Tutustunut olenkin, myös VSU ja SVU, M16 UMP.45 ovat aika mahti aseita. Ja vikinää tuosta GOL platinasta on kuulunut aikaisemminkin. EDIT: Antaa kirjautua, mutta ei löydy servuja...
mulla m95 platina, ja pistoolissa kohta platina tankissakin on jo... pahemmin en ole pelannu pitkään aikaan.
Klikkasin join server kun näin että olit Gotlandilla pelaamassa, mutta ei antanut liittyä vaikka tilaa oli!
jos silloinkaan.... ^^ on se jännä, eilen vielä toimi.. kaverilla alko eilen herjaamaan punkbusteri "heartbeats stopped" tms..
Onpa mukava kun ei enää pelaamaan pääse. Voihan se olla että siellä on joku huolto toimenpide menossa.
jep... onkin toiminu harvinaisen kauan moitteitta mulla ianaki, aattelinki että kohta tulee jotain tämmöstä..
Mulla peli pätkii oudosti heti valikossa ja kun joinaa servulle ja painaa "enter battle" niin kuva jää pätkimään paikalleen ja lopulta droppaa takaisin valikkoon.. Kokeilin asentaa pelin uudestaan ja loppuillan se sitten toimiki, mutta heti seuraavana aamuna vika ilmeni taas. Ja ongelmahan tuli sen jälkeen kun formatoin koneen ja asensin pelin uudestaan :O mikä neuvoksi?
Pyöriskö BC2 tällä kokoonpanolla Näyttis Asus 5750 HD 1GB prossu: AMD x3 2,10GHz (Phenom) Ram: 4GB Virtalähde Corsair 550W KOvalevyt 500 GB western digital 7200RMP ja 1,5TB Samsung 5200RMP Windows 7 Ultimate 64bit
Kun yritän päivittää peliä, niin tulee tällainen ilmoitus: File not found. There might be an internet connection or server is down. Play the old version? Päivitys on myös hyvin hidasta ja se pysähtelee. Kun olin pisimmällä, siinä luki File-kohdassa: terrain-00.fbrb
Voitteko kertoa, että mistä johtuu kun en saa AA:ta maksimiin, tuohon 16x, eli vian 1x vaihtoehto on, minkä voi valita? Mutta filtering on 16x :O. Saako sitä mitenkään nostettua.
Täsä miettiny, et tartteekos siinä lvlii taikka jotain muuta et sais ammuttuu UVC/mikä olikaa ohjattaval koneel konekiväärillä.. Ite ku en pysty ampuun kun ohjuksia
pitää valita spec 2 tai 3 vehicle alternative fire, "v alt fire" tms. en nyt muista tarkkaan kun pelannu vähään aikaan...