Selitän sen kuvin: http://www.youtube.com/watch?v=wcFAVj7GiSY&feature=related Miinoja mönkkärin alle, kuski sisään ja ka-booooom! Kätevä tapa flankkia vihujen selustaan PS. Etkös sä ollut silloinkin mukana? Lensinkö trolliin
Itseasiassa en kyllä nähnytkään. Kuolin vain johonkin... Eli sinun veitsesi terälle. Raukka puukottaa selkään ^^ Toista et saa. murr..
Ketjun nostoksi naamioitua leveilyä klaanin yhteisestä ownauksesta: Lopuksi vielä maisemakuva E: Hetkinen! Katsokaas tuota maisemakuvaa fullscreeninä ja oikeaa alalaitaa. Nuo puut ja kasvithan ovat ilmiselvästi 2D-tavaraa O.O Näin turnipsia taas kusetetaan :|
Laske sitä FOV:ia niin ei näytä enää tuolta Nojaa... En itsekkään ole ihan täydellinen.. Täällä mennään FOV 115..... Vittu että meni hermot eilen -.- Olin Valparaisossa ja sielä oli joku 12lvl ja 50lvl se 50lvl veti koko ajan baserapea, spawnrapea ym ym... Ja kaiken huipuksi se saatanan 12lvl oli medicci ja se 50lvl ei ampunu sitä ollenkaan mut mua vaan tulitti... Ja se 12lvl joka helvetin kuoleman jälkeen reveivas mut ja se 50lvl veteli mut puukolla heti maahan!! Vähän meni hermot saatana ! Kaikennäkösiä kusipäitä tuolakin liikkuu -.- Vittu että oli lähellä ettei lähteny näyttö ulos ikkunasta...
Meinasi taas hermo mennä tänään pelatessa Tein sitten taas uuden sigunkin kun imageshack poisti vanhan. Täytyy paremmalla ajalla sommitella tuota niin, että saa jotenkin aDC:nkin mukaan 500x200 rajoituksen puitteissa.
Khm, meidän lerppusetä ei ensin osannut kirjautua alphatrialsivustolle.. Onneksi minä satuin paikalle neuvomaan tsaarimme pelin äärelle Itse en kutsua saanut, mutta Lerppu edustaa sitten senkin edestä. Heti verkot tötteröllä ja voitto plakkarissa, onnea!
Ite latasin sitä korkeintaan 30min. Mieluummin pelaan BC2:sta.. Liikaa samaa kun uusimmassa Medal of Honorissa. Huono tietty sanoo keskeneräisestä, odotellaan nyt julkaisuun asti