Olisipa vaan perjantaina tai edes lauantaina niin jotain saumaa päästä mukaan. Mutta ei kun torstaina ja sunnuntaina AArghhhh =/
Jos sitä mun viestiä meinaat niin viittasin sillä ihan siihen mother of god-viestiin, eikä sulta mitään pelkkää pistettä sisältävää viestiä ole koskaan kai tullut
Normi AC:III ehkä, mutta ei mitään tuollaista hidden pullonavaaja + avaimenperä of brutus -collectionia. Täysin turhaa shaibaa myyvät mukana :/ Ainoa special edition mitä olen edes harkinnut oli Gran Turismo 5 aikanaan, mutta ei sekään niin hieno lopulta ollut... AC kolmosen hankinta(tapa) riippuu siitä, olenko intissä sen julkaisuajankohtana vai en. Jos olen, niin ei-niin-kaupasta-ostettu versio saa riittää koneelle, mutta ajan riittäessä hankin sen PS3:lle. Joka tapauksessa aion hankkia, sillä haluan nähdä joko Ubisoft saa paketin kasaan vai pitääkö tarinaa selitellä vielä neljällä lisäpelillä.
Eilen tuli pelattua 10k tiketin maratooni Metroa. Kun noin 750 tikettiä oli enää jäljellä niin peli kaatu ja ilmotti että connection lost. Ja eihän siitä tietenkään mitään battlereporttia ole tullu. Statsit oli jotain luokkaa 330/100... Aloitin joskus 10:00 ja peli kaatu noin klo 15 Tuolloin MVP oli tulossa noin 10k etumatkalla seuraavaan. Olisin niin halunnu pelata tuon loppuun asti kun usean tunnin olin jo tuohon uhrannut. Moneen otteeseen olin poistumassa servulta kun tuntui ettei jaksa enää istua mutta aina vaan jaksoi eteenpäin. Noin puolet tuosta ajasta oli meidän pitämää baserapetusta joten tylsääkin tuo oli välillä. Toisinaan joku pääsi vilahtamaan läpi ja piti hakea liput takaisin mutta baserapetus jatkui maks 15min päästä tapahtuneesta. Apinakin oli paikalla kärsimässä tylsyyttä Saminemi ehotteli tälle päivälle niitä yöpelejä, tarkoituksena treenata tiimi pelaamista? Itse olen paikalla pelaamassa ehdottomasti. Edit: JIMS:EVGAlta tuli uutisia, hyvin murheellisia sellaisia. Tehdas ei pysty toimittamaan GTX 680-peruskortteja ollenkaan. ffffffUUUUUUU!!!! Vaihdetaan sitten merkkiä niin saa iceberg projektin käyntiin.
no ite hankin varmaan kuitenki ton Freedom editionin ihan vaan sen takia koska on jo kaikista muista sarjan peleistä collectors editionit hyllyssä nii ei se yks enää haittaa (vieläkin harmittaa että latasin ekan AC:n enkä ostanu collectors editionia )
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/29550940/1/254581349/ öö.... ei vaan voi vastustaa kiusausta!
tolla "ei voi vastustaa kiusausta" meinasin tota että 114 tappoo noista oli dartilla.. ja en hakannu tota roundia ku 45min
Olisko munki mahollista päästä mukaan harjotuksiin? Voisin varapelaajaksi tulla tuonne "isoihin peleihin" jos paremmat pelaajat ei pääse pelaamaa...
No empä usko että kellään olis mitää sitä vastaa et tuut pelaamaan tänään, sitä mukavempiha sitä on pelata mitä enemmän lössiä!
Hyvä vaan, itsekkin vietän tässä (muka rattoisaa) teekkariwappua ja mukavaa olla joka toinen päivä kännissä ja joka toinen darrassa, hienoa että on aktiivisia pelaajia jotka malttavat tuurata kun muut "estyvät pelaamasta"
Tuliki ny äkkinäistä menoa että paikalle tulen vasta myöhään. (ny puhelimella kirjottelen et en oo koneel) Tuskin kukaa tät ny on lukemas mut varmuuden vuoks pitää tieto tännekki laittaa
Niin joo, tänään piti olla treeniä vissiin? Eipähän porukkaa vaan pahemmin näy pelaamassa, onko tapahtuma menty sitten perumaan ;__;
Voitasko sopii joku uus hieno päivä (nii, päivällä olis parempi) millon sit harjoteltas? Toi mun peli ny meni vähä pelleilyks ku en saanu TS3:sta jostaa syystä toimimaa enkä ny kehannu kesken toisten peliä alkaa kyselee miten sais toimimaa... Ja se olis vähä helpompaa et kerrottas etukätee joku tietty servu minne mennä..
Eikö olisi fiksua myös harjotella siellä omalla servulla (tai jollain tyhjällä 24/7-jokukenttä) niin ei tarvitse murehtia tiimeistä tai kentistä? Mutta joka tapauksessa se aDC:n alkuaikoina ollut "pelipäivä" olisi ihan kätevä nytkin, kun harjoitukselle on oikeasti tarvetta (kuten nähtiin).