1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Americas Army dilemma...

Discussion in 'PC:n pelit' started by Olen, Sep 3, 2006.

1. samfin

samfin Regular member

Trophy Points:
    46
    Mikäs toi on? Yksi esimerkki, kun olin pipelinessä ventissä, ja flashasin yhden kaverin, mitä epäilin, että jotain käyttää (muuta kuin aineita) :) niin siis, tyyppi oli sokea ja pääsin metrin päähän paukuttaan lippaallisen selkään. Ja perkule kun vasta viimeisillä/viimeisellä kudilla lähti henki. Tuskin noi armorit nyt niin erikoisen hyviä, että ne joillakin kestää vaikka tyhjentää koko lippaan ja jotkut kuolee ihan muutamasta osumasta. Näihin tälläisiin olen välillä törmännyt.

edit: eilen juuri kattelin jonkun pätkän, missä näytettiin kun kaveri näkee seinien läpi missä jengi pyörii, eli eiköhän nämäkin ole mahdollisia..

Last edited: Sep 8, 2006
  2. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Noita exploitteja olen nähnyt Bridgessä vain varmaankin kun sitä pelasin eniten. Eli joskus joku peelo kiipeili omanpuolen reunukselta keskialueen tikkaisiin niin, että pystyi ampumaan sahalla vaikka oli vielä tikkaissa. Vain pää ja saha pilkotti kaiteen yli.

Toinen johon olen törmännyt on M203 bugi jossa uusi kranaatti on välittömästi ladattu ja muutenkin 203 kranut on loppumattomat. Kiva siinä katella kun joku peelo kävelee pitkin siltaa räjäytellen kaiken mahdollisen. Tosta en ole ihan varma, mutta muiden puheista päätellen se oli bugi.

3. Jarren

Jarren Regular member

Trophy Points:
    26
    SAMFIN.. juu olin boom00.. millä sä pelaat?

4. samfin

samfin Regular member

Trophy Points:
    46
    Ai sä olit se. Nyt olen GreatSam, mutta uutta nimeä keksimässä. Olen pelannut 911 ja 1000 kanssa.

5. Jarren

Jarren Regular member

Trophy Points:
    26
    ah oon joo pelannu sun kaa pari kertaa joskus... ny muistan ^^
    liityhä meiti joukkoo ;)

6. samfin

samfin Regular member

Trophy Points:
    46
    Ollaan pelattu joo. Mitenkäs se liittyminen onnistuu? :)

edit. kukas on ns klaanin perustaja? Käsittääkseni teitä on aikas paljon...?

Last edited: Sep 9, 2006
  7. Jarren

Jarren Regular member

Trophy Points:
    26
    meikäläine ja trigger (boom666), kysele 911:tla

8. samfin

samfin Regular member

Trophy Points:
    46
    Kysellään. Soittelinkin sille jo ja katotaan kun kerkiää, että miten onnistuu toi liittyminen tedän gängiin.

9. Jarren

Jarren Regular member

Trophy Points:
    26
    kysele si 911:lta mun mese / xfire.. ^^

10. Nobody00

Nobody00 Member

Trophy Points:
    16
    Aloitin itse tänään pelaamaan mutta se taisi jäädä siihen. ET kelpaa, en tarvitse AAta. vaikka kyllä pääsin ne ekat treenit läpi ekalla mut ei oikee kiinnostava ole :S

11. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    AA ja ET on aika eri planeetoilta. Kummassakin ammutaan, mutta siihen se sitten jääkin. Siinä missä ET on aika räimettä ja hyppimistä ja pomppimista. On AA harkittua ja kerrastapoikki menoa. Ei sovi kaikille ja itsekin pelailen välillä BF1942 että saa purkaa vähän paineita. Ei kyllä mikään peli ole saanut adrenaliinia niin virtaamaan, kun oikeasti jännittää vikana ukkona "mistä ne tulee seuraavaksi".

12. samfin

samfin Regular member

Trophy Points:
    46
    Jarren!
    Nyt ollaan liitytty koplaan. :) Nimimerkillä ^The-Booms^.Sam kunnes keksin jonkun osuvamman nimen. :) Voisit vielä laittaa vaikka yv:llä teidän sivun osoitteen niin pääsen katteleen mitä se pitää sisällään... 911/Rambo ei sitä yhtäkkiä muistanut/löytänyt, kun yritti ettiä.

Share This Page