Heh heh, asensin shoutboxin kotisivuille: http://taatudi.viuhka.fi/ onkos kukaan tänään sidiä nähny? ei ollu koulus... jos sille on sattunut jotain Btw periaatteessa (periaatteessa) voisi mutkin tohon alotusviestiin lisätä
Elisan verkko on vitun paskaa ja saunalahti. Kolmatta päivää ilman kunnon nettiä :KIPPIS :3: Ai että pientä rasitusta? Ai että homma hoidossa? Ja tätä postausta ei moderoida tai oletan Betun ja kuijoten olevan internet-liittymien puhelinmyyjiä :smoke: EDIT: Unohdin että eihän PC-Pelit aluetta moderoida... EDIT2: Oli mulla jotain asiaakin siis, sanokaahan ihmiset, miten lähellä BF3 on BC2:hta?
Jos jollakin sattuu olemaan PS3 niin minut voi liittää kaveriksi jälleen nimellä FIN_Reaper86 Lerppu is now back in business...
Vai on Lerppu ruvennut konsolijonneksi No hehhehhee. Mua ei tosiaan tästä päivästä eteenpäin näy viikkoon, vasta maanantaina 24.10 olen käytettävissä :hasselwink:
Lisäämpä kun muistan Tai voit sinäkin mut lisätä, sidrend nimellä kuljen sielläkin. No onhan tuo PS3 muutamille peleille omiansa, kuten FIFAt.
Lähinnä se nyt on hankittu (uudestaan) bluray leffojen, singstarin, moven ym takia. Kyllä niitä FPS pelejä jotka tulee PC:lle pelataan myös PC:llä
FPS pelejä en lähtis ite PS3:sella pelaan, enkä FIFAa PC:llä. Kokeiltu on molempia eikä suju, FIFAt jotenkin omituisia PC:llä, oli padi tai näppis.
Sarkofagi @PSN, lisäilkää jos kiinnostaa. Onhan nuo konsolit aivan ylivoimaisia joissakin peleissä PC:hen verrattuna. Esimerkkinä vaikkapa Gran Turismo, Halo, Uncharted, Crash Bandicoot ja Red Dead Redemption. (hehheh.) Multiplatform-pelit, kuten Assassins Creed pelataan pleikalla trophyjen takia ja koneella grafiikoiden takia. Koneeseenkin otan kyllä DS3:sen, on siihen kerennyt jo sen verran tottua Ezion seikkaluja seuratessa. FPS:ää sen sijaan älkää ikinä ostako konsoleille, kahdella tatilla ei osu ladon seinään vaikka itse olisi ladon sisäpuolella. Itse tein tämän virheen COD4:n ja Black Opsin kohdalla. Nyt vituttaa, vaikka yksi platina tulikin :/
Lisäilen tuossa jossain välissä. Pelejä pitää varmaan hankkia jossain vaiheessa. Silloin kun se ensimmäinen pleikka oli niin tuli infamousta ja killzone 2:sta pelattua. Esim dantes inferno ja cod of war on ollu myös lähellä sydäntä. Mahdollisimman brutaali peli niin aina hymy naamalla ^^
Itsellä nyt PS3 pelailut on painottunu FIFA sarjaan (10,9,11, South africa) ja GT5:seen. Lisäilen kans tuon Sarkofagin kun kerkeen
Meikän löytää kans PSN:stä nimellä Cairimo, mukavaa kuulla että muutkin omistavat PS3:n. God of Warit löytyy kaikki iteltäkin, mutta tuo Killzone2 oli kyllä aivan järkyttävää sontaa.. Tuli pelattua pari tuntia kun oli kaverilta lainassa ja jäi kyllä aika kitkerä maku suuhun ja milffin kanssa kyllä samaa mieltä tuosta FPS-pelien pelaamisesta, niitä ei pelata konsoleilla, vaan PC:llä. Uncharted 3 on tilattu ja odotellaan mielenkiinnolla, sen verran loistavaa pelattavaa oli tuo edeltäjänsä Among Thieves.
Iltaa vaan,kysyn jo nyt että onko täällä ketään muuta joka aikoo ostaa/pelata Assassins Creed Revelationssin?Tai ketään joka aikoo ostaa minun lisäksi sen limited editionin kyseisestä pelistä? Entäs Arkham city?Skyrim?Hitman?
skyrim ehkä jos mojang ja se toinen saa sovittua riitansa btw mulla on jo 2 twitter-seuraajaa Edit: Tässä pientä iltapuuhastelua: http://www.enigmagroup.org/
AC:R löytyy!! Tosin ihan normaaliversiona, hifistelyä tommoset limited editionit :/ Enää alle kuukausi senkin julkaisuun.