Isänpäivänä tapahtumia varmasti riittää monessa taloudessa joten ihan mahdollisuuksien mukaan. Jos päivä vaikuttaa siltä että kaksi tai kolme pelaajaa on tulossa niin vaihdetaan päivää samantien. Mieluusti kahta squadillista pelaajia odottelisin mukaan. Omassa lapsuudessa isänpäivä kahvit ym hoidettiin alta pois jo aamulla, eikä sen kummempia kekkereitä järjestetty. Ilta ajankohtana ei estäne itsessään mitään koska maanantai on kuitenkin normaali työ-/koulupäivä
Hmm hmm onko sunnuntaina kiinni paikat? Jos ei niin mulla reenit ja himas aikaisintaan 18.30, pelikentillä siinä 19.30. Tämä päivä periaatteessa käy mut ei ikinä tiiä tuleeko menoa parin päivän sisään isänpäivälle, joten korvaavaks päiväks vois ajatella maanantai-masennuspäivää et sillon kaikki varmasti koneel lagaamassa ?
Kyllähän se BC2:sen pelaaminen ihan houkuttaisi, kun ei ole pitkään aikaan tultu pelailtua ite en kyl osaa sanoo sunnutaista kun on tosiaan tuo isänpäivä, ja melkeinpä joka viikon ma-to illat olen tuolla intissä niin silloin ei pelaaminen onnistu. Mutta viikonloppuisin sit jos vaan saadaan porukka innostuun vanhasta pelistä!
En kyllä usko itse jaksavani pelata maanantaina yhtään mitään, vaan ilta menee puolinukuksissa maanantain aiheuttamaa shokkitilaa potien Pelailen varmaan sekä lauantaina että sunnuntaina, ellei nyt mitään ihmeellistä tule yhtäkkiä puskista.
No siis saataisko sunnuntai illaks porukkaa? Oon messis ja joku parempikin päivä ihmisille voidaan sopia, mut kunnon porukal jaksaa kyl BC2 )
Ääh tulisin kyllä pelaamaan mutta kun ei oo bc2:sta ;_;. Tuossa turnauksessa kaikki vaan taitaa olla ps3 pelaajia...
Sori tänään ei kyllä pääse pelikentille, koska isänpäiväjuttujen venyttyä ei harkkojen jälkeen jää nyt aikaan ku kouluhommille :/ Katotaan uudelta viikolta joku toinen aika ?
Koko juttu lässähti sitten reisille... Oma tekosyyni olkoon myöskin kouluhommat, vaikka olisin kyllä ilomielin lykännyt ne hetkeen jolloin kirjoitan nyt tätä, jos olisi pelit olleet pystyssä. Katsotaan viikolla tai koska vaan, tulen kyllä varmasti mukaan jos vain huomaan steamista että joku tai jotkut ovat pelaamassa BC2:sta.
Ilmaista peliä testiin. http://www.planetside2.eu/ http://www.youtube.com/watch?v=o94Wr0Vz42o&feature=g-all-u Onko kukaan aikaisemmin kokeillut. Kyseessä siis MMOFPS peli.
hyisssssss Wolfenstein Enemy Territory on ainoo hyvä ilmanen peli mitä tältä pallolta löytyy!! no okei habbohotellin lisäksi....
Taisin täällä joku aika sitten ehdotella... Ihan hyvän tuntunen pelattava on. Jossain isoissa taisteluissa fps laskee vaan aika massiivisesti.
itse olen tykästynyt f2p peleistä blacklight-retributioniin,omasta mielestäni ihan hyvä peli,ja aseiden rakennusominaisuus on mitä parhain
Juhuu!Viikonloppuni on pelastettu,AC III saapui (vihdoinkin) tänään! Perhana kun ei mahdu patsas hyllyyn...