Ei ainakaan täällä kaadu, tosin eri näytönohjaimella mennään. Kuten edellä mainittiin kokeile ihan emolevyn omalla äänikortilla.
Minulla tuossa olikoha 10.9 ajurit koneessa nii tuo jakso joka jeesuksen välii iskea CTD (crash to desktop) että meni vähä into pelata koko bf... en oo uusilla koittanut mitä sanoo ja minultakin löytyy 5970 tosin XFX ja BE
HURRAA!! Uusi päivitys! Lähti ainakin toi sinine boxi keskustelusysteemin alta. http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/10/28/patch.aspx##
osaiskohan joku laittaa noi savoksi, kiitos! Here is the complete fix-list for the patch - All Weapons Bronze Insignia requiring an unobtainable bronze star for the tracer dart – requirement removed. - Improved Hit registration made through several fixes and some of the hitboxes themselves have been changed. This will increase the accuracy of guns. - Blue box chat window removed - The 2 second immunity when spawning/being revived will now be immediately removed either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). A Spawning Player can still orient passively in the Game World.. - 3D vision fixed. - Fixed slug shotgun zoom crosshair on PC so they better represent the long range accuracy. Crosshairs now close more on PC, similar to consoles. - Reduced slug shotgun hip accuracy to require zooming for consistent long range accuracy. Hip accuracy is now on par with the semi automatic weapons. - Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended. - Fixed VADS turning sensitivity on PC so it performs like the ZU23. - Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23. - Fixed a bug where vehicle countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed. - Reduced the reload time for vehicle countermeasures. - Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor. - Increased the AT4’s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing. - Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons. - Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons. - Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire. - Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons. - Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%. - Fixed an C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert. - Fixed a bug with FOV when aiming the M1911. - Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role. - Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR. - Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs. - Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMG's. - Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons. - Slightly increased the damage of the UH60.
@zonezzz Joku saa sitten oikolukea, mutta eiköhän tuosta tule patchin sisältö pääpiirteittäin selväksi.
Miten voi tuossa creativen äänikortissa sitten häikkää olla jos kerta 10.5a ajureilla pelittää hienosti? Äsken kerkesin sen 10 minuuttia pelata ja taas työpöydällä ollaan :S Ei viittis toukokuun ajureihin kumminkaa turvautua.
Minäkin opin kantapään kautta, että crossfire on paska keksintö ja atin ajurit jopa oikeasti ovat aika huonoja..
Joo, pistin tossa eilen quadkillin (multiple kills) CG:lla, joten kalle on vieläkin nerfbatin iskusta huolimatta kunnossa.
No kai sitä jos spämmii niin paljon kun kerkee -.- Mutta jos kyseessä oli helikopteri, humvee, vene (se isompi) tai pelkästään erittäin onnekas ja sattumaa ollut laukaus niin onneksi olkoon. Muuten voit myydä pelin, sillä cg-homot eivät ole kivoja. Luulen kyllä että kyseessä oli joku lotto eikä kovan cg-spämmin tulos Asiasta kukkaruukkuun: Nyt kun oon ruvennu pelaan enemmän hardcoree (ihan siitä syystä että tappoja tulee enemmän), niin oon huomannu, että siellä on paljon vähemmän kaiken maailman pellejä, kuten maailmanpelastajamw2sniputtajia, carl gustav -noboja, helikopterin tuhoojia (lennetään 100 metriä ja hypätään ulos), spawniraiskaajia ja muita apinoita mitkä syö peli-iloa. Ja sen lisäks porukka tuntuu tajuavan, että BC2 on oikeesti tiimityöhön perustuva peli, joten on paljon mukavampi pelata kun tietää että joku muukin edes yrittää "Softcorella" taas tuntuu että ketään ei kiinnosta kun oma K/D. Kukaan muu huomannut vastaavaa?
Onhan siellä snipuja, mutta mun mielestä ne liikkuu aika hyvin ja niistä on oikeesti hyötyä. Helposti enemmän hyötyä kun normiservulla...
Älä valehtele. En tiedä millä servulla sä pelaat, mut ne HC servut joilla minä olen, ei kyllä servun täynnä ollessa, löydä 24:ää (32/4)*3 snipua sitten niin millään. Reconeita saatta sen verran olla mutta sehän ei vielä tarkoita että, ne kaikki istuisivat tarkkuuskivääri kädessä pensaassa kasvattamassa epeeniä nimeltä KDR. Unta sä oot nähny tai keksit päästäs.
Kyllä tässä on n.250h:n aikana tullut huomattua missä, miten ja milloin homma toimii the way it should be played. Porukat ottaa nykyään nämä jutut hieman liian vakavasti...
Mulla on pelitunteja 264,5 ja mun mielestä hc:llä homma toimii, normilla ei. Noin karkeesti, tietenkin poikkeuksia on.