Autoukoulun opettaja sano tossa kerran että joku oli vahingossa ajanu koko inssin käsijarru päällä ja inssi herra viitsinyt edes kertoa hänelle että hän ajaa käsijarru päällä
"1. eikä jos unohdat joskus laittaa vilkun 2. Ryhmittäydyin väärin koska luulin että oon 1-suuntasella" 1. Tuosta pitäisi ehdottomasti hylätä inssi, minimi yksi unohdus. 2. Jos tarkoittaa yksi kaistaista, aina ryhmitys kaistan reunaan jonne kääntymässä. Nämä pelkästään liikenteen SUJUVUUDEN takia, edelleen liikaa autoja joissa ei vilkkua tai automaattinen semmoinen ja ryhmittääntyminen, tuntuvasti iso osa ottaa esim. oikeaan reunaan vasemalle käännyttäessä.. Jännittäjiähän on, mutta rauhallisesti kyllä se siintä. Tältä istumalta, jos itse joutuisi inssiin saattaisi hikisesti mennä läpi kirjallinen tuskin lähellekkään.
Heh mulla ei mennyt toinenkaa inssi läpi, tein ryhmittäytymisvirheen ihan vaan koska edellä ajava auto teki. Ei niihin tietenkään sais luottaa. 4 ajotuntia lisää taas. Rahallisestihan tämä tympii kun tulee kämmittyä, mutta en muuten ole myrtsinä niin kuin monet muut (ryyppäävät ja märisevät, tuntevat itsensä luusereiksi yms).
Ittellä oli eilen B-inssi ja läpi meni. Alussa yhdessä käännöksessä jäi vilkku laittamatta ja ajattelin, että oliko se sitten tässä, mutta toisin kävi . Perjantaina olisi sitten C-teoria koe.
Porvoossa jos minulta kysyit. Sijaitsee Itä-uudellamaalla melko lähellä Helsinkiä. E. Taisit kyllä tarkoittaa Oscar_X
no vittu ei mennyt! siinä si inssi oli pilkun nussija, kun alko mussuttaa jotain noist kaistalla ajamisista että pitäis aijaa oikealla kaistalla jne. (ajoin ite vasemmalla kaistalla) Inssi on muuten tiukentunut viimeaikoina. sitä olen ihmatellyt että miks vitussa pitää käydä lisä tunnit mitkä inssi äijä määrä, vois vain mennä suoraan uuteen inssiin, kun virheistä yleensä oppii. niinkuin ruotsissa ei tarvitse ottaa yhtään ajotuntia jos ei halua, menee vain suoraan inssiin Oscar_X: Milloin sulla on taas uusinta inssi?
Kyllä ne lisätunnit on ihan hyvä olla, muuten on vähän "tuurilla menee jossaki vaiheessa" meininki Mulla meni seukki ajo ja inssi elokuun kymmenenteen päivään, HIEMAN ruuhkaa autokoululla ja katastuskonttorilla
joo ekassa inssissä oli ehkä painavin syy inssin hylkäykseen se kun ajoin vielä valoista kun olin metrin päässä pysähtymis viivasta ja vaihtui punainen valo. joo mutta, mun mielestä noi lisätunnit pitäisi olla vapaaehtoisia. jos haluaa yrittää inssin uudestaan, niin saa yrittää. Autokoulu on muutenkin mennyt jo rahastuksen puolelle.
@teme2, Pointtini oli kuitenkin se, että miksi ajat sitä vasenta kun tiedät että pitäisi ajaa oikeata? Inssissä kannatta kyllä välttää kaikkia mahdollisia virheitä, ensin kannattaakin alottaa niistä jotka on ensimmäisessä inssissä ollut.
tänään oli 4 ajokertaa, niin opettaja sanoi, että mulla oli myös muutama virhe ajolinjassa eli esim. kun kääntyy oikealle, niin pitää ryhmittyä ihan oikeaan reunaan (tähdätä siihen katukivetys kulmaan). voi olla että en kuunnellut inssin lopussa niin hyvin sitä inssi äijää noistä virheistä, kun vitutti niin paljon.
No prkl kun keskiviikkona oli autokoululta väliarviointi ja jostain syystä meni aivan persiilleen. Oli uusi, ilkeännäköinen tyyppi ja jännitti jokin asia. Kun tunti oli vihdoin ohi nii se ehdotti etten menekään vielä inssiin vaan otan pari (neljä) lisätuntia. Näin sitten otin niitä lisätunteja ja nyt eilen kun oli eka niin ajo sujui kuin ammattilaiselta, ottavat varmaan tunnin tai pari pois. Mutta joka tapauksessa en päässyt edes koittamaan. \o/