Mulla jämähti se punainen ruutu niin että jouduin iroittamaan akun ja virtalähteen että sain buutattua,mutta kyllä lopulta onnistui.
"Ei sitä akkua tarvi irrottaa, riittää että pitää virtakatkasijaa joku 5 sek pohjassa." Taisin olla liian hätäinen,mielestäni pidin tosi kauan.
Kun avaan psp:ellä tuon tiedoston, lmoittaa että corruption data tai vastaavaa eikä avaa sitä. Missä vika?
Kyllä. Nyt käynnistin samaisen tiedoston Eloaderilla ja se alkaa yhdistämään nettiin... onko normaalia?
Sain ton 2.71 alennettua sillä ohjelmalla psp-hacksin sivuilla. Mutta kun se punainen ruutu ilmestyy, ei psp:tä pidä sammuttaa! minulla se sammui itsestään pitkän odotuksen jälkeen.
minä taas tyhmänä sammutin psp kun punainen ruutu oli ollut siinä vähän aikaa...nyt ei käynnisty, mikä neuvoksi? :/
takuuseen vein..ei auttanu vaikka akun otti irti. tartteeko siis eka alentaa 2.71 -> 1.50 että saa 3.03?
Jos te puhutte näistä custom firmwareista, niin käyttää niitä lyhenteitä perässä. 3.03 OE-C siihenkö haluat päivittää?
Tein tämän ohjeen mukaan, ei löydy mistään sitä Upgradea, ja FW on 2.50 Edit. Onko muistikortin koolla väliä?
Muistikortin koolla ei ole väliä. Tarkoitatko, ettet löydä PSPstäsi Upgrade-ebootia? Varmista, että kortilla on tilaa Ebootille ja että se on oikeassa kansiossa.
päivitin firmwarea 2.50 -> 1.50 sitten näyttö meni mustaksi. kone sammui. pistin takaisin päälle niin lähtee käyntiin mutta näkyy vain musta näyttö... heitänkö suohon vai mitä tolle pitäs tehdä?
brickki tuli. Ainakin itse mitä tätä ketjua nopeaa lukasin niin ohjeet oli 2.50 -> 2.71 -> 1.50 nimittäin jos suoraan noiden ohjeiden mukaan koitit 2.50 -> 1.50 niin satavarmasti hajotit konees.. Koita nyt vielä pääsetkö siinä recovery menuun. Jos et niin heitä takuuseen ja keksi joku selitys (mutta älä sitä, et olit downgradees)
Oletko koittanut irroittaa akkua,ainakaan mulla kun alaspäivitin 2.72-1.50,ei punainnen näyttö häipynyt mitenkään (ei power nappulasta)muuten kuin akku irti ja takaisin.