Halloota! Onko pelaajia paikalla? Heikompaa rupeaisi jo harmittamaan oman squadin puute...taistelupari rokkaisi nyt! Niin ja siis bf3:sta on puhe..
Toki toki... Aina löytyy kiinnostusta, varsinkin nyt kun peli toimii. Another new star is born in the world of overclocking. Its time to rock the overclocking world afain.. New beast is coming... First breath taken... to be continued...
Mä voisin tulla 20.00 jälkeen vähän pelailemaan, meni viime kerta ihan kipon ottamiseks ni ei ois kyllä pelistäkään tullut mitään.
Tämä. Ja jotain muutakin kuin nimimerkki johonkin, kuka tietää mihin, olis kätevä. Puskaradion kautta nämä uudet jäsenet on alusta asti levinneet koko kansan tietoisuuteen, ja vaikka ne aloituspostista löytyisikin, harva sitä vilkuilee. Itsekään en oo katsonut varmaan kolmeen kuukauteen (no nyt kun katoin, ei siihen mitään uutta oo tullutkaan sitten sen jälkeen). Kaikki jäsenet ei varmaan ole itse Suuren Johtajankaan tiedossa. Steamissa kesken tankkipelin kun ilmoittaa niin tuskinpa ne sieltä mihinkään kirjanpitoon päätyy. Eikä munkaan oo hyödyllistä tähän ketjuun jokaista kertoa, kun viikossa tulee pari uutta sivua joku missaa aina jonkun uuden jäsenen. Lisäksi tuntuu että puolet jäsenistä on lähteneet kun ei näy aD:ssä eikä Steamissa ketään. Originista en tiedä kun sitä välttelen niin pitkään kun ilman elämänlaadun heikkenemistä voin. On tää vaikeeta... Onneksi voin lämmöllä muistella niitä hetkiä kun parin squadin voimalla väännettiin lipuista ja mcomeista BC2:n kentillä. TK, Lerppu, Zuhna, Maverikki, Chaka, Apina, Slic3r, Baseraper, Kristo, Dece, Trabant, LeijaEero, KauhuK, Macmanaman, sidrend, lmiz, leinmi, Kirves, Freedomi, ja te kaikki muut hienot ihmiset jotka ainakin silloin tällöin olitte mukana ownaamassa ja ottamassa pataan... Miten voisin koskaan unohtaa teidät ;__;
JustGamersille yv:tä Laitettu BF3 klaani sisäänpääsyyn. Toivottavasti kohta päästen rökitteleen porukoiden kanssa
Onneksi voimmehan me jatkaa BC2 pelaamista vieläkin =) Kyllä ainakin itse yritän aina tulla pelaan, kun huomaan sinun pelaavan. Origin tunnus? Voisin lisätä kaveriksi.
No katos katos. Tervetuloa. Muille tiedoksi, Jopo on mun veli. Ja ens viikonloppuna 13.-15.1.2012 kovaa geimiä sitten perjantai -sunnuntai lähes kokoajan. Minä, jopo ja koura muita pelaajia on kehissä ainakin erittäin paljon. En ole nyt muuten 3 viikkoon pelannutkaan mitään.