Khyl mä sulle pelit löyän jos näät tätä ikinä niin katotaan jos ilmasta moninpelii kaipaat niin kannattaa kokeilla huippu suosittuu Wolfenstein enemy territoryä. Ja yksinpeli hmmm..... aika paha... ilmasta ei ehkä saa mut tarpeeksi hyvää grafaa tahot niin Vietcong 2 se on aika nanna. jos noi ei kelpaa niin sit ois niit metästyys pelei.... No sanon sulle et mene vaik kavereiden kanssa kaupuntiin ja mene vaik Citymarkettiin ja eti ale peli hyllyst sopiva peli niit saa 5-25 e vaik sen vietcongi 2... siin oli mun vinkit.
Juu, pitänee katella. Mutta kiitos kun jaiksoitte kantaa kortenne kekoon, nyt olen taas viisaampi kuin eilen.
Kuten moni muu on jo todennut niin Far Cry on kerrassaan loistava. Crysista odottaa ainakin allekirjoittanut samalla tärinällä kuin lapsena joulupukkia Muista viimeisimmistä singlenäkin hyvistä FPS peleistä kokeilemisen arvoinen on mielestäni jo tuo mainittu HL2. *EDIT:typo*
Hyviä yksinpelejä on farcry, hl2 ja jos ei tarvi olla huippu grafiikkaa niin Call of Duty + lisäosa United Offensive.