Muron puolella perus käytetty maksaa ~350€. Näissä Zalmanin jäähyt kiinni (60€) ja pyytäsin aseveljiltä sellasta 250€ jäähyn kanssa. Tietty orkkis jäähy tulee mukaan.
V*ttu kun et voinut aiemmin ilmoittaa tälläisista mahdollisuuksista :S No nyt minulla on mallikappale gtx 570:stä, jolle tuli hintaa 240€..
Life is... En minäkään teidän tarpeitanne tiedä etukäteen. Mulla on ollu tapana tarjota tavaroita aina teille etunenässä. HD6870 ehti löytää uuden kodin ennenku täältä vastausta tuli. Sori Snaqu... Nyt on siis molemmat kortit myynnissä, sekä Asus Maximus IV Extreme P67 ja Corsair HX850 jotka lojuu kaapin perällä. Korostan että näyttiksistä luovun kun saan uuden tilalle, ilman en aio olla.
That's the spirit. Kerroin tossa yks ilta emännälle että mitä valitsisin jos pitäs valita sen ja kameran+tietokoneen väliltä, niin se ei oikein pitäny mun valinnasta Onneks saan pitää koko setin EDIT: Menin nyt koittamaan tuollaista metron pistols/knife only ja ihan hyvin meni, pitää koittaa myöhemmin lisää Pitää pelata jatkossa tätä pistol/knife only:
Niin kauan kuin hame väki sallii.. Eli aamu kahdeksaan maks... Täältä ilmoittautuu ainakin kaksi. Kaveri tulee tessuun jos saadaan vanhojen razereiden mikin laatu edes sellaselle tasolle että kannattaa suunsa avata. Ne kun on ehkä joskus vähän damagea ottanu... :kippis:
ei pysty koko yötä..jossai vaiheessa tulee sammuminen..vieläkö 580 ois myynnissä..vois toho toisee koneesee sen ostaa..kippis
Rakkaille asetovereille on molemmat varattuna Raakapeli raksalla, nää menee äkkiä. Ostakaa joku toi kellotus emo ja poweri pois. Ite en jaksa enää sillä kikkailla kun prossutkin lähti. Ivyt skippaan kokonaan.
aDC elää kultaista nuoruuttaan uudestaan. On hienoja pelejä pelattu tässä viimeinen viikko, kiitos siitä kuuluu teille osallistuneille.
voin ilmottautua varamiehen varamieheks alustavasti..vai oisko kiinnostuneeksi paremmin sanottu..ei oo ollu oikee aikaa viikolla pelailuu..mut katsellaa mihin pystyy..ei oo tullu hankittuu uutta headsettii vieläkää..
Voisin tosiaan tulla kanssa pelailemaan, saattaa tosin olla ettei pysy hereillä ihan neljään asti mutta katsotaan :smoke:
Ite en noista skill leveleistä välitä paljoa,ne kun tuntuvat määräytyvän jotenkin oudosti:kerran pelasin statseilla joilla olin ekana metrossa,mutta skill level oli jtn -200 ja tappojakin oli todella paljon ,kd jtn 1.5-2.5 ja toisella kerralla pelleilin servulla ja olin varmaan vikana nii skill level oli muistaaxeni 500 :S Taitaa peli antaa tuommoset pisteet siitä hyvästä että pelaa(t)metrossa