Yksi uusi sotilas on nyt värvätty riviin. Sotilas kantaa nimeä Saminfin (BF3) ja steamissa hänet saa lisätyksi Protemri:lla (Sampula)
Tervetuloa tosiaan, suurin osa näköjään sai jo lisättyä kaveriksi ainakin Battlelogin puolella. Itse huomaan potentiaalia tässä tulokkaassa (statsien perusteella) joten jos Nordic Leagueen päädyttäisiin ensi kaudella niin otettaisiin kyllä mukaan
Tervetuloa myös minun puolestani. Lisäilin jo originiin ja battlelogiin ja pistän heti pian myös steamiin kaveriksi.
Kristo,itse pelailen Tribes Ascendia,on ihan hyvä peli kyllä,saa nähdä miten pelaaminen taas nousee näyttiksen uusimisen jälkeen... .)
Selv',milläs nimellä kuljet pelissä?jos vaikka lisäisin sinut niin vois pelata jonkun kanssa ;__;,ihme että joku vastasi viestiini ;D
Muutama tunti meni sitten tähänkin: Tavoitteena kerätä (lähes) kaikki Dogtagit, kovasti on ollut yritystä kultaisten "service star 100" läpysköjen perään, toistaiseksi tuloksetta..
Miten ois jonkisortin yöpelit tai muutenvaan pelit että tulis enemmä lössiä perseilemään tessuu ja pelaamaan? se vaan että millon on eri juttu sitten.
Mulla on lauantaista aikaa pelata bäfää vaikka tauotta viikon ajan eli katellaanko sitä yöpeliä vaikka joskus sillon?
No löydäänkö lukkoon alustavasti tuo lauantai vaikka klo 9 eteenpäin, että katotaan sitte tuleeko ketään?