Totta, mutta nyt pääsin taas originiin joten eiku bf3 Ja kyllä minä sitä BFBC2 aina joskus pelaan voin tulla, kun huomaan sinun tai jonkun pelaavan.
OI JUMALANI! Tiesin että olet siellä uuh aah <333333333333 :3 oh f*cking yeah 5/5 ynts ynts ynts tutsi tutsi tutsi it's disco time epic_sax_guy.gif Sain velhoiltua pelien kuninkaan Hogs of Warin toimimaan Windows seiskalla :smoke: Internet ja Windows väitti, että toimii kunnolla vain Windows 95:ssä tai 32-bittisen käyttiksen Windows 98-tilassa, mutta onneksi paljastui sontapuheeksi Puolitoista vuotta olen yrittänyt kaikkeni saadakseni tuon lapsuuteni PS1- ja XP-lempipelin toimimaan myös ihmisten käyttöjärjestelelmillä, mutta 16-bit software blabla-error on aina seissyt välissäni. Menin sitten vielä kyynelehtien epätoivoissani laittamaan kaikki exet mitä levyltä löytyi, ensin 98-, XP-, sitten 95-, 2000- ja vielä kerran viimeisillä voimillani 98-tilaan järjestelmänvalvojana ja mitä tekeekään setup - käynnistyy, asentaa pelin ja päästää vieläpä Start game-napin painamisen jälkeen itse tuotoksen pariin. Selvästi jotain yliluonnollista, koska varmaan 15 kertaa aikaisemmin olen yrittänyt suorittaa hogsofwar.exeä, setup.exeä ja FEprog.exeä kaikilla mahdollisilla yhteensopivuustiloilla, järjestelmänvalvojana ja ilman. Nyt se sitten päättikin toimia Kaikkia luonnollisesti kiinnostaa tämä avautuminen ihan järkyttävän paljon, mutta nostalginen tunnekuohu sisälläni vaati päästä purkautumaan johonkin. Oijoijoi... tuhansia tunteja pelannut ko. vuoropohjaista räiskintästrategiaa sekä pleikkarilla että vanhalla koneella. <333333333333333333333333 Jos olisitte äärettömän kauniita naisia, suutelisin teitä kaikkia tämän ilon päivän kunniaksi.
Kukaan adc:lainen ei alennu "äärettömän kauniiseen" naiseen. Kyllä vähän paremmaksi pitää pistää... E: Ei ollut offtopic: http://www.youtube.com/watch?v=wrsBDm91zNQ
Koskas ois taas semmoset porukka pelit, sain hankittua uudet kuulokkeetkin ihan mikin kanssa ni sais vähän enemmän irti matseista jos teistä vaan saa jotain selvää.
Ellei tämä sinun peliaikasi sijoitu pe-la väliselle yölle klo 04:00 eteenpäin. Silloin saattaa tulla vähän mongoolian murteella. oks: sille että.... joulu on kerran vuodessa vaan... Pelit voitas pitää joku päivä mutta luulenpa ettei ennen joulua ehdi. Itse pääsen varmaankin parhaiten mukaan 25-26pv. Loppu viikko menee töissä ja perjantaina on aika hiljentyä joulun viettoon perheen tykö.
Juu toi 25-26 päivä vois olla hyvä. En meinannukkaan tota peli aikaa siihen 03.00-06.00 meinaan ku ette tekään saa must enää silloin selvää , uutena vuotena onkin sitten ihan turha edes yrittää pelaa/käyttää konetta sen jälkeen ku duunista pääsee.
26. päivä no can do :/ Taidan olla vielä silloin viettämässä joulua vanhempien luona. Hieman pitkäksi venyy tämä joulu, mutta pakko on ottaa kaikki irti kun kerrankin saa syödä muutakin kuin nuudelia
Hei kaikki. En ole kirjoitellu tänne varmaan kuukauteen,koska mw3 oli tullut ostettua ps3 koska kone oli niin kauna huollossa Noh, nyt kone tulee takaisin tällä viikolla toista kertaa huollosta,ja nyt sen pitäisi olla kunnossa he sanovat. Ja varsinki lerpulle kerron että, kyllä ne muistit silti olivat rikki tai jotain vikaa oli Jos olisitte äärettömän kauniita naisia, suutelisin teitä kaikkia tämän ilon päivän kunniaksi.
Heh. Eikös se todettu jo aikaisemmin. Ja ihan itse sen tajusit. Huollon on vain niin vaikeaa myöntää virheensä jo kerran huollossa käyneen koneen suhteen. Juu ja anteeksi etten ole sulle vastaillut steamin kautta. Emäntä sano että joku laitteli viestiä mutta ei tohtinut kommentoida sulle mitään takaisin. Olin vielä töissä, enkä muistanu enää jälkikäteen kysellä. Mutta jospa se mylly nyt sitten toimis normaalisti.
"Taidan olla vielä silloin viettämässä joulua --". Eli olen myös 25. päivän Gulf of Omanin tuolla puolen
Haluan toivottaa kaikille teille hyvää ja rauhallista joulua. Lerppu tonttu on nyt hieman aikaisessa, mutta sujautti joidenkin claanilaisten kuusen alle pienen nyytin. Ne jotka ette nyyttiä saaneet, älkää tuomitko minua. Ne jotka saitte niin toivottavasti paketti oli mieleinen. Itse poistun huomenna töiden jälkeen joulun viettoon, enkä näin ollen ole pelailemassa kuin viimeistään maanantai iltana. Hyvää joulua @ Onnellista uutta vuotta 2012 Toivottelee; -Lerppu tonttu-
Hyvää joulua ja uutta vuotta tontulle, toivottavasti pääset pukille ja muorille kylään, herkullista piparia, kinkkua ja joulutorttua Korvatunturilla aina on tarjolla. Anteeksi Pidä hauskaa :3
Ei tarvitse muistuttaa että osaa valita sanani oikein. Tämä tarina siitä että käytiin töissä kahvilla ja laukaisin kahvilan tytölle että vedetään kassakoneesta liikkuvat taakse ja pannaan nahkalompsa vinkumaan. Samana hetkenä tajusin, kuten myös valitettavasti tajusi tyttökin, Man there is something wrong in your brain...
Voi sua Lerppuseni nyt tuli todella hyvä fiilis,siis tosi hymy muuttu samantien hevosenkenkä malliseksi ). Mut en viitti sanoa pelin nimeä jottei tule mielipahaa muille. Mutta voin vaan sanoa sulle Lerppu että tää muistetaan ja koitan antaa vastalahjan steamin kautta sitten joskus(synttärit7nimpparit/joululahja,yms ) Mutta kiitos TODELLA paljon ja hyvää joulua ja uutta vuotta muillekin aDc:läisille!