Kyllä.. Mutta BC2:llakaan ei ole tarjota kuin hyvä verkko peli. Ei sitä yksinpeliä moneen kertaan viitsi pelata läpi.
No niinhän se on, siks tilasin kyseisen mun englannin kielitaidoila ei paljon verkossa viitsi pelata. Varsinkaan kun kokoajan pitäis olla liikeessä kovameno päällä, ymärtää kaikki kuin tuosta vain suomen kielellä, ei siinä pelaamisesta tule porukassa mitään. Se on nähty muutamila servuilla, eivät viitti kauaa katella ampuvat sitten.
Ei sitä enklantia tarvitse osata ollenkaan. Jos vain pelaat "oikealla tavalla", eli ammut vihollisia ja estät muita ampumasta omia, kuljet koko ajan joukkueen mukana, niin ei tarvitse puhua/kirjoittaa mitään. Lisäksi suomalaisilla servuilla, joita on pilvin pimein, kommunikointikin sujuu. Valitettavasti tämäntyyppisissä nykyräiskinnöissä ei koko hinnan arvoista yksinpeluuta tuppaa löytymään. Toki on mm. Far Cry 2.
Yleensä minä lähden siinä vaiheessa servuilta pois jos siellä joku alkaa "tahallaan" ampumaan omia. Siitä tietää jo että ruudun takana istuu joku keskenkasvuinen puberteetti ikäinen nappula. Ne kun eivät osaa pelata muutenkaan. Huutelevat hävyyttömyyksiä tai sitten muuten vain ölisevät mikin välityksellä. Jossakin vaiheessa ihmisen kehityksessä tapahtuu jotain something went wrong. Kids and Gaming: A Daddy’s Perspective
Muah. Nyt tulee sitte joka kerta flashback tosta kuvasta, kun sattuu juurikin näiden "keskenkasvuisten" kanssa samalle servulle.
Ai vähän tähän malliin? Eikös L4D(2) ole K18 Ei siinä paljoa vanhempien päätä pakota. Ilkeää vielä laittaa tuollaisia videoita katseltavaksi http://www.youtube.com/watch?v=Ji-GfWjTaPs
Juuri tuollaista tarkoitin ei voisi vähempää kiinnostaa tuollaisten kanssa pelata ^^ Anteeksi offtopic.
Anteeksi tuplat. Voiko tämä peli aiheuttaa pelkän bugin vuoksi blue screenin? Ainoastaan tämä peli aiheuttaa joskus. Ajuritkin tukevat hyvin tuota peliä. Melko outoa :/ Voiko vika olla näyttiksen ja näytön piuhan välissä käytettävässä VGA-DVI adapterissa? Roikkuu hiukan tuollainen viritelmä kun on pituutta tuolla adapterilla ja piuhan päällä.
Ei ole kelloja, mutta kevyesti pyörittää, vaikka kaikki tapissa Muistien voltit on 1,4 onko liian alhaiset?, olen niitä säätänyt.
Nyt kun olen pelannut niin ei voi pelata, kuin max 5 min niin on takas työpöydällä. Järjettömästi bugeja :/ Ei tule kylläkään blue sreen. Kokeillaan muistien volteja nostaa.