Anteeks nyt mut voi HERRAN JUMALA. en minäkään ole rasisti mut mun mielestä jokaisella valkosella vois olla kans yks musta palvelija, mut mun mielestä toi menee vähän samaan kartiin.
Sekö, että pitäisi olla mustia orjina Kumpikaan meistä ei tainnut oikein ymmärtää, mitä toinen yritti vertauksillaan kertoa ;-) Mutta leinmi, liity nyt jo klaaniin :3 Ajattele... Lähestulkoon puolitutussa ja rennon mukavassa seurassa BC2:n tahkoamista... Vaikket nyt 24/7 pelaakaan niin kai kerran viikossa aikaa riittää tuntiin? *modedit juupa juu, tuskin kukaan näitä läpi lukee kuitenkaan, joten bittitaivaaseen meni se. Kyllä nyt taidetaan vähän hakea rajoja? :| - Betrayed* Modet älkää bannatko, kai nyt rekrykuvia sentään saa postata kun kyseessä ei ole mikään aivoton jonnegif tai muu lauta/räbä-tyylinen hah hah haa-kuva? Piirsin sen ihan itse leinmille
Itekin vois harkita liittymisanomuksen jättämistä.. Varsinkin nämä kuuluisat yöpelit kiinnostaa=) Ja veteraanejahan kaivataan aina?(ainakin iän puolesta)
Mukaan vaan jos yhtään kiinnostaa Tosiaan melkein joka viikonloppu Lerpun ja usein joidenkin muidenkin kanssa pelataan yöhön asti, kymmenen maissa aloitettu ja kuitenkin jo kolmeen mennessä kaiketi lopeteltu. All-nighterit käyvät turhan paljon oman kunnon päälle, ehkä vielä joskus niitäkin tulee kokeiltua Yksityisviestillä vaan tietoja tännepäin niin muodollisuudet on selvitetty. Kokemuksen syvä rintaääni on aina tervetullut, joten tule ihmeessä mukaan
juu kyllähän sitä nyt 2-4 tuntii viikossa tulee pelattua ja kyllähän mä siihen klaaniin voin liittyä. Mitäs siihen nimen eteen tulee pelissä, ite pelaan Leiffister nimellä. Ps. En tarkoittanu tolla että pitäis olla mustia orjina sain sillä vaan näköjään ton kinastelun loppumaan.
Eteen tulee clan tagiksi aDC, peli osaa itse laittaa sen [hakasulkuihin]. Pistä vielä Steam jos sulta se löytyy, ilman sitä on kuitenkin käytännössä mahdotonta seurata pelaako joku vai ei jne Itse ainakin tajusin, ettet tarkoittanut että pitäisi olla orjia, mutta hyvä että Apina vihdoin ymmärsi Saabin ja japsiautojen heikkouden verrattaessa Opeliin EDIT: Etten saa syytettä kunnianloukkaksesta ja vihapuheesta, mainittakoon, että kakakakakakallen nimimerkki BC2:ssa on Apina 2 (vai onko, olenko jo sekoittanut taas ihmisiä keskenään? ;___
Itse vieläkin odottelen näytönohjainta saapuvaksi jimmyltä korjauksesta.... -.- Saa nähdä kun vihdosta viimein pääsee kentälle niin osaako enää mitään :'D
Mutki vois taas pistää listoille ku on alkanu bad company taas kiinnostamaan. Ja eihän tässä mitään muuta pelattavaa ookkaa ennen bf3:sta
Mä ainakin löysin sillä leinmillä, Lefa on tosin profiilinimenä. Jos ette löydä niin käykää mun Steam-profiilisivulla ja katsokaa kaverit, siellä on linkki myös leinmin Steamiin.
Hyvä kysymys, huomenna on kuitenkin maanantai joten kauhean myöhään ei voida pelata. Lerppuakaan ei näy missään. Olisko mitään jos siinä puoli kahdeksan maissa aloitettaisiin ja katsotaan, ketkä tulee ja ketkä ei? Vai myöhempään?