Bf3 ei ole kiinnostanut pitkään aikaan,nyt on ollut hieman liikaa pelaamista ("liikaa") mm Okami (ps2) ja Shadow of the colossus (ps2) ja sitten xcom on ollut nyt minulla viikon pelattavana,dayz:tä tullut melkein pelattua se 300+ tuntia,armaakin on tullut pelattua koska mukava peli,sitten nyt on latautumassa dishonored,ja FTL ääkin pitäisi kokeilla.Ja sitten on ollut myös maanmainio pelisarja,The Walking Dead,jos kukaan meinaa kokeilla tuota niin voin suositella,loistava peli! Täytyy kokeilla saada kiinnostus bf3:sta kohtaa nousemaan tällä viikolla vois koittaa pelata sitä jos jaksaa. Pelaathan sä muitakin pelejä ku bf3?
Minua tulee taas näkymään kun vihdoin sain bäfän asennettua, laiska kun olen ollut enkä viitsinyt ladata pätsiä...
Käytättekö te tuota Teamspekkiä aktiivisestikin? Onko porukka chättäämässä/juttelemassa mikil paljonki? Tää vois ehkä omalta osalta sitten lisätä esimerkiksi aktiivisuutta osallistua joihinkin matseihin / ennalta sovittuihin pelisessioihin
Kyllähän tuota tulee käytettyä. Lähes aina niiden kanssa joiden tietää käyttävän sitä ja joiden kanssa tulee pelattua.
Juu kyllä se TS3 ihan näppärä on kaikissa pikku kartoissa kun voi jakaa infoo nopeesti. Sit kun yhdistää puheyhteydet hyvään tiimiin niin tässä on lopputulos, hieman nauratti lerpun kanssa lopputulos
Vinkkinä ihmisille,jos eivät ole kuulleet,ea tarjoaa bf 1942 kokoversion ilmaiseksi (single+multi)originin demot-osiossa,eikun lataamaan
Pitääpä tarkistaa! Jos tuo kerran pitää paikkansa niin olen erittäin erittäin kiitollinen vinkistä Pääsee muistelemaan sitä hetkeä kun iskin ensimmäistä kertaa bäfän koneeseen 11 vuoden iässä
Todellakin. Vanha kunnon BC2 maistuu aina hyvässä porukassa, jos viel porukka muistaa meitin sotakentillä heti ilmestyn jos päivä ja aika sovitaan
Kun tässä nyt aiheeseen on päästy takaisin niin olisiko mahdoton ajatus pelata vanhaa kunnon BC2:sta, vanhalla loistavalla porukallla esimerkiksi ensi sunnuntaina 11.11? Vaikka alku illasta eli noin klo 18 eteenpäin. Kenelle halukkaille aika sopii niin että tietää mitä suuremmalla todennäköisyydellä pääsevänsä mukaan? Tessu käytössä tottakai. Ellei pelaajia löydy niin voidaan katsoa jokin toinenkin ajankohta.