Itsellä tossa se demo jo löytyykin. Voishan sitä joskus pelailla, vaikken itseänikään sarjan faniksi mainostaisi
Tuu nytten Temez1 pyydä kaveriks. Edit: En mäkään sen fani oo mutkun ei parempaa löydy tällä hetkellä. Voin myös pyytää sua mikä käyttäjänimi ?
Siinä huomattiin miten Lerppu86 ja Lapiotappaja luovutti raskaan erän n. 1min ennen sen päättymistä.. Ei kestäneet pojat kovaa peliä ;PP
Ei noin paskan tiimin kanssa jaksa edes pelata. Olisin lähteny lätkimään jo ajat sitten jos olisin ollut serverillä yksikseni. Luupäät kun ei osaa lähteä omasta basestä minnekkään niin ei jaksa baserapeakaan jäädä katsomaan. Ryssän päästä pääsin monesti yksinkin etenemään D:lle vaikka matkalle sattui useampikin vihu panssari vaunuineen. Yritä siinä nyt yksin vallata alueita kun loput tiimiläisistä alistuu baserapeen ja jää tonttiin makaamaan ja odottelemaan mortar sadetta. Vihu vei kaikki baset viidessä minuutissa ja omat tiimiläiset eivät osanneet jäädä kuin makaamaan omaan baseen. Kyllä se aikaisemmassakin mapissa nähtiin kuka ne työt tiimin eteen tekee. Kiitos paskan tiimin hävittiin tuokin matsi. Itse yritän pelata aina suht vakavissani. Siksi toivoisinkin että muutkin claanilaiset pelatessaan hakeutuisivat samoille servereille tukemaan aseveljiään. Teihin minä kuitenkin luotan että halua voittaa on. Bazaarissa se voiton halu EI palanut kenenkään muun silmissä. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/22769728/1/383738238/
Oli mukava reissu idikses. Bf 3 30 e gamestopis (Hinnoittelu virhe). Nyt enää odottamaan että pääsen claaniin =)
Niin no saihan sen välillä verkkiksestäkin ~25e. Kaverille tilasin sillon tarjouksesta ne Mutta hyvä hinta 30e:kin on.
Mitä minulla on jäänyt huomaamatta? Itse olen käsittänyt että olet claanin jäsen. Jos olet saanut JG:ltä tai Rikamalta hyväksytyn hullun paperit niin kerroppas ihmeessä nickis tuonne BF3:n puolelle. Siellä meinaan roikkuu vielä sisään pyrkijöitä vino pino. Nämä kun eivät ole vieläkään tunnistautuneet. Veikkaampa ettei se eräs ranskalainen tule koskaan esittäytymäänkään... Tällä vauhdilla meistä tulee kansainvälinen claani ja koko maaailma nauraa kanssamme.. Eiku...
=D Noh nikkihän on temez1 (Isolla originis ja pienellä steamis) taisin jo pyytää sua kaveriks originis, jos oikein muistan. =)
Tuli mieleen, että onkohan tuota #1 sivun postauksen nick listaa päivitetty? Vois olla hyvä pitää ajantasaista listaa claanin jäsenistä..? =)
Minäkö?ja olen edelleen sitä mieltä että meiän ois pitäny olla siinä vähän aikaa sitten olleessa BF3 jossain kansainvälisessä klaanitaistelussa.Olisivat muut saaneet polvistua aDc:n mahdin edessä
Nyt pitäisi nähdä missä viholliset liikkuu. Päänäyttönä 27" ja vieressä taktista tukea jakaa 23". Vertailun vuoksi: Näppäimistö on 50cm ja hiirimatto 38cm leveä.