Olen samaa mieltä kuin d_2ned. Kokeile vaihtaa muisteja. Asennuksen pitäisi toimia CD:ltä ilman mitään erikoisempia kommervenkkejä. Tosin w2k ei auta äänikorttiongelmaasi. Sinun pitää kaivaa sen kortin tyyppi esille, koska olet lähinnä konetta. Mielestäni kuitenkin se on tuo integroitu AC 97. Kurkkaa sinne koneesi kopan alle ja katso, tulevatko peliportti ja äänikortin in ja out liittimet suoraa emon kyljestä, vai PCI-väylässä olevasta kortista. Mikäli PCI väylästä, ota se irti jos et muuten näe tyyppiä. Palataan sitten asiaan
Uusi päivä taas.... Irroitin nyt verkkokortin koneesta ja puhdistanut cd-aseman paineilmalla. Imuroin netistä nuo levykeet joita lamp75 suositteli. katsotaan mitä tapahtuu.. -miettii inka
edelleen yrittäessäni asentaa, kone hyytyy lähes alkuunsa ja lakkaa vastaamasta komentoihin.. Kuinkahan kauan minun tulisi odottaa ennen restarttia..? asennuslevykkeet herjasivat minulla, etteivät toimi dos-tilassa, joten yritän rompulta taas. Yksi virheilmoitus ilmestyi ruutuuni. "Tiedostoa \i386?halacpi.dll ei voitu ladata. virhekoodi 7. *itkupotkuraivari* Mitä mä teen? aloitanko aina vaan uudestaan? -inka-
Levyke imuroin levykkeen linkistä, joka on tuolla ylempänä. ei maksa, muttei minulla toimikaan... inka En osaa vaihtaa muisteja... mitä tarkoititte sillä? linkki "tietokoneelle" http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm
Voit. Mikäli biosin asetuksissa on virustarkistus "Enabled", ei asennus onnistu. Muuta se "Disabled".
Beaver *puspus* kiitos... yritän -inka- teen nyt niin että asetan Biosiin oletus asetukset ja poistan virustarkistuksen sitten. pitääkö muuttaa muuta? SE AUTTOI,BEAVER!!! HEEI! Asennus ei tiltannut... vielä... *puree kynsiään*.. jänskättää!!!! ..nyt on musta ruutu ja kursori vilkkuu ylälaidassa. en tiedä mitä tarkoittaa, mutta en sammuta konetta nyt. .. kone jatkaa taas...
Vaihda se muistipalikka uusiks, tuo kuulostaa just siltä että muisti reistaa ja jos revit konettasi ja muita kamoja irti niin enemmän vain sekasin menet, eli vaihda uus tai vanha kampa jostain ja resetoi bios jos kone vielä vittuilee niin taitaa emo vetää viimeisiä, muistin temppuilu on just tommoisii epämääräisii ilmoituksia
VASTATKAA ÄKKIÄ!! asennus kysyy: valitse alusta osio käyttämään ntfs... muunna osio käyttämään.... KUMPI????
Varoitus.. poistaa kaikki aseman tiedot.. jne paina a jos haluat alustaa levyaseman paina esc jos haluat valita toisen osion win 2000 varten.. KUMPI???
kaikki näyttää sujuvan hyvin... tässä vaiheessa... kiitos, adder !!!! kiitos, m_i_k_a !!!! kiitos, espe0 !!!! kiitos naamio !!!! kiitos, Fidelaar !!!! kiitos, Agent 007 !!!! KIITOS Beaver!!!! KIITOS Veijob !!!! kiitos, d2_nd !!!! kiitos lamb !!!!! [bold]Odottavan aika on pitkä.... 37% valmis...[/bold]
valitse ntfs... ja jos ei toimi, ja jos kaks muistipalikkaa, vaiha niitte paikkaa.. sekin on ensiapu jos muistijutuista kii on eikä saatavilla uutta muistia
On vain yksi muistipalikka ja muutenkin olen arka puuttumaan koneen sisälle... toivon todella,että tämä onnistuu! Nämä kaksi päivää ovat olleet yhtä h****ttiä.. [bold]54% valmiina[/bold]
mietin tässä asentaessani, että äänikortti-ongelma on ratkaisematta vielä. jos ei win 2000 löydä ajuria olen pulassa. *tunnustaa* en tiedä, miltä äänikortti näyttää, joten en osaa katsoa tyyppiä.... miettii inka OLEN NYT KÄYMÄSSÄ NUKKUMAAN... VOIKO KONEEN JÄTTÄÄ TEKEMÄÄN TÖITÄ??? 60%