Kyllähän se paljon helpompi oli kuin B:n inssi siinä mielessä että oli muutaman viikon kerinnyt siinä välissä autolla ajaa. Kuorma-autolla pitää vaan katella koko ajan peileihin. Joillekkin teille ei saa kuorma-autolla mennä, mutta kylteistä huomaa kyllä heti että ei tuonne. B:ssä ei tarvinnt tehdä taskuparkkia, C:ssä piti katastuskonttorin pihassa tehä mutta kyllähän sekin luonnisti. Onnea inssiin.
mun pitää kuulemma inssin lopussa konttorin pihalla tehdä kulma peruutus Minä olen B:n inssin tehnyt viime elokuun lopussa ja sen jälkeen hakenut 2 kertaa 3 kuukauden lisäluvan niin on tassa muutama kuukausi ollut aikaa ajaa henkilöautolla
Pakko vähän promota omaa saittia tähän eli *edit by pkaksp*. Tarkotus on listata mahdollisimman laajasti Suomalaiset autokoulut ja antaa käyttäjien mahdollisuus kirjoittaa kommentteja niistä. Sivustolla on myös jonkin verran artikkeleita ja ohjelmassa on niitä lisää työstää. Esimerkiksi *edit by pkaksp* jos joku mopokorttia etsivä vaikka sattuu lukemaan tämän viestin.
Itse en ole vielä korttia ajanut, vaikka muutama vuosi on jo ollut aikaa siihen, mutta keksimpäs jotain mikä voisi auttaa ja se on tässä http://www.sompsa.fi/ siitä vaan ohjelma koneelle ja tenttaamaan itteään. EDIT: Pikkasen ehkä väärästä paikasta ja ajasta lainaus, sitä se GIN teettää