Tosiaan jos jotkut ihmettelevät että mikä perkeleen Snaqulaattori niillä näkyy olevan kavereissa tuolla Originssa, nii tunnustan, minä se olen http://www.youtube.com/watch?v=a43kowi2ncI
Eiköhän ne pelit sieltä kaikille tule viikon sisällä jos peliä on odotettu jo näin kauan nii ei siinä enää pari päivää paina. Ja tosiaan Battlelog on jo avattu niille jotka pelin ovat lunastaneet Originin kautta.
Jos yrittävät saada ne perille 27.päivä niin sitten pitäs postitella 25.päivä, ei oo ainakaan itelle kertaakaan yhdessä päivässä "affenanmaalta" tullu. No 27. tai 28.päivä, ei sen niin väliä. E: Eli tänään, mutta eipä taida ainakaa omani lähtee
Lentopostina tulee jopa seuraavaksi päiväksi eli 26.päivä vielä onnistuu. Kunhan eivät postissa ryssi mitään, sit V*tuttais!
Battlelogista löytyy nickillä: Viking-FIN- Lisätkää kaverilistalle. Lähden amusella reissuun ja jos en nyt ehdi niin hyväksyn kutsut, kun olen tullut takaisin. Sitten hylsy lentää E: Tonnehan voisi tehdä aDC:lle oman platoonin myös.
Kun nyt lerpusta tuli puhe.. Luovutan BF3-kakkoskomentajuuden itseltäni Lerpulle ainakin toistaiseksi, koska en tiedä ostanko koko peliä ollenkaan. Kyllä Lerppu hoitaa... jos haluaa ja millään viitsii :3 Rekryämisen hoidan toki yhä, käytännössä tämä kakkosJOHTAJAN pesti on vain pelaamista ja sikarin tupruttelua :smoke:
Ehdotan kaikille tätä: Kaunokirjoitetun JustGamerin eteen tietysti We <3, mutta muuten sama. Käykö kaikille? Muistakaa ettei mun kauaa tarvitse imeä että Riksuraksupoksu suostuu irtisanomisiin :evil:
I agree. Ja eipä tolla logolla nyt nii väliä millanen se on, vai onko ollenkaan? Tää nyt on vaan kumminkin aDC jossa meno ei oo sitä kaikista ammattimaisinta ja se Lerpun luoma luoma platooni varmaankin hävisi sieltä betan jälkeen, samoin kun statsit ja sotilaat.
Pyh. Ollaan kuitenkin kansainvälisen IT-foorumin paras BF-klaani, ei sitä sovi jonkun mielestä edes etäisesti kulahtaneella logolla edustaa! Anyone?