä tuntuu olevan ainoa toimintatapa tällä porukalla.

Mikäli siis haet organisoitua ryhmittymää joka pelaa vähintään kerran viikossa samalla porukalla, olet täysin väärässä paikassa :D

12. Smanci

Smanci Regular member

Trophy Points:
    46

13. Kristo112

Kristo112 Regular member

Trophy Points:
    26
    Nii tulihan sen KONSOLEILLE 2 viikkoa sitten ei pc:lle.
    nimellä Kristo112_aDc apinoin siellä että lisäämään vaan jos tarvetta(siis origin ja battlelog)

14. Lerppu86

Lerppu86 Active member

Trophy Points:
    68
    Rikama ja JG tosiaan istuvat tosiaan rintarinnan johtajien pallilla mutta rikama pikkuisen korkeammalla jakkaralla :)

Itse vedän BF3:n puolta joten hoidan ko. peliin liittyviä asioita. Yöpeleistä tulee ilmoituksia niin tänne kuin battlelogiinkin platoonin alle. Jos jotain kysyttävää tulee niin tänne vaan kommenttia tulemaan.

Yöpelejä tietenkin saa järjestää myös oma-alotteisesti. Itse ilmoitan peleistä silloin kun se omaan aikatauluuni sopii. Tällöin olen varmasti itse pelaamassa ja mikki käytössä.

Aluksi haettiin vähän tuntumaa porukan sitoutumiseen peli päivillä. Sovittiin viikolle pari päivää/ kellon aikaa joista pidettiin kokous tessussa. Tämä ei syystä tai viidennestä oikein toiminut. Meitä oli lähinnä 2-3 pelaajaa joista eniten sovituista piti kiinni minä ja JG. lgti maverikki + muut myös osallistui peleihin ihan kivasti.

Saminem ja Zuhna(Snagulaattori) taas oli porukan eliittiä pelaamisen suhteen ja näillä kavereilla ratkaisi paljon servut missä pelataan. Itselle ko. servut kävi myös mutta joillekkin ei.

Hardcoreserialkiller claania meistä tuskin koskaan tulee. Pyritään siihen, että saadaan pidettyä tämän porukan innostus yllä ja nautitaan niistä hetkistä kun saadaan pelata keskenämme.

Itse olen ainakin viettänyt unohtumattomia hetkiä JG:n, Saminemin ja Snagulaattorin kanssa. Mushinicon kanssa ehdittiin tutustumaan hieman paremmin yksi yö kun paukuteltiin pelata viitisen tuntia putkeen ja kommunikointi pystyttiin hoitamaan tessun välityksellä.

Kuten aina, mulle saa tulla juttelemaan ja pyytää pelaamaan. Minut löytää steamista, Originista kuten myös battlelogin puolella nimimerkillä Lerppu86

15. Lerppu86

Lerppu86 Active member

Trophy Points:
    68
    Multa löytyy ässä hihasta. *ching* Uudella claanilaisella pelitunteja takana yli 160 joten pitemmittä puheitta toivotan tervetulleeksi uuden claanilaisen

Hän on;

Modafiniili

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Modafiniili/stats/317688767/

16. sidrend

sidrend Regular member

Trophy Points:
    46
    Huhhu mikä score per minute.. M320:lla riehunut :) Kaveripyyntö lähti ja hyväksyttiinkin oikeastaan heti.

Tervetuloa klaaniin minunkin puolestani.

17. Mushinico

Mushinico Active member

Trophy Points:
    66
    Ensi viikonloppuna, tarkemmin 2.12-5.12 minua näkee varmasti reilumminkin pelailemassa, kun on taas vaihteeks peliviikonloppua Riihimäellä veljellä. Lauantaina 18 jälkeen voi olla hiljasempaa kun menen pikkujouluhini ryypiskelemään, mutta päivällä ja varsinkin pe ilta/yö olen pelaamassa samoin su päivä. Tessuakin voin käyttää kun ei muksua tarvi varoa. Eli liittykää peliin vaan tai sitten ehdottakaa kutsua niin koitan tarttua niihin, mielellään pelaan hardcoree. Itseasiassa tästäkin bf3 66h olen varmaan sen 60h pelannut HC servuilla.

18. Milf_82

Milf_82 Regular member

Trophy Points:
    26
    Noin 12 tuntia sitten aloitin, nyt lopetin ja DAO:lle+USAS:lle yhteensä 457 tappoa. Ei se TDM välttämättä olekaan niin huono asia... Mutta kyllä jetti silti vie :/

19. Kristo112

Kristo112 Regular member

Trophy Points:
    26
  20. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    fascia_kissa.jpg

Sinulle se on herra ylimajurikenraaliluutnantti-rakastajatar JG >:|

Kyllä tuollaisia keskusteluja on jo BC2-aikoina käyty useaan otteeseen. Peliaikoja on sovittu monta kertaa niin, että melkein kaikille on käynyt ja pari viikkoa sopimisesta ketään ei ole enää kentillä Lerpun, mun ja muutaman muun aktiivisen ja hienon miehen lisäksi näkynyt. Parempi pitää homma jatkossakin tällaisena peltona mitä se on toistaiseksi ollut, koska edes etäisesti järjestäytyneestä toiminnasta ei pitemmällä tähtäimellä tule mitään. Jos squadillinen pelaa pari kertaa viikossa yhdessä muuten vain, ja samat kaverit olisivat ainoat sinä sovittunakin pelipäivänä, niin mitä järkeä siinä olisi? Jokainen pelaa silloin kun pelaa, kun ei niitä aikatauluja voida noudattaa. Ymmärtää sen kyllä, että on kaikkea muuta ja tämä on vain höntsyklaani (ainakin sellaiseksi se ymmärtääkseni Riksuraksun kanssa ajateltiin), mutta se vain korostaa sitä faktaa että mitään kovempaa tasoa on turha lähteä hakemaan, vaikka taito joitain kellariklaaneja vastaan Lerpull... siis aDC:llä riittäisikin.

Share This Page