Kiitos TemeTee paljon, nyt lähti tilaukseen. Yllättävän halvalla kuitenkin saa, voisi jopa harkita tilauksen jättämistä tuonne. Nyt sitte vaan odotetaan 24h...
Tilasin itekin suunnilleen tässä 20:00 aikaan ja koodi tuli muistaakseni 17-18 välillä seuraavana päivänä että silleen sopii ootella
Kyllä se sieltä tulee Itekkin olin ettimässä yhteystietoja kokoajan play.com sivuilta, ei niille näköjään voi kun soittaa. Oottelet vaan, kyllä se sieltä putkahtaa, et nimittäin varmasti ole ainoa joka tuota koodia halajaa
Menee hermot kun oon asentanu pelin ja oon valmiina siinä "Enter your serial key:" -kohdassa. Kuuluu vaan main menu musat sieltä taustalta, ihan niinkuin ois Joulu ja odottais että pääsis availemaan lahjoja, tai jotain. Edit: Mitäs jos ne on LOPPUNUT?! :O
Tuskinpa... Kyllä ne myös ilmoittais vaikka loppuiskin . Jos ei tänään tule niin sit melkeen itte jo peruisin tilauksen. Ensin kyllä soittaisin. Onhan sulla sähköpostiosoite oikein? Että on tullut ne tilausvahvistukset ym.
Sähköposti on oikein, on tullut vahvistuksia. Onkos mitään muuta paikkaa mistä tuon betan sitten saisi helposti?
Ilmaseks saa: http://www.fileplay.net/keys Jakavat tasatunnein uusia, avaimet menee jossain 30 sekassa.
Mihinkäs nuo avaimet ilmestyvät tuolla? Ihan tuohon linkin etusivulle vai ilmestyykö siihen jokin osoite? E: Ei ilmestynyt mitään avaimia. Päivittäessä vain katosi se teksti josta niitä olisi saanut. E2: Onnistuin yhden saamaan mutta sen sijaan että olisi valittanut käytössä olemista, valittikin että on väärä(Code is invalid).