1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

AfterDawnClan

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Rikama, Jan 23, 2011.

1. sidrend

sidrend Regular member

Trophy Points:
    46
    Joo osallistuin, toisin kuin Lerpulla niin minulle kyllä tuo palkinto kelpaisi. No tuskin se tänne tulee, mutta aina toivoa saa =)

2. Lerppu86

Lerppu86 Active member

Trophy Points:
    68
    No jos tulis niin varmaan laittasin samantien myyntiin.. Voin tietty osallistua ja myydä sen sitten omalle väellä -50% ovh:sta ilman alv:ia

btw: tuo maximus iv exteme lojuu edelleen kaapissa odotellen uuta kotia, anyone?

Last edited: Mar 19, 2012
  3. sidrend

sidrend Regular member

Trophy Points:
    46
    =) Tee se.. äkkiäkös sä jonkun paketin väsäät.

4. ric_91

ric_91 Active member

Trophy Points:
    66
    Mitä helkuttia, osasitte hyvän serverin valita (knife/pistols only...)!
    Ei siinä mitään nyt olis 4 jäsentä pelissä, mut meikä heitettiin pihalle, lukis ne säännöt joskus... :S

Super_BF_Hero got Round banned for using M249!

5. Xtrim

Xtrim Regular member

Trophy Points:
    26
    Nii-in no etpä ollut ainoa.

6. Kristo112

Kristo112 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kohta 1
    No toivottavasti ei sitten haittaa jos minulla kuuluu muuta mölyä vierestä jos saisin jonkun hyvän mikin pelejä varten sitten joskus :S

7. Sandecker

Sandecker Member

Trophy Points:
    16
    Lerpun piikkiin meni :D se siellä pelasi ja meninpä sit seuraksi kun ei muutakaan ollut meneillään. Ja kyllä se ihan hyvin rullasi itellä, vähän ehkä turhauttavaa vaan tuommoinen 64 slottinen pistooliservu aina välillä...

8. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Täytynee sitten hankkia jostain verkkopankkinettimaksujuttutunnukset että pääsen rahoistani eroon :smoke:

9. Milf_82

Milf_82 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mölyllä ei ole merkitystä, käytät sitten vain push-to-talkia (eli mikki aktivoituu vain silloin kun painat nappia, ei automaattisesti äänen mukaan). Ja tuo boldattu sana kuuluisi olla "kun", pelaaminen on melko ankeaa jos infoa ei pysty jakamaan koko tiimille nopeasti :/

Jo mukaan, vaikkakin vasta alustavasti, ilmottautuneita pyytäisin ilmoittamaan minulle jossakin muodossa pienen sanasen taitotasostaan. Minua kiinnostaa lähinnä se, millä osa-alueella pärjäätte parhaiten/vähiten huonoiten. Tämä siksi, että mikäli hommaan lähdetään, olisi hyvä alkaa jo nyt selvittämään kuka kentällä pistetään mihinkin hommaan. Koska karttoina on vuorotellen all-vehicles ja (ainakin_melkein)-inf-only -karttoja, pyytäisin jokaista miettimään, mitä tykkäätte tehdä inf-only:ssä (esim. Bazaar ja Metro) ja mitä alusta käytätte mieluiten kartoissa, joissa on kaikkea mahdollista (esim. Firestorm ja Caspian).

Mukaan voi myös laittaa mahdolliset inhokit. Esimerkiksi itse pystyisin isommissa kartoissa käyttämään jettiä ja tankkia, mutta AA:han tai kopteriin en mielelläni menisi. Pienemmissä kartoissa käytän mieluiten assaultia, vähiten mieluiten sniperia (tai IFV:tä).

Pelaajia on nyt alustavasti se 7 (minä, Snaqulator, Lerppu, ric_91, Lapio, Kristo ja Xtrim), joten vielä muutama tarvitaan lisää. 10 olisi hyvä saada täyteen. Kuten sanottu, taidolla ei ole juurikaan merkitystä. Mikrofoni ja mahdollisuus sitoutua hommaan (peliajat ja nimellinen serverimaksu) ovat ne, mitkä ratkaisevat. Itselläni on pari aDC:n ulkopuolista tyyppiä joita voin kysyä mukaan, mutta kummankaan innostuksesta osallistua en osaa sanoa yhtään mitään. Vielä tämän viikon aikana olisi kuitenkin hyvä saada tietää ketä on mukana, joten halukkaat pistää viestiä tulemaan!

10. Sandecker

Sandecker Member

Trophy Points:
    16
    Ugh!

11. Temez1

Temez1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Meikäl se on fifty fity.
    Kokemusta on todella vähän hiiri näppäimistö yhdistelmästä, mutta kyllä tämä jotenkin menee. Taito on aika huono, mutta jotenkin tiimissä onnistuu paremmin (En tiä oliko viime lauantai tuuria). Mikki ja tuo raha on asiat joissa ei tule ongelmaa. Kai sitä varapelaajaksi pitäisi lupautua.
    Suurin ongelma kummiskin tulee tossa harjoittelussa, syy taas vanhemmat. Kuten sanoin tilanne on vielä fifty fifty.

12. Milf_82

Milf_82 Regular member

Trophy Points:
    26
    Sanot porukoille että turpa kiinni ja meette teatteriin jos ei kiinnosta kattella. Eli olet mukana, hyvä.

13. Temez1

Temez1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu kai se sit onnistuu "Sanot porukoille että turpa kiinni ja meette teatteriin jos ei kiinnosta" =D

14. Xtrim

Xtrim Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, mukana ollaan. Itse tykkään eniten medic ja sniper classeista, mutta muutkin kyllä onnistuu. Isommissa kentissä sitten lentäminen sujuu ihan hyvin, tankitkin myös.

Serverimaksun maksamisen ei pitäis olla mikään ongelma.

15. Milf_82

Milf_82 Regular member

Trophy Points:
    26
    Loistavaa. Mukana on nyt siis 9 pelaajaa. Sain juuri rekryttyä kaksi pelaajaa aDC:n ulkopuolelta, molemmat juuri vaadittavan tasoisia, joten kohta alkaa olemaan minimimäärä kasassa. Se tarkoittanee sitä, että parin päivän sisään saamme todennäköisesti ilmoittautumisen tehtyä ja serverin vuokrattua :)

16. Kristo112

Kristo112 Regular member

Trophy Points:
    26
    itse olen OK tankkien ja helikopterien kanssa jetit voin jättää suosiolla välistä,ja jos olette battlelogista katselleet,voitte huomata että snipuna oleminen on ihan ok mut en mielummin sillä pelais kauhiasti :S,suosikit ovat varmaan itellä ne 3 vikaa eniten ehkä suosin eniten supportia LMG:iden ja c4 takia :p voin pelata myös assaultia jos tarvii,ihan kivaa ressata muita kun voi(kun ruumiit eivät ole keskellä katua jota valvoo joku saatanan kämpperi jossain puskassa keskellä ei-vitun-mitään(sori kielenkäytöstä >:S))

edit: Harjottelu ajoilla ei oo itellä kauheesti väliä kunhan eivät ole joskus aamuyöllä arkipäivinä,viikonloppuna on ihan sama,oon jopa aamu 6 ylläällä :p
    Edit:
    Ja omasta C4:sen käytöstä voin sen verran sanoa että sain vähän aikaa sitten sille sen tähden niin jos tarve tulee voin riehua ne kädessä Superin kanssa ;)

Last edited: Mar 20, 2012
  17. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Saa nähdä koska saan servuosuuden maksamisen mahdolliseksi, ainakin siihen asti jättäydyn suosiolla varamieheksi ettei haukuta siivellä elelijäksi. Jos en saa hommaa toimimaan ensi viikoksi niin voin kuitenkin tulla täyttämään sen kahdeksannen paikan, jos vakiomies ei pääse pelaamaan.

Mikäli ylipäätään kelpaan siihen hommaan :D
    Usein peli kuitenkin sujuu kohtuullisesti (ja välillä se sujuu sitten todella huonosti, minkä statseista voi päätellä..). toivottavasti sattuu torstai-illoille tästä eteenpäin sopiva vireystila etten joudu ammatikseni penkkiä lämmittämään (tai siis sitä penkkiä, josta ei pelata öhhöh höö).

18. ric_91

ric_91 Active member

Trophy Points:
    66
    Huomasin itsekki et olin antanu varmaan virheellisen nickin BFBC2 osioon, oikea on ric1991

EDIT:

Jos kelpaan joukkoon mukaan ( http://bfbcs.com/stats_pc/ric1991 & http://bf3stats.com/stats_pc/Super_BF_Hero ), niin itse tykkään pelata todella vaihtelevasti kaikkia pelityyppejä ja luokkia. Siksi esim k/d-ratio onkin jäänyt vähän päälle yhden kun vaihdan yleensä joka roundilla luokkaa ja roundien sisällä aseita. Silloin ei jää tuntumaa tiettyyn aseeseen ja pelisuoritus kärsii. Toisaalta olen kehittynyt monipuolisesti vaikka missään tilanteessa en ole se 'paras pelaaja'.

Yleensä olen tykännyt reconista, mutta bf3:ssa vaihdoin supporttiin c4:sten perässä, jotta saadaan tankit raivattua kentältä :p Pidän myös tiimityöskentelystä, joten olen yleensä se joka juoksee herättelemään kuolleita kavereita tulilinjalle kun sattuu assaultti mukaan, vaikka välillä tulee kuoltua itsekin siinä rytäkässä.

Monesti jää harmittamaan se kunnon tiimityöskentelyn puute ja suojatulen puuttuessa on vähän vaarallista juosta c4:t kädessä vihollislijan tankkirivistöä kohti, vaan minä en pelkää :D

Last edited: Mar 20, 2012
  19. Milf_82

Milf_82 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kysymys aseluokista oli lähinnä inf-only -karttoihin. Muissa kartoissa (mitä on huomattavasti enemmän), ei kitillä ole niinkään väliä. Ehdottomasti eniten siellä kaivataan engejä alusten kunnossapidon takia ja vihollisten alusten kunnossapidon kaatamisen varmistamiseksi.

Tuli vielä katseltua noita sääntöjä tarkemmin, ja semmoinen lisäys vaatimuksiin, että osa kartoista on B2K-lisäosasta, joten se on pakollinen. Pari pelaajaa voidaan tietenkin ottaa myös ilman kyseisiä mappeja, mutta vähintään 8 on saatava, jotta nuo pelit voidaan pelata täydellä miehityksellä. Aika monella se näyttää battlelogin mukaan olevankin, joten ongelmaa ei pitäisi syntyä.

Sitten vielä tuohon ric_91:n supportiin: Kun pelataan isoja karttoja, olisi tietenkin ihan hyvä jos kuteja olisi saatavilla, mutta välttämätöntä se ei ole. Vihulaiselta putoaa kyllä kittejä maahan ja harvoin siellä pääsee padit loppumaan. Singosta saattaa käydä ohjukset vähiin BF3:n titaanitankkien myötä, mutta kuolemakin tulee yllättävän usein. C4:sta ei myöskään ole niin suurta hyötyä, sillä harvemmin pääsee kunnon pelissä sellaiselle etäisyydelle, mistä pystyisi meleellä tiputtamaan tankin. Jonkun täytyy aina olla hämäämässä ja se voi tarkoittaa yhden tiimiläisen uhraamista. Eli support on loppujen lopuksi melko turha isoissa kartoissa. Kuitenkin enemmän tärkeä kuin recon :/

20. Kristo112

Kristo112 Regular member

Trophy Points:
    26
    "Singosta saattaa käydä ohjukset vähiin BF3:n titaanitankkien myötä"tämä on syy miksi minä käytän c4:sta singon sijasta.Ei tarvi ku 1-3 c4 paikasta riippuen nii se o tankki murusina maissa :p

Share This Page