"-- harvemmin pääsee kunnon pelissä sellaiselle etäisyydelle, mistä pystyisi meleellä tiputtamaan tankin." Ja tämä on se syy minkä takia käytät sinkoa C4:sen sijasta matseissa. Tarkennan vielä: C4:lla saa tankin alas seuraavissa tilanteissa: A) Pommit maahan ja puskaan piiloon B) Ninjajuoksu tankin taakse ja kaboom C) Tuurilla tullut tilanne, missä tankki tarjoillaan perse edellä räjäytettäväksi Matseissa et käytä C4:sta primaryna tankkien räjäyttämiseen, koska: A) Et tuhlaa tiimin arvokasta aikaa makaamalla pusikossa B) Et ala leikkimään sankaria ja uhraamaan itseäsi tankille, kun sen saa alas muutenkin C) Tuurin ei voi ikinä luottaa En väitä, ettenkö olisi itsekin joskus (kovemmassakin porukassa) posautellut tankkeja C4:lla, mutta ensisijaisesti tankit tuhotaan singoilla. Supportin tarpeellisuutta tullaan testaamaan ennen pelien alkua, mutta tällä hetkellä en itse osaa sanoa sen enempää puolesta kuin vastaankaan. C4 on ehkä kuitenkin vähiten turha laite supportin kannettavaksi, joten liikkuvan ammuslaatikon mahtuessa kokoonpanoon tulee mukaan todennäköisesti muoviräjähdettä.
Tohon vielä, että kristo käyttää kamikaze autoja. En tarkoita että se on tiimityöskentelun kannalta järkevää. Niin itse en ole vielä muuta kun assua pelannukkaan kunnolla, joten jos edes pääsen mukaan on se ehdoton ykkönen. Perhana kun pitäs tuo lisäosa hankkia =S No kai se on mahdollista kun aDC on kyseessä =)
Lisätään vielä että C4 tykkään käyttää pienissä kaupunkikentissä jossa pääsee suojassa juoksentelemaan, mutta esim caspianissa pelaan lähes poikkeuksetta engineerinä, vaikka eilen sainkin tuhottua siellä 2 tankkia kerralla 5:llä c4:llä kun yrittivät prkl vallata meidän asemaa ja kääntivät mulle selkänsä ;p Mutta siis enginä lähden mielellään mukaan varsinkin jos kentällä on tankkeja. Metrossa taas olen assaulttina joten olkaa huoleti vaikka kuolisitte sinne, super_bf_hero pelastaa!
Tällä hetkellä tilanne näyttää seuraavalta: Tuossa siis tämän hetken ilmoittautujat ja mahdolliset pelipaikat saatavilla olevan infon perusteella. Päättelin paikkaehdotukset omien ehdotustenne ja battlelogin perusteella, joten ne eivät ole mitään muuta kuin tämän hetkinen suuntaa antava ohje siitä, onko meillä tarvittava määrä pelaajia peleihin. Ilmoittakaa minulle mitä ajoneuvoa käyttäisitte mieluiten 8on8 pelissä. Vaihtoehtoina ovat jetti, tankki, kopteri, aa, ifv ja jokapaikanhöylä (eli infantry). Ottaisin todella mielelläni jokaisen mielipiteen vastaan mahdollisimman pian, sillä haluisin hieman hahmotella kokonaistilannetta ja miettiä, riittääkkö meillä pelaajat ilmoittautua mukaan NL:ään. Myös virallisia ilmottautumisia aletaan ottamaan vastaan tästä hetkestä eteenpäin. Se tarkoittaa sitä, että ilmottauduttuasi olet valmis kirjautumaan seuraavan viikon aikana Nordic Leaguen sivuille, liittymään joukkueeseen ja maksamaan ensimmäisen serverimaksun. Sen enempää kyselemättä lasken tällä hetkellä virallisesti ilmottautuneiksi itseni, Snaqun ja Lerpun.
Itse olen ihan kohtuullinen kuljettaja ja ampuja pyörillä liikkuvilla ajoneuvoilla, mutta jettejä en ole kertaakaan osannut lentää 20s kauempaa Kopteria voin myös lentää, mutten pysty samalla ampumaan eli pitää olla vaikka se kuljetushelikopteri jossa sivuilla aseet miehistölle.. mutta siis ykkösenä kuljetan tankkeja ym pyörillä kulkevia kotteroita.
Metron pistooli/puukko servu sai jatkoa. Sama servu missä pelattiin aikaisemminkin. Piti lisätä vielä suosikkeihinkin.
Omista ajoneuvo kokemuxista voin sanoa että kaikki käy jetin voin jättää väliin,huliluptereita voin lentää JOS tarvii,tankeilla yleensä pärisen
verysurethattrolling.jpg No, kerrataan nyt vielä sitten. Itse en lentävien juttujen puikkoihin mene mutta tankissa pärjään joten kuten. Enginä tulee useimmiten pelattua ja joskus assaultilla, support tai recon ei suju.
Nyt jos joku osaa nopsaan vastata niin kiitos Tänään sain viimein uuden näppiksen (Steelseries 6Gv2) ja näyttiksen (Asus GTX 570) niin meinasin et miten toi näyttiksen vaihto onnistuu nopeiten. Ajurit kyllä päivitän, mutta onko ns. clean install (vikasietotilassa ajurien poisto driver sweepperillä) pakollinen kun päivittää gtx sarjan sisällä? Löytyisi tuo vastaus varmasti netistäkin mutta ajattelin että omat pojat vastaa nopeiten
Wanha kuin wäinämöinen :smoke: Silti, perjantaina kentille vaikka iltakuudelta ja sieltä pois maanantai-aamuna kuuden maissa, sillä nyt BF3 ja PB toimii ne toimii ne toimii ne toimii naattia tankkiaa -.-
Klo 16 kepler ulos ja GTX580:t myyntiin :smokeeee: aseveli hinnat, jos jollakin tarvetta nopeelle kortille. P67 Emo ja powerikin (Cossu HX850) on myynnissä. Paikallisessa puulaakissa oottaa pari HD7970:siä jos nopeus ei tyydytä.
Onkos se jotenkin teiltä pois? Nvidia teki sen mitä odotettiin. Nopein, viilein/ hiljaisin, vähäruokaisin ja halvempi kuin AMD:n kortti. Ensin kusi Bulldozerit sitten näyttikset! :evillaugh: