Valitettavasti jotkut mulkerot ostavat ooppelin ekaksi autokseen ja rikkovat sen omilla kusailuillaan... Sitten leviää huhu kuinka makelta meni auto rikki, onpa paska auto ^^ Mutta meitä on moneen junaan. Jotkut tykkää animesta ja nissanista, toiset taas saabista ja kiinteävartaloisista nahkaiseen poliisin asuun pukeutuneista miehistä :3
Kuka sulle ehdotti GTX 460:sta Steamin chatissa, kuka? Olisko "Lapiotappaja" hyvä arvaus nimimerkistä? Olet minulle rakas :}
Kas, antoiko äiti luvan käynnistää IE:n kun pääsit oikein internettiin asti 0__0 Kun minä olin ikäisesi, siinä eskari-iässä, en kyllä saanut rekisteröityä mihinkään foorumeille Ei ole ihme, että nykynuorista tulee jonneja ja ties mitä kun pääsevät koneelle ottamaan pahoja vaikutteita heti pikkupoikana! XD XD XD XD XD Ja parempia? 57/1 kd? *modedit seuraavan kerran kun tuo gif ilmestyy tänne niin alkaa bannia napsumaan, vaikka olikin trolli - Betrayed* EDIT: Sekin kopterin gunnerina!
Vittu. Näitä on kyllä tullu joka päivä katottua vaan nyt sitten sattu EDIT: Katoin Ti malliksi. Eipä enää vituta niin paljon xD
Hienosti pelattu hermanni. Kyllä se sokea kanakin näköjään jyvän löytää: Spm: Teamkiller 92 (minä) - 275 Zuhna (aDC) - 224 BananaFace (sinä) - 215 K/D: Zuhna - 1.75 Teamkiller92 - 1.62 BananaFace - 1.13 W/L: Zuhna - 3.01 Teamkiller92 - 2.22 BananaFace - 1.03 Kills/min: Teamkiller92 - 1.16 BananaFace - 1.11 Zuhna - 1.05 Olet siis selkeästi yhteensä parempi kuin me kaikki muut! Pelle, mee piiloon jos et osaa pelata.
Ha! Faktat tiskiin ja paskat piskiin, joskohan tuo rekku tajuaisi vihdoin mennä takaisin koppiinsa :3
Kiitos samoin *modedit seuraavan kerran kun tuo gif ilmestyy tänne niin alkaa bannia napsumaan, vaikka olikin trolli - Betrayed*
*modedit seuraavan kerran kun tuo gif ilmestyy tänne niin alkaa bannia napsumaan, vaikka olikin trolli - Betrayed* Jätkä saa hädintuskin 50 tappoa minigunilla riehuessa HC:ssa, ja tulee tänne leijumaan Mutta trolliksihan tuo oli tarkoitettukin. Silti jopa Idi Aminia naurattaa :smoke:
Ihan kaikesta en ole tässä ketjussa ruvennut nillittämään. Tästä ei ole tarkoitus tehdä mitään lautaa, ja asiansa voi varmasti esittää myös ihan tekstillä. Varsinkin tollanen aivoton giffien käyttö "vastauksena" saa jäädä nyt pois.