This is it. MSI/K9N2 SLI (NF750)PATINUM AM2+ Phenom II X4 3Ghz 8Mb Noctua nh-c12p GeForce GTX260 core216 55nm 550W Corsair v2.2 Clodius Nexus kotelo 4GT Vitesta pc6400 800mhz 500GB BARRACUDA 32MB SATAII 21.5" BENQ FULLHD 2MS 10000:1 1050E +CS stinger hiiri, ace näppis premium Vst 64B 160E
FH12... Ootkos jotenki puoliks englantilainen?? Sillä mun silmissä toi sun tekstit tuol näyttää aika naurettavalt... Et puhuppa vaa nyt tätä suomen kieltä...
Hyvän näköinen paketti. En ihan ymmärrä mitä teet emolevyllä jossa on SLI-tuki, kun poweri ei tule jaksamaan toista näytönohjainta, mutta ehkä sinulla omat syysi Jos haluat samannäköisen ja oloisen kotelon mutta paremman niin ota mieluummin Antec Threehundred. ARVOSTELU @Zeikko: Oliko sinulla jotain oikeatakin asiaa, vai tulitko tänne vain pätemään ja kertomaan mikä sinun silmissäsi näyttää naurettavalta..?
ompas tarkkaa, no more engelska. SLi joo.. kyllä tolla yhdellä powerilla pärjää nyt jonkin aikaa. tulevisuus maybe jotain muuta. thanks
Mielellään seagatet vaihtoon, vaikka Western digitalia tilalle. Corsairin VX-mallin tilalle mielummin 520HX, jonka osat ovat seasonicin valmistamia (luotettavampaa).
Antec threehundred kotelo Clodiuksen tilalle Toivottavasti ei Seagate maailmaa kaada, ja Corsair on tulossa jo sellasenaan. Kiitos kuitenkin
Tuskinpa noissa kovelevyissä on mitään suurempia eroja. Ja tuo virtalähde on kyllä hyvä ja melkein äänetön, löytyy nimittäin omasta takaa
okei, hyvä homma ajattelinkin näin. joillein se vissiin on sitten niin tarkkaa, vaikka se on fiksua. Corsair:ista (powerit) sain luettua tossa taannoin pelkkää plussaa, ja taas kovoista niin oletan "meriportin" pärjävän mun -vaativassa- tallennus maailmassani. Mun mielestä toi kasa komponenttei yhdessä on tiivistelmä myös omieni aatosten, mutta ei muiden mielipiteitä kunnioittamatta jääneenä tekeleenäkään. Vaan varmasti pelaa mainiosti, sormet ristiin. thanks!!
Seagaten 7200.11-sarjalaisia levyjä kannattaa välttää. Firmware on päin mäkeä ja osa niistä on hajonnut ilman mitään järkevää syytä.
mites tää Vista on noin muuten pelittänyt, itse kun olen Xp kanssa touhunnut, ja kaikki sitä edeltäneet win**, linux yms.. Jotkut kovasit morkkaa sen toimivuutta, ja taas jotkut ovat pitäneet. mutta mikä on ymmärtävien ihmisten kanta tohon? ei kai tullut heitettyä satasta vesi linnuille kun ostin sellasen tohon.. jaa onkohan mitään varteen otettaa noin yleensä, poikkeavaa siinä?
Vai niin o pojille käynä, no täytyy vähän selvittää jos noissa on jotain tyyppi sarkaa. ja laittaa vaihtoon.. thanks
EVGA nohjain SuperSuperClocked mallissa Coren kellotaajuus on uskomaton 675MHz (norm. 576MHz) ja muistit tikittävät 2304MHz (norm. 1998MHz) taajuudella! tarviiko hankkia erikseen parempaa jäähyä? vai meneekö noi itsesään hyrrät viileinä?
Okei Kone on nyt kassa.. laitan photot tulemaan kunhan on aikaa uppaa ne jonnein. helmi tuli, kiitos kommenteista. later...