Listen carefully!! Elikkä minun koneelleni on nyt tapahtunut jotain hirveää!! Siis hetki sitten kun olin pelaamassa bc2,niin yhtä-äkiä ruutu tuli kummalliseksi(monta eri väriä) ja sitten siniseksi,ja tekstissä lukee jotain että Windows is shutting down,and have detected blablabla harm your computer!sit luki myös jotain että if this happends again follow this: sitten en ehtinyt lukea enempää,siinä on paljon tekstiä,joten muistan vaan nämä sanat ( heti tämän jälkeen startasin windows normally,ja menin kirjoittamaan viestiä,mutta taas,sama ruutu ja kone sammuu...tämä on nyt tapahtunut noin 3 kertaa,eilen 1 ja tänään 2. Nyt en tiedä mitä tehdä,olemme yrittäneet scannata koko tietokoneen AVG:llä mutta se ei ole löytänyt mitään. Pyydän voisiko joku auttaa?
Monta eri väriä pelatessa ja sen jälkeen BSOD viittaa vikaan näytönohjaimen rauta- tai softapuolella. Kokeile toimiiko kone integroidulla näyttiksellä jos sellainen löytyy.
Siis,en tiedä että sellaista löytyy,siis tämä ei jodhu siitä että pelasin,koska se tapahtui myös kun olin netissä.. Elikkä olisi niinkuin että näytön johto ei olisi hyvin kiinni,sellaiseksi näyttö muuttu pariksi sekunniksi,sen jälkeen se muuttuu siniseksi,ja tulee se tektsi...
Mut oikeesti,ei oikein huvita mua,jos joku tietää niin auttakaa please... : Edit: Taitaa olla blue screen of death.....
Elikkä,avattiin kone ja pölynimurin kanssa otettiin pölyt pois tuulettimeista. Mutta sitten näimme tämän,itse en tiedä mitä nuo on,mutta toi ei näytä hyvältä että noi kolme on tumman värisiä ja mennyt rikki? http://imageshack.us/f/508/img1249n.jpg/ Mitäs nyt tuosta sanotte?
Siis jos noista tos prossunjäähys olevista puhut niin ne on ihan normaalit. Mulla on muuten sama jäähy
Ok,no sepä hyvä kiitos smanci,tatuudi ja sidrend Tässä vielä varmuuden vuoksi vähän lähempää otettu http://imageshack.us/f/9/img1252s.jpg/
Voi pojat voi pojat!vielä 6 päivää nii alkaa BF3 beta!! Tosin sen betan alkamis aika ei vois olla p***empi kun mun koeviikko alkaa samana päivänä että sillä lailla DICE/ea. Dice:"Pilaamassa oppilaiden opiskelut jo vuodesta 2002(1942)"
Tänää käytii sit raapustaan jotain todella mielenkiintoista ruotsin kielen keskipitkän oppimäärän kirjallisissa kokeissa.. Kuuntelusta rapsahti 52,5p mikä on kaippa ihan hyvin, joten kirjallisista tarvittii vähintää se 60p ja saas nähdä tuliko toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Mutta näin jälkeenpäin katsottunua nii onhan toi ruotsi aivan paska kieli.. Onnee vaan kaikille joilla se on edessä, älkää vaan kirjottako yo-kirjotuksissa EDIT: Ja tässä fiilistelyä Lerpulle ja muille työnsä tehneille jannuille
tietääkö joku kuinka pääsen eroon tästä Blue Screen Of Deathistä? Jos joku tietää voiko neuvoa? :/ E:Mitä helvettiä,tuli kolme :S sorry.