Kumpikaa ei taida pärjätä miun Yamahada DT:lle viritettynä. Tehari ja suutin vaihdettu. Kyllä se sen 70 kulkee mutta kohta se auto on alla ekat ajotunnit jo ohiki!
Noniin, battlefield patchi tuli just. Parannuksia: poisti kaikki kaverit listasta. :R Friends (0) No friends here, soldier joo.
We're currently looking into issues with the Origin friends list and game launching. If you are unable to join games after the patch: Right click BF3 in Origin and choose “Repair install” to fix the problem.
Doddiiiih,nyt on juhlittu 18-vuotis syntymäpäivät täällä Mukava lahja,huomenna alkaa yo-kirjoitukset :/ no jaa,:cheers:
Eeeeeei toki ole Mitäs luulet?Toki se on hiukan vähentyny iltaa kohden,mutta OLI kankkunen. TL;DR kyllä
Onnea sinnekkin Tuli itsekin vietettyä noita 18v synttäreitä viime viikonloppuna ensi viikon yo-kirjotuksia odotellessa...
Mitäs aineita porukka kirjoittelee? Itse ylioppilaaksi -10 valmistuneena kirjoitin matikan (E), fysiikan (L), kemian/biologian/terveystiedon (M) ja englannin sekä suomen (A ja B, järjestystä en muista..)
No itse kirjoitan tänä syksynä englannin,terveystiedon ja äidinkielen,kahdesta ensimmäisestä on hyvät mahikset saada L Sitten keväällä on matikka tai ruotsi,en tiiä vielä oikei ja jos jaksaa panostaa nii kirjotan myös ranskan.Sitten vois harkita jotai muita jos jaksaa Ja tänään tosiaan oli jo enkun kuuntelut,saa nähä mitä tulee... Siis eihä se mikää vaikea ollu,mutta hämäännyin vaan ku ne avoimet tuli vaan kerran,eikä 2 krt niiku on ollu tavallisesti nii tajusin sen vähä myöhässä ja tuli kiire kirjottaa ja kuunnella puhetta samaan aikaan Avoimista lähtee minulla varmaan eniten pisteitä
Nyt syksyn kirjotuksissa ylimääräsenä vaan terveystieto. Lukeminen on heikoilla ja nyt ensi viikon keskiviikkoon olis tarkotus lukea kunnolla kun ei kesälomilla töiden takia oikeen ollut puhtia. Keväällä sitten vuorossa äikkä, enkku, ruotsi, historia ja ehkä maantieto. Vähän huono kun kaikki ryppäänä mut sitten lukemaan vaan aikasemmin. Pitää ottaa niskasta kiinni toisin kuin tän terveystiedon kans oikeen meni D
Mapit on isoja=) vaikka rautaa on kentällä niin kyllä sitä joutu juoksemaan aika paljon. Gunship ei loppujen lopuksi ole mikään ylivoimanen tässä ainakaan PC-puolella mikä on loistava juttu. Vahinko että Death Valley ei ole kunnon yömappi vaikkakin vihun havainnointi on vaikeampaa.
Tuo Gunship on kyllä todella paska, saa nähdä tuleeko siihen myöhemmin parannuksia patchien muodossa. Itse kokeilin 3 kertaa (yhtään tappoa ei tullut), käytössä vain "minigun" ja kone lentää korkealla, vihujen jetit saavat tuon ilma-aluksen maahan noin puolessa minuutissa.