Sori, täsmennystä.Eli ne servut jotka olen löytänyt, niin ei ole tuollaisia kieltoja.Vain snipujen määrä laitettu.Eivätkä ole Gotland servuja.
Loistava juttu, siirryn pelaamaan pelkästään tonne. Snipupellet ovat tämän pelin syöpä, istuvat omassa basessa tai jossain kalliolla suojelemassa KDR:äänsä eivätkä ikinä mene planttimaan koska siinä saattaisi jopa kuolla. Classin nimihän on Recon, ei Sniper ja sitä pitäisi pelatakin niin, lähietäisyydelle heittelemään motion sensoreita.
Jos teitä kiinnostaa pelata hyvällä servulla ni sFc on loistava paikka, 100% suomalainen recon-raja 4 Hardcore Rush + Conquest Ja admineita aina paikalla, minut lukuunottaen
Njah, Rush on paljon parempi. Paitsi että siellä on liikaa snipuja -.- En oo oikein koskaan ymmärtäny mitä tyydystä porukka saa sniputtamisesta. Mitä sitten jos K/D on 3? Kiviäkin kiinnostaa. Onhan se paljon hienompi kun 0.7, mutta itse ainakin tykkään enemmän voittaa koko rundin K/D:lla 1 kun hävitä K/D:lla 2.5. Toki jos oikeesti osaa sniputtaa niin siitä vaan, mutta kun perusjonnet ei älyä että toisiakin voi auttaa.
Minkälainen teillä on tuo GOLin tähtäin? Mulla on siinä vaan se pystyviiva mut ei sitä vaakaviivaa joten onkohan tässä joku ongelma grafiikoissa tai jotain?
Joillakin (=et ole ainoa) on esiintynyt sama ongelma ja se on DICEllä tiedossa. Käsittääkseni asia korjataan seuraavassa patchissa, aka viiden vuoden sisällä.
Mikäli uusin Medal of Honor kiinnostaa sen BETa versiota pystyy pelaamaan 7.10 asti. Maistiaisen voi lada osoitteesta ja on kooltaan parin gigan luokkaa. http://www.medalofhonor.com/pcopenbeta Peli on graafisesti hyvin samanlainen kuin BC2 mutta ehkä DICE on tähän "syypää" Itsellä hieman grafiikan vilkkumista oli havattavissa.
Mietiskelen tässä että kannattaakohan ostaa enää bad company 2;sta koska nyt tulee black opsit ja mohit. Riittääkö siellä enää pelaajia ja vetääkö mohit ja opsit BC2 matalaksi?
MoH oli aivan järkyttävää PASKAA! Aseissa ei ole mitään rekyyliä, mapit on kuin tehty camppereille, peli pyörii huonommin kuin BC2 vaikka siinä on rumemmat graffat, äänet ovat huonoja etc etc