Niin sitä pitää :rockclap: Niin sitä pitää EDIT: Kivaa oli, kahdet (3) bannit tuli saatua ja välillä meni metsäänkin. Mukavasti oli kuitenkin porukkaa Välillä eksyttiin vähän... tasapainottomimmillekin servereille, kuten 80's conquest blabla 24/7 ^ Ja vielä EDITiä, mentiin vielä kerran pelaamaan.. ja ownage jatkui Aluksi otettiin pari matsia vähän nenuun, onneksi Random jaksoi valaa joukkoihin uskoa ja pysyttiin vielä servulla
Tulipahan vähän ownattua ja suututettua porukkaa pelikentillä Lerppukin pääsi todistaan kuinka "helposti" sitä aletaan syyttelemään koodien käyttäjäksi.. Otettii vielä revanssi Lerpun kanssa, ja hyvinhän sekin meni
Hyvää peliä oli joo... Tosiaan hakkeriksi alettiin kutsumaan mutta minä pidin peesiä ja zuhna välttyi banaaneilta.. Meidän porukka ei cheatteja tarvitse, meillä on skillejä ^^ Huonoja häviäjiä ne tuntu olevan ainakin
Olihan se hauska lueskella Lapion kettuiluja muille=) Itellä peli kaatu jatkuvasti mut sisukkaasti palasin tantereille=)
Kiva että jollain oli hauskaa Tosi kivaa oli kyllä, tänään ei tosin taida jaksaa enää.. Päivällä tuli taas pelattua
Mulla on ny hieman rautaongelmia ykköskoneen kanssa. Voi olla että joutuu lähtemään sotimaan vielä jos oikein rupeaa ketuttamaan=) Edit. Prossu meni.. Onneks sain kakkoskoneesta 2500K:n ja homma pelittää..
Pitäisköhän sitä ihan alkaa taas pelailemaan kunhan uusi omistaja tulee hakemaan GTX 275:n pois ja posti tuo uuden kortin tilalle?
Kyllä se 570 on huomattavasti tykimpi Toisaalta GB:n GTX 560Ti SO 1000M on usein lähes yhtä nopea kuin 570, mutta siinä on 100 Cuda-corea ja 8 ROP-yksikköä vähemmän, eli raskaissa kohdissa sukelletaan huomattavasti enemmän. + Jimmyn tarjouskortit loppuivat :/ GTX 570 mä metsästän, tahdon saada halvan...
http://www.tomshardware.com/reviews/nvidia-geforce-gtx-560-ti-gf114,2845-9.html <-- Eipä se nyt ihan 100e hintaeron arvoinen ole. Omasta mielestäni ainakin. Tuon hintaeron (n.50e) arvoinen se sitten onkin.
10fps luokkaa tuo ero näyttää olevan, kuten tuossa tomshardwaren testissäkin. Itse en maksaisi 100e lisää