((O.O)) ? Joo meillä synkkaa hyvin Ehkä se on yhteisten pelituntien "syytä" Ei siinä mitään pahaa ole, minusta on mukavaa että kaikista aDCn jäsenistä on tullu ns. kavereita vaikkei fyysisiä kohtaamisia olekkaan vielä sattunut. Rennoilla fiiliksillä voi steamissa pistää toisille viestiä saamatta mitään "v*ttu että kiinnostaa" postia takaisin. Minusta mikki on edelleen oma valinta. Kukaan ei tietenkään voi pakottaa ostamaan mitään, eikä kenelläkään ole valtuuksia antaa banneja sen takia ettei omista mikkiä. Tessuun voi - saa tulla kuuntelemaan silloin kun siellä ollaan, mutta pakkoahan me ei sille laiteta. Jos kokee keskustelun häiritsevänä niin silloin sinne ei tarvitse tulla. Enää 25pv jäljellä...
Riksumaksupoksuraksu ei ole itse tullut kebulle kanssani Monta kertaa yksin pimeässä nurkassa kebua syödessäni olen miettinyt, kuinka paljon vähemmän yksinäistä olisi jos Rikama, tuo lihaksikas atleetti, muinaisten gladiaattorien kaltainen killing machine ja älykäs kuin herra Heureka ammeessaan, olisi ollut lähettyvilläni ;__; :sniff: Ainoa mahdollisuuteni läheisyyteen kanssasi on tehdä taas ketju muroon
Ja kukaan ei ole pyytänyt minua mukaan syömään. Minä ilmeisesti jään istumään yksin kylmään syys sateeseen Kebab ravintolan rappusille ja tyydyn vain haistelemaan keittiöstä tulevan ruoan tuoksua. *vääääh* :'(... :kyynelkuola:
Lerppu kävi lieksassa mutta mainitsi asiasta vasta jälkikäteen. Itse olin tampereella mutta en päässyt netin päähän niin vitutti kyllä, kebabbila oli kerrostalon vieressä Olis voinu kuttua kaikki tampereen jaoston edustajat
Tähän avautumiseen voin sanoa, että kyllä siitä mikistä on hyötyä. Et ilmeisesti ole nähnyt kun minä ja Zuhna laitetaan aricassa porukkaa nippuun tessun avustuksella? Siellä ei muilla paljon ole sanomista asiaan. Jos samaan squadiin (ja mikin päähän) saisi kaksi edes puoliksi niin hyvää aDC:laista kuin me, niin homma sujuisi pelkästään yhden squadin voimin kartassa kuin kartassa. En sitten tiedä mitä helvettiä sinne mikkiin pitäisi huudella jos ei vihollisen sijaintia? Itseäni ei ainakaan kiinnosta paskaakaan mihin olet menossa tai mistä olet tulossa mikäli siitä ei ole minulle mitään hyötyä. Zuhnan kanssa kun ollaan pelattu niin kaikki tarvittava on saatu sanottua hyvinkin lyhyillä lauseilla, ei sinne tarvitse mitään tarinaa kertoa. Jos on esim. menossa A:lle ja haluaa kaverin kiertävän eri kautta, niin riittää kun sanoo että "meen yläkautta, kierrä B:n kautta A:lle". Mitä tiimipeliin tulee, niin ikinä en ole sen nähnyt toimivan. Ehkä siksi, että kukaan ei ole voinut sopia mitään kun ei olla puheyhteydessä. Ilkeä sitä on tekstichattiin huudella taktiikoita, joten yksittäin mennään. Jos kaikilla olisi mikki, voitaisiin hyvinkin helposti sopia kuka tekee ja mitä tekee, mutta jos ei ole, niin sitten ei sovita. Itse en ainakaan sovi yhtään taktiikkaa ilman mikkiä, sillä pienenkin muutoksen osuessa kohdalle on suunnitelmaa todella vaikea muuttaa. Eikä se publalla niin totista ole, että tarvitsisi jotain taktiikoita alkaa miettiä. Mikäli joku kuitenkin haluaa näin tehdä, niin olen mukana. Kukaan ei tosin ole ikinä ilmaissut suurta halukkuutta alkaa pelaamaan enemmän suunnitelman mukaan... Itse kysyin sitä joskus, mutta kannatus jäi kovin pieneksi :/ Jos siis haluat aloittaa tosissaan pelaamisen ja reenamisen, niin tervetuloa kerhoon, ainoa velvoite on mikrofoni. Mikäli et halua, niin sitten mennään samalla kaavalla kuin tähänkin mennessä, oli mikkiä tai ei. Onhan se silti mukavampaa jos pystyy nopeasti ääneen sanomaan kun on asiaa, eikä tarvitse keskeyttää peliä kirjoittamisen ajaksi. Oli se asia sitten mitä tahansa, niin sitä varten se mikki on että voi ääneen sanoa. Jos ei kiinnosta niin tessun voi aina sulkea tai ärsyttävät henkilöt mutea. Minusta alkaa hiljalleen tuntua, että yrität vältellä mikrofoniin puhumista. Et ole ikinä ilmaissut minkäänlaista mielenkiintoa teamspeakia kohtaa ja nyt protestoit melko rankalla kädellä sitä vastaan vedoten siihen, että ei siitä kuitenkaan tule mitään kun kukaan ei osaa. Jos et itse osaa pelata, niin ei se tarkoita etteikö muut osaisi. Jos et itse halua puhua, niin ei se tarkoita etteikö muut haluaisi. Itselleni on ainakin paljon luontevampaa pelata kavereiden kanssa mikin välityksellä, olivatpa ne sitten irl-kavereita tai aDC-sotaveljiä. Jos se ei sinusta onnistu, niin heipparallaa ja sniputa yksin sitten. Jääpähän enemmän aikaa haukkua vihollisia kun oma peli ei (taaskaan) luonnistu. Vaikka sanoit että viestisi ei ollut tarkoitus olla mitenkään hyökkäävä, niin siltä silti hieman vaikutti. Mikäli tämä viesti vaikutti sinusta hyökkäävältä, niin voi voi, en ainakaan tietoisesti yrittänyt vältellä sitä. E: Hui kun tuli pitkä viesti o__O
Tärkein onkin korostettuna. Kaikki ei ole überhikipäitä, joiden tärkein elämäntehtävä on pelaaminen ja siinä onnistuminen. Sanoin, että jos se mikki muodostuu kynnyskysymykseksi, niin kai se pitää joustaa. Ota ne herneet pois nenästä ja vedä vaikkapa käteen. Helpottaa kummasti ja on parempi tapa purkaa paineita kuin rageaminen netissä. Suosittelen lämpimästi. Enkä myöskään ole koskaan kieltänyt teitä käyttämästä tessua, toisin kuin virheellisesti raivoat. Kritisoin sitä, että siitä mikistä pitäisi tehdä jokin passin veroinen vaatimus pelaamiselle, kuten Rikama epäsuoraan vihjasi. Itseäni ainakin vituttaa puhua mikkiin, se on epäluontevaa ja tuntuu typerältä. Itsekin varmaan välttelet lampaiden raiskaamista, koska se on susta epämiellyttävää ja typerää? Enkä ole koskaan ollut tessua vastaan, ainakaan ymmärtääkseni. Päinvastoin olen sanonut, että olen sitten kuuntelevana osapuolena jos joku sinne tessuun menee (aika harvoin siellä kanavalla kyllä ketään on ollut vaikka on squadillinen pelaajia). Turha lähteä haukkumaan tai vittuilemaan, se osoittaa vain kuinka lapsellinen olet aikuiseksi mieheksi. [aDC]:n tarkoitus alunperin oli koota afterdawnin BC2-pelaajat yhteen, jotta saadaan rento ja vakinainen peliporukka, jonka kanssa on mukava pelata ja jauhaa välillä sontaa. Tarkoitus ei ollut saada mitään megaporukkaa, joka nousee Euroopan parhaaksi klaaniksi vaan nimenomaan rentoa publaa tovereiden kanssa. Sellaista toiminta on pääasiassa ollutkin nämä sadat tunnit mitä ollaan yhdessä räiskitty, ja voin toki mikkiä suostua käyttämään, jos se pakolliseksi muuttuu, mutta en silti lakkaa ihmettelemästä miksi sen pitäisi olla välttämättömyys? Tällaisella porukalla se on mielestäni turhuutta, koska tarkoitus ei ollut saada mitään taktivoivaa strategiajoukkuetta vaan rento peliporukka. Jos mikki muuttuu pakolliseksi niin pakko niitä taktiikoitakin sitten on ruveta käyttämään, ja sinne tessuun on tultava ahkerammin kuin nyt. Ja siinä taas menee koko afterDawnClanin idea vessanpytystä alas.
Miksi mikrofoniin puhuminen on epäluontevaa? Miten niin se on vaatimus? Rikama sanoi, että hän ei itse osaa pelata ilman mikkiä. Sama tilanne kuin sinun kanssasi, mutta päinvastoin. Sinä et osaa(/halua) pelata mikin kanssa. Pitäisikö muiden nyt päätellä, että aDC:n vaatimuksena on pelata ilman mikrofonia? E: Olihan siellä se Rikaman "vaatimus" jossain välissä... Mennyt ohitse, pahoitteluni :S Tuskin sitä nyt kuitenkaan noin tosissaan kannattaa ottaa, varsinkin kun Rikamaa ei ole muutenkaan paljon kentillä näkynyt. Älä sitten tule heti ulisemaan kun joku sanoo mielipiteensä. "Byhyy te haluatte mikin ja mulla ei oo mikkiä ja te ette koskaan puhu mulle koska mulla ei oo mikkiä kai mun sit pitää hommata mikki koska te vaaditte sitä". Kukaan ei edelleenkään vaadi ja pakko ei ole jos ei tahdo. Silti paskanjauhaminen ei ole ollenkaan soveliasta tessussa, missä se olisi kaikkein luontevinta? En tiedä missä kohtaa evoluutiota olen jäänyt jälkeen, mutta ainakin minulle puhuminen on huomattavasti luontevampi tapa kommunikoida toisten ihmisten kanssa kuin kirjoittaminen. Voi jumalauta nyt oikeasti... Mikrofonin käyttö muun peliporukan kanssa ei tarkoita sitä, että on pakko pelata täysillä ja saada tulosta aikaan ESL-tasolla. Mikrofonin käyttö aDC:n tasoisen porukan kanssa tarkoittaa sitä, että pelaaminen sujuu mukavammin kun on juttuseuraa ja vihollisen sijainnin tiedottaminen on nopeampaa. Tiedotusta ei tarvitse lisätä tekstichattiin verrattuna, se vain nopeutuu ja selkeytyy huomattavasti. Mikrofoni ei siis todellakaan ole turha, mutta ei se myöskään ole pakollinen. Kuten olemme huomanneet, kumpikin tapa toimii. Sekä mikin kanssa, että ilman. Parhaiten toimii se, että ne keillä on mikrofoni ja ketkä sitä haluavat käyttää, tulevat teamspeakkiin silloin kuin huvittaa, kun taas ne, keillä ei ole mikkiä ja keitä ei huvita, eivät tule. Mikäli haluaa vain kuunnella niin siitä vaan. Jos ei jutut kiinnosta niin siitä voi sanoa tai vaihtoehtoisesti poistua paikalta. Itse tykkään käyttää mikrofonia ja tilanteen tullen myös käytän sitä. Kokemani perusteella myös muutama muu aDC:lainen suostuu silloin tällöin tulemaan paikalle ja hoitamaan viestittelyn voip-tyyliin. Osaa taas ei kiinnosta ja siinä ei ole mitään vikaa. Tuskin Rikamakaan sitä niin paljon vastustaa, että haluaa sinusta eroon, joten ei siitä mitään ongelmaa kannata tehdä.
Juu. Tarpeeksi sanottu. Paitsi ettei olekaan, ulisemisten kanssa voit katsoa myös peiliin. Muuten tuo ne jotka haluaa tulla tulee ja ne jotka ei tule ei tule on mielestäni hyvin sanottu, juuri sitä olen hakenut takaa. Miksi sen tulisi olla pakollinen?
Ranskassa oltiin yks päivä EU-parlamenttitalossa ja muuten oltiin vapaasti. Ja ranskalaiset sössötti jtain keskenään Nyt BF3 betaa testaan -->
Ei ole vaatimus, pakko-sana oli vain huono, eikun on JG, lennät todellakin nyt pihalle koska et omista/halua käyttää mikkiä Suositeltavaa silti, ragettaminen vähentyy mikkiä käyttäessä ja sinne menee vain asiaa. JG ei lähde nyt tuolle linjalle, eikä Teamkillerkään. Kyllä, näin on. Sonnallakin on rajansa, kuitenkin. Ei, kukaan ei ole väittänyt että tästä hiotaan mitään maapallonvalloittajaklaania. Tessuun tuleminen taas on ihan vitun pieni vaiva. Sama jos marisisit siitä että joudut pyyhkimään perseesi huussissa käydessä. Se on vain pieni juttu josta on vain hyötyä eikä vaivaa. Jos olisikin, miksi ei? Kaikilla on varaa ostaa mikki ja kellään ei syytä olla käyttämättä. Tietysti jos on eukko ja lapset nukkumassa tms olet mykkä niin sitten. Sinulla ei ymmärtääkseni mitään syytä ole. Joillakin alaikäisillä on syynä se, että porukat kuuntelee mitä vittua se höpöttää. Jos näin on niin sanot siitä, kukaan ei valita tai kiusaa, emme ole nyt Tampereen yläasteella. Ps. Taatudi puhuu kuin olisi toisessa viestiketjussa